Oew, een man die er ook van houdt! Ze bestaan! Ik wist wel dat je smaak hadquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ook Lush stufff, drie Bath Ballistics (want ja, ik heb een ligbad) en die creme voor heren, Cosmetic Lad
Silent Hill 5 komt ook uit voor de pc, zag 'm laatst op Steam staan trouwens
Wil je meedoen? We kunnen altijd meer pieten gebruikenquote:
Ja!!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wil je meedoen? We kunnen altijd meer pieten gebruiken.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:42 schreef Elegy het volgende:
Natuurlijk heb ik smaak! Ik ken jou toch
Vrijstaand in Den Haag voor rond de 150k gaat je niet lukken inderdaad, tenzij je een oude woonboot kooptEen bad is al een wat reëlere optie
Slecht slaapt? Aaaahhwww
Leuk zo'n orgiefeestje
Jazeker, het oude paars/gele prikbordquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:41 schreef afivi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat kennen wij elkaar trouwens al gigantisch lang, bedacht ik me net. Was dat niet via het Gothic Prikbord?![]()
Qua hypotheek zit ik overigens wel wat hoger, ik wou er nog een HBO-opleidinkje tegenaan gooien voor een loonsverhoging maar ben aardig geschrokken van de hoeveelheid tijd die daarin gaat zitten. Ik denk dat ik dus maar ga -slik- sparen... En dat terwijl ik net Lush heb herontdekt
Ik hoop maar dat het leuk gaat worden, ik heb er namelijk de Woest Geraas Sinterklaasshow van Hellfurycockpenis op Langweiligkeit voor moeten missen
Wauw! We've come a long way babyquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jazeker, het oude paars/gele prikbordDat moet inmiddels een kleine tien jaar zijn
Inderdaad, gaat erg veel tijd inzitten. Maar als je het een beetje planned moet het kunnen. Via de OU of via je werk?
Ben je mooi de klos, want Lush is pokkeduur
Dan hoop ik voor de jarige dat hij een beetje een leuk feestje neerzet...
Ik lig al sinds een uur of 10 wakker aangezien ze het in de Keizerstraat een strak plan vonden om een of andere fanfareachtig iets uit te nodigen die al de hele tijd Sinterklaasliedjes spelen :Squote:
quote:Berging Engelse bommenwerper uit WOII in Den Haag
In verband met de bouw van een villawijk rond de Uithofslaan is onderzoek gedaan naar de vermoedelijke aanwezigheid van het wrak van een Engelse bommenwerper in het gebied. Inmiddels is daadwerkelijk een toestel van het type Bristol Blenheim IV aangetroffen. Het toestel is in de meidagen van 1940 gecrasht, waarbij de drie bemanningsleden zijn omgekomen. De gesneuvelde militairen liggen begraven op de algemene begraafplaats Westduin. Het college van burgemeester en wethouders van Den Haag heeft inmiddels ingestemd met de berging van de restanten van de bommenwerper.
De bergingswerkzaamheden begint op 17 november en de verwachting is dat deze duren tot begin december. Hoewel de kans op aanwezigheid van explosieven in het wrak minimaal is, kan dit niet volledig worden uitgesloten. De berging wordt uitgevoerd onder regie van de Vliegtuigbergingsofficier van het Logistiek Centrum Woensdrecht, een onderdeel van de Defensie Materieel Organisatie en bestaat uit het zorgvuldig afgraven van de grond en het verwijderen van de restanten van de Blenheim IV. Uitgangspunt is dat omwonenden zo min mogelijk last ondervinden van de werkzaamheden.
Oeh, dat vind ik wel tof. Enig idee waar dat ding ter hoogte van ligt?quote:
heb jij nog foto's gemaakt van de optocht bij mij in de straat?quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik lig al sinds een uur of 10 wakker aangezien ze het in de Keizerstraat een strak plan vonden om een of andere fanfareachtig iets uit te nodigen die al de hele tijd Sinterklaasliedjes spelen :S
Volgende week zaterdag, de 22ste op de Haagse Hogeschool, pakken zijn er voldoendequote:Op zaterdag 15 november 2008 09:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja!!!!
Ik heb alleen geen eigen pak
Wanneer is het?
I'll do it!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, de 22ste op de Haagse Hogeschool, pakken zijn er voldoende,
Tis overigens wel onbetaald.
Ik zal ff informeren of inmiddels al boven de 35 zitten, das geloof ik de max. Ik laat het je weten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
I'll do it!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat je me de details weten???
quote:Op zondag 16 november 2008 11:34 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Wie verzint er iets passends voor RATMEN en melanie?.
Had wel graag gewildquote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Elegy het volgende:
Zo, net klaar met sporten, nu eens wat eten
Nog mensen naar de Red Bull race?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |