abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63232763
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb ook Lush stufff, drie Bath Ballistics (want ja, ik heb een ligbad) en die creme voor heren, Cosmetic Lad

Silent Hill 5 komt ook uit voor de pc, zag 'm laatst op Steam staan trouwens
Oew, een man die er ook van houdt! Ze bestaan! Ik wist wel dat je smaak had
Ik heb geen bad Overigens heb ik mijn eigen huisje-eis bijgesteld: vrijstaand hoeft niet, bad wel

*Stiekem wel heeeeeel benieuwd is naar Silent Hill 5, desondanks er altijd slecht door slaapt*

En nee, geen Games in Concert voor mij morgen... Was nog meegevraagd door een andere gamert, maar ik heb morgen een verjaardagsorgie... Eh, feestje
  zaterdag 15 november 2008 @ 07:42:22 #152
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63238973
Natuurlijk heb ik smaak! Ik ken jou toch

Vrijstaand in Den Haag voor rond de 150k gaat je niet lukken inderdaad, tenzij je een oude woonboot koopt Een bad is al een wat reëlere optie

Slecht slaapt? Aaaahhwww
Leuk zo'n orgiefeestje
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63239252
zenuwachtig zou ik mee mogen in de zak van sinterklaas naar Spanje
Straks naar scheveningen en voorkruipen om pepernoten van de pieten te krijgen
pi_63239399
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil ook pietje spelen..
Wil je meedoen? We kunnen altijd meer pieten gebruiken .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_63239401
Ow en goedemorgen .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_63239431
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 09:21 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Wil je meedoen? We kunnen altijd meer pieten gebruiken .
Ja!!!!
Ik heb alleen geen eigen pak
Wanneer is het?
Voices tell me I'm the shit.
pi_63239514
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 07:42 schreef Elegy het volgende:
Natuurlijk heb ik smaak! Ik ken jou toch

Vrijstaand in Den Haag voor rond de 150k gaat je niet lukken inderdaad, tenzij je een oude woonboot koopt Een bad is al een wat reëlere optie

Slecht slaapt? Aaaahhwww
Leuk zo'n orgiefeestje

Wat kennen wij elkaar trouwens al gigantisch lang, bedacht ik me net. Was dat niet via het Gothic Prikbord?

Qua hypotheek zit ik overigens wel wat hoger, ik wou er nog een HBO-opleidinkje tegenaan gooien voor een loonsverhoging maar ben aardig geschrokken van de hoeveelheid tijd die daarin gaat zitten. Ik denk dat ik dus maar ga -slik- sparen... En dat terwijl ik net Lush heb herontdekt

Ik hoop maar dat het leuk gaat worden, ik heb er namelijk de Woest Geraas Sinterklaasshow van Hellfurycockpenis op Langweiligkeit voor moeten missen
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:23:53 #158
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63239893
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 09:41 schreef afivi het volgende:

[..]

Wat kennen wij elkaar trouwens al gigantisch lang, bedacht ik me net. Was dat niet via het Gothic Prikbord?

Qua hypotheek zit ik overigens wel wat hoger, ik wou er nog een HBO-opleidinkje tegenaan gooien voor een loonsverhoging maar ben aardig geschrokken van de hoeveelheid tijd die daarin gaat zitten. Ik denk dat ik dus maar ga -slik- sparen... En dat terwijl ik net Lush heb herontdekt

Ik hoop maar dat het leuk gaat worden, ik heb er namelijk de Woest Geraas Sinterklaasshow van Hellfurycockpenis op Langweiligkeit voor moeten missen
Jazeker, het oude paars/gele prikbord Dat moet inmiddels een kleine tien jaar zijn

Inderdaad, gaat erg veel tijd inzitten. Maar als je het een beetje planned moet het kunnen. Via de OU of via je werk?
Ben je mooi de klos, want Lush is pokkeduur

Dan hoop ik voor de jarige dat hij een beetje een leuk feestje neerzet...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63240534
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 10:23 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jazeker, het oude paars/gele prikbord Dat moet inmiddels een kleine tien jaar zijn

Inderdaad, gaat erg veel tijd inzitten. Maar als je het een beetje planned moet het kunnen. Via de OU of via je werk?
Ben je mooi de klos, want Lush is pokkeduur

Dan hoop ik voor de jarige dat hij een beetje een leuk feestje neerzet...
Wauw! We've come a long way baby
Ik wou die opleiding via de HH gaan doen, maar al met al zou er dan vier jaar lang zeker 30 uur per week in gaan zitten. En dat vind ik nogal wat Misschien is via de LOI nog een optie, want dan zit ik niet vast aan lestijden of groepsgenoten (allemaal 30-plussers overigens...) die alleen maar in het weekend kunnen
Oh, en ik denk dat ik zometeen maar weer richting Lush ga. Heb alweer een boodschappenlijstje
En dat hoop ik ook voor 'm, anders ben ik snel weer weg. Of ik ga demonstratief bij de TV zitten en Shaft kijken, want die is vanavond op TV
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:30:36 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_63240660
sinterklaas komt zo langs mijn huis
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_63241118
Ik zie dat hij rond 16:00 op het Plein is, dan ga ik daar wel even kijken. Heb nog nooit een Sint-optocht in mijn nieuwe stadsie meegemaakt, maar in 't Gooi was het altijd dikke pret
pi_63242521
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:30 schreef ook_gek het volgende:
sinterklaas komt zo langs mijn huis
Ik lig al sinds een uur of 10 wakker aangezien ze het in de Keizerstraat een strak plan vonden om een of andere fanfareachtig iets uit te nodigen die al de hele tijd Sinterklaasliedjes spelen :S
pi_63242539
quote:
Berging Engelse bommenwerper uit WOII in Den Haag

In verband met de bouw van een villawijk rond de Uithofslaan is onderzoek gedaan naar de vermoedelijke aanwezigheid van het wrak van een Engelse bommenwerper in het gebied. Inmiddels is daadwerkelijk een toestel van het type Bristol Blenheim IV aangetroffen. Het toestel is in de meidagen van 1940 gecrasht, waarbij de drie bemanningsleden zijn omgekomen. De gesneuvelde militairen liggen begraven op de algemene begraafplaats Westduin. Het college van burgemeester en wethouders van Den Haag heeft inmiddels ingestemd met de berging van de restanten van de bommenwerper.

De bergingswerkzaamheden begint op 17 november en de verwachting is dat deze duren tot begin december. Hoewel de kans op aanwezigheid van explosieven in het wrak minimaal is, kan dit niet volledig worden uitgesloten. De berging wordt uitgevoerd onder regie van de Vliegtuigbergingsofficier van het Logistiek Centrum Woensdrecht, een onderdeel van de Defensie Materieel Organisatie en bestaat uit het zorgvuldig afgraven van de grond en het verwijderen van de restanten van de Blenheim IV. Uitgangspunt is dat omwonenden zo min mogelijk last ondervinden van de werkzaamheden.
pi_63243375
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:17 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]
Oeh, dat vind ik wel tof. Enig idee waar dat ding ter hoogte van ligt?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 15 november 2008 @ 14:42:44 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_63244045
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:16 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ik lig al sinds een uur of 10 wakker aangezien ze het in de Keizerstraat een strak plan vonden om een of andere fanfareachtig iets uit te nodigen die al de hele tijd Sinterklaasliedjes spelen :S
heb jij nog foto's gemaakt van de optocht bij mij in de straat?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_63246740
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 09:26 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ja!!!!
Ik heb alleen geen eigen pak
Wanneer is het?
Volgende week zaterdag, de 22ste op de Haagse Hogeschool, pakken zijn er voldoende ,

Tis overigens wel onbetaald .
pi_63248376
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Volgende week zaterdag, de 22ste op de Haagse Hogeschool, pakken zijn er voldoende ,

Tis overigens wel onbetaald .
I'll do it!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat je me de details weten???

pi_63248529
Geen idee waar dat wrak precies ligt.

Ook geen foto's gemaakt van de optocht. Lui

En what's up met die irritante helikopter die de hele tijd aan het cirkelen is boven Scheveningen? Testvlucht voor morgen ofzo? Of is er weer iemand ontsnapt.

Zag trouwens dat die motoren morgen ook een stuk over de boulevard heen gaan ter hoogte van de Keizerstraat. Das wel gaaf.
pi_63250833
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:33 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

I'll do it!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat je me de details weten???

Ik zal ff informeren of inmiddels al boven de 35 zitten, das geloof ik de max. Ik laat het je weten.
pi_63258091
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...

Wie verzint er iets passends voor RATMEN en melanie? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63258122
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:34 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...

Wie verzint er iets passends voor RATMEN en melanie? .
SPAM!!!!! TR aangemaakt
pi_63258428
Waarom nou weer voor mj??
pi_63258995
Goedemorgen
  zondag 16 november 2008 @ 12:36:00 #174
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63259148
Zo, net klaar met sporten, nu eens wat eten

Nog mensen naar de Red Bull race?
pi_63259210
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Elegy het volgende:
Zo, net klaar met sporten, nu eens wat eten

Nog mensen naar de Red Bull race?
Had wel graag gewild maar ben brak dus helaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')