quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:35 schreef Atreidez het volgende:
Is t Bram van der Vlught in Scheveningen morgen, of krijgen we zo'n derderangs nepsint op bezoek?
De Sint die de intocht hier in Den Haag doet, de heer Petow, doet het echt al jaren en jaren. Dus ik vind niet dat je m kan classificeren als derderangs nepsint. Vind m eigenlijk net zo goed, mss zelfs beter, als de tv-sintquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:35 schreef Atreidez het volgende:
Is t Bram van der Vlught in Scheveningen morgen, of krijgen we zo'n derderangs nepsint op bezoek?
Pas maar op, ik heb vrienden bij de arbeidsinspectie en de INDquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jij bent een boefje geweest dit jaar.
DE ROE KAN JE KRIJGEN!!!!EINZ1111
Stuur ze op me af, misschien kunnen ze deze kaaskop dan verbieden zo hard te werken :pquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pas maar op, ik heb vrienden bij de arbeidsinspectie en de IND
Ik speel al jaren met een Sint samen die echt verschrikkelijk goed is. Echter helaas zijn er ook een hele hoop slechte!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:35 schreef Atreidez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
Ik wil er wel wat in stoppenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:15 schreef zeemonster het volgende:
ik ga ook mijn schoen zetten denk ik, in de hoop op een leuk kadootje:) .
Wie had er trouwens hier nog meer een Nokia n95 ? En kan mij helpen met dat navigatie gebeuren.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat in stoppen![]()
Vanavond op tv!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:39 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Ik krijg er echt zo'n Office Space gevoel bij.
In d'r schoen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat in stoppen![]()
Ik zag op je Fobo dat je een vrouwtje bent, in dat geval moet je eens bij Lush op de Grote Marktstraat gaan kijken! Die hebben zulke lekkere dingetjes voor onder de douche en in bad dat je voortaan elke avond tijd tekort komt. It happened to mequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef zeemonster het volgende:
Ik verveel mij. Althans er is genoeg te doen maar ik heb nergens zin in .
*Gezellig meekijkt met Fallout 3 spelend vriendje*quote:
Ik heb ook Lush stufff, drie Bath Ballistics (want ja, ik heb een ligbad) en die creme voor heren, Cosmetic Ladquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:27 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik zag op je Fobo dat je een vrouwtje bent, in dat geval moet je eens bij Lush op de Grote Marktstraat gaan kijken! Die hebben zulke lekkere dingetjes voor onder de douche en in bad dat je voortaan elke avond tijd tekort komt. It happened to me
[..]
*Gezellig meekijkt met Fallout 3 spelend vriendje*
Ik krijg de zenuwen van zelf spelen, maar die soundtrack...!
Klopt ben een vrouwtjequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:27 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik zag op je Fobo dat je een vrouwtje bent, in dat geval moet je eens bij Lush op de Grote Marktstraat gaan kijken! Die hebben zulke lekkere dingetjes voor onder de douche en in bad dat je voortaan elke avond tijd tekort komt. It happened to me
Lush is 100% diervriendelijk en plantaardig. Zit niks chemisch bijquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:51 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Klopt ben een vrouwtje. Ik heb alleen geen bad
.
In Lush zit niks toch ? Na het douchen smeer ik mij wel altijd in met cremetjes van Vichy.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |