Oeh, een dag te vroeg, anders had je mee kunnen rijden...quote:Op donderdag 13 november 2008 07:27 schreef becky27 het volgende:
mogguh, onderweg naar Assen of all places
Die reacties op dat bericht.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:15 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_zichzelf_en_ex.html
quote:
Maar hier moest ik toch wel even om lachenquote:@C. Widdershoven
Kent u lijken die niet dood zijn dan? Ik dacht dat lijken over het algemeen dood waren. Maar het kan ook zijn dat ik in de verkeerde richting zit te denken.
Tsja, voordat het overgenomen werd door Spits was NieuwNieuws.nl van Geenstijl.nl volgens mij, dus dat verklaart wel het 1 en ander.quote:
Zou eigenlijk in die tram zitten ( lijn 17) maar miste de tram waardoor ik de volgende namquote:Een 12-jarige jongen is donderdagochtend omgekomen doordat hij werd aangereden door een tram in Rijswijk. De politie heeft dat laten weten.
Het ongeval gebeurde rond half acht op de hoek van de Admiraal Helfrichsingel en de Beatrixlaan.
De toedracht van het ongeval is nog niet duidelijk
Ik had psies hetzelfdequote:Op donderdag 13 november 2008 08:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
[..]
Maar hier moest ik toch wel even om lachen
jammer, maar ben blij dat ik weer terug ben.quote:Op donderdag 13 november 2008 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, een dag te vroeg, anders had je mee kunnen rijden...
No shitquote:
Ja, logisch, sint wil ook ff uitrusten na zo een vermoeiende reisquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:54 schreef Elegy het volgende:
Ik heb het idee dat als ik mijn schoen zet zaterdag dat er dan zondag niks in zit
*Ook naar Scheveningen wil!!*quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zaterdag intocht sinterklaas in scheveningen en zondag redbull knockout race
Camera gaat overuren maken
Hij stuurt die zwarte pieten maar op pad! Ik wil ook kadootjes!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, logisch, sint wil ook ff uitrusten na zo een vermoeiende reis![]()
G'Morgen
jij bent een boefje geweest dit jaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hij stuurt die zwarte pieten maar op pad! Ik wil ook kadootjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |