Brak waarvan ? Nog steeds ziek?quote:Op zondag 16 november 2008 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had wel graag gewildmaar ben brak
dus helaas
quote:Op zondag 16 november 2008 12:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Brak waarvan ? Nog steeds ziek?
Omdat er vast leuke gedichtjes en kadootjes voor jou verzonnen kunnen worden.quote:
Ik wil een echt cadeau!!!quote:Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat er vast leuke gedichtjes en kadootjes voor jou verzonnen kunnen worden..
Maar het was maar als voorbeeld, a_a wil duidelijk ook graag een fictief kado..
Hier ook vandaag metormofose gehadquote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Qrious het volgende:
Hebberig hoor![]()
Badkamer weer een mini metamorfose gegeven, nieuwe spiegelkast, onderkast zodat de siffon niet meer zichtbaar is en een gewoon kastje opgehangenKan weer 15 jaar vooruit wat dat betreft
![]()
En binnenkort misschien snowboard gear kopen bij de Uithof, krijg er dan een jaarkaart bij
Vorig jaar ook gedaan,quote:Op zondag 16 november 2008 16:40 schreef Qrious het volgende:
En binnenkort misschien snowboard gear kopen bij de Uithof, krijg er dan een jaarkaart bij
Daar heb ik vannacht nog wat te eten gehaald met een vriendin . Ik had zo een honger , dat we daar maar wat zijn gaan eten.quote:Op zondag 16 november 2008 17:54 schreef afivi het volgende:
Môgge!
*Lui is en zometeen lunch gaat halen bij Vermolen*
quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef Qrious het volgende:
doe je goed calexWel gewoon wezen wintersporten? Ik moet nog ff flink oefenen voordat ik ga, lijkt nog nergens op atm eigenlijk, moet er maar wat lesjes bij nemen denk
![]()
Hij is van het minimalistische en ik van de freubelsquote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef Qrious het volgende:
doe je goed calexWel gewoon wezen wintersporten? Ik moet nog ff flink oefenen voordat ik ga, lijkt nog nergens op atm eigenlijk, moet er maar wat lesjes bij nemen denk
![]()
En goed bezig melanieBegint t al een beetje echt je plekkie te worden nu?
Misstique je bent en blijft een rekelquote:Op zondag 16 november 2008 11:34 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Wie verzint er iets passends voor RATMEN en melanie?.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij is van het minimalistische en ik van de freubelsdus alles wa toegevoegd word heeft sterke invloeden van mij hahaha
Maar voelde me er al eerder thuis gelukkig
Ik heb ook met hem te doenquote:
Wat een toffe foto's!quote:Op zondag 16 november 2008 22:44 schreef 4-elements het volgende:
Wat fotootjes van de Red Bull Knock Out:
[knip]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |