Lol.. maak de OP..quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heeft er nog iemand behoefte aan een OP?
owja en Fubar als je de opmerking van Gila niet snapt moet je deze even lezen
Wie zou jij willen "spitroasten" en met wie?
verkapte fipo
hehe ik had de 1 wel weggehaald maar ik was vergeten mijn numberlocik aan te doen.. dus hij deed nietsquote:
Haha...quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik had de 1 wel weggehaald maar ik was vergeten mijn numberlocik aan te doen.. dus hij deed niets
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik had de 1 wel weggehaald maar ik was vergeten mijn numberlocik aan te doen.. dus hij deed niets
Mogguh Draakje!quote:
Haha yup.. hij wilt met Barra & Filemon spitroastenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:53 schreef Droxz.nl het volgende:
O djeez, wat heb ik gisteren allemaal gemist zeg... Bara heeft een mannelijke Fokker () achter zich aan?
![]()
wat triest dat je doorpost? dan ben ik toch ook triest ha haquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Draakje!
Ben toch maar gaan doorposten, best triest eigenlijk!
ja na alle vrouwen en dave is dit weer wat nieuws... weet alleen niet goed wat ik er mee aan moetquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:53 schreef Droxz.nl het volgende:
O djeez, wat heb ik gisteren allemaal gemist zeg... Bara heeft een mannelijke Fokker () achter zich aan?
![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha yup.. hij wilt met Barra & Filemon spitroasten![]()
En bara zuigen, en host zelfs de plaatjes van bara... WTFquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha yup.. hij wilt met Barra & Filemon spitroasten![]()
Het zal allemaal ff tegen gisteren hahahahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat triest dat je doorpost? dan ben ik toch ook triest ha ha
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En bara zuigen, en host zelfs de plaatjes van bara... WTF
Gaan met die banaan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja na alle vrouwen en dave is dit weer wat nieuws... weet alleen niet goed wat ik er mee aan moet
zwemmen, aquajoggen en loopoefeningen in het waterquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het zal allemaal ff tegen gisteren hahahaha
Vanochtend weer fysio gehad, heb au!![]()
Jij mag vanmiddag weer he, wat doe je daar precies voor je pootje?
Hoest nou met de dikte van je voet, is dat al weer wat minder geworden?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zwemmen, aquajoggen en loopoefeningen in het water
naast dat hopen ze dat de druk van het water werkt als een steunkous en dus het vocht uit mn been gaat!
stomme au
ik doe toch altijd netjes barraquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja mensen het is Barra en niet bara
met uitzondering voor FUBAR want hij mag het zelf weten
Had je een makkelijkere naam moeten verzinnen jah!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hou jij het toch weer bij bcc ha haquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had je een makkelijkere naam moeten verzinnen jah!
morguh gila, lang niet gezien/gesprokenquote:
jij welquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe toch altijd netjes barra
BCC vind ik zelf wat makkelijker jahquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hou jij het toch weer bij bcc ha ha
zegt iemand die droxz.nl heetquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had je een makkelijkere naam moeten verzinnen jah!
ik ga zo ff dvd'tje kijkenquote:
join the clubquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BCC vind ik zelf wat makkelijker jah![]()
Ben kapot zeg, zo nog maar even een uurtje die oogjes dichtdoen
halloquote:
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik hoorde dat er een vermist topic was ??
links plz ?
op school?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ga zo ff dvd'tje kijken
trouwens..Hoi
Jajoh..beetje druk enzo je kent het welquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morguh gila, lang niet gezien/gesproken
Daar heb je dan wel weer gelijk, maarja... van "droxz" en "Dr.Droxz" werkt het wachtwoord niet meerquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zegt iemand die droxz.nl heet
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk, maarja... van "droxz" en "Dr.Droxz" werkt het wachtwoord niet meer
Welkom!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Welkom!
Stel je even voor, altijd leuk om te lezen wie hier langskomt
Tot ik net zag dat SAW5 uitwas... die eerst maar even kijkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zo HAAST naast je komen liggen
daarna kan ik niet meer slapen hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tot ik net zag dat SAW5 uitwas... die eerst maar even kijken
Vind je die films serieus een beetje eng?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarna kan ik niet meer slapen hoor
eng is niet het juiste woordquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vind je die films serieus een beetje eng?
Ik lig altijd in een deuk, bak ships erbij... biertje... en lachen maar!
nee op werkquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Vind et maar vage filmsquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vind je die films serieus een beetje eng?
Ik lig altijd in een deuk, bak ships erbij... biertje... en lachen maar!
Kan me er wel wat bij voorstellen hoor,quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eng is niet het juiste woord
maar fijn is ook anders
quote:
Ik lag dubbel toen ik 't plaatje zag, een paar collega's keken me best raar aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij lijkt nog best wel ook!
hebben hier wel de andere 4 delen liggen maar zoals je begrijpt niet voor mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan me er wel wat bij voorstellen hoor,
een een feestfilm is het niet
hij mist alleen nog een peukquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik lag dubbel toen ik 't plaatje zag, een paar collega's keken me best raar aan
hoi WLquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij mist alleen nog een peuk
saddam?quote:
das Fritzl aka Solid Snakequote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehehe toch nog iets bereikt de laatste x
ahh firtzl... ik vroeg me af wie er achter solid zatquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das Fritzl aka Solid Snake
haha geniaalquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das Fritzl aka Solid Snake
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahh firtzl... ik vroeg me af wie er achter solid zat
Echt hequote:
Sjit man, ik ga bijna huilen hoorquote:
Num-Lock Fail !quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Waarom staat er in de topic titel eigenlijk #49 ?
mmm troosten troostenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sjit man, ik ga bijna huilen hoor
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sjit man, ik ga bijna huilen hoor
Fail, Droxz has it!quote:
[ ] Geschiktquote:
Ik moet ergens goed in zijnquote:
Ik post eigenlijk best veul op geenstijl/dumpertquote:
Niet te zien lutsertquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik post eigenlijk best veul op geenstijl/dumpert
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Barra zei negerquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
negeren het beste?!
Ja man het is laatste tijd rustig hoordequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat is het hier toch rustig !! of niet ?
van boven blank...en vanaf mijn navel een neger!quote:
ik kan minder vaak posten, runx helemaal niet meerquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja man het is laatste tijd rustig hoorde
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van boven blank...en vanaf mijn navel een neger!
Duo Penotti?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van boven blank...en vanaf mijn navel een neger!
Ach ja...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kan minder vaak posten, runx helemaal niet meer
debbie hek al een paar dagen niks van gehoord..
jij was er een hele tijd niet![]()
i know i knowquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef Crazy-p het volgende:
tvp.. lol. in dit tempo kan ik dit later vandaag nog mee lezen
een suprise act voor je vriendin aan het voorbereiden?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach ja...
Ik moet zo mijn dingen regelen
Snel spammen jongen..!quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef Crazy-p het volgende:
tvp.. lol. in dit tempo kan ik dit later vandaag nog mee lezen
Ja en dubbel date..quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een suprise act voor je vriendin aan het voorbereiden?
Ja dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Oh dus geen spitroasten? Of mag er steeds 1 rusten?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja en dubbel date..
Ik + me vriendin, jij + nielsch
Doei CPquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:11 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik ben er ff van tussen.. misschien later vandaag nog weer terug
Niks spitroasten.. wilde stier is veel beterquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oh dus geen spitroasten? Of mag er steeds 1 rusten?
Adiosquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:11 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik ben er ff van tussen.. misschien later vandaag nog weer terug
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja dankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag gedaan
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
dudequote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja en dubbel date..
Ik + me vriendin, jij + nielsch
quote:
Haha sorry..quote:
topic killerquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha sorry..
Vind gewoon te grappig die gozert
Zijn topic ging over spitroasten..maar binnen 3 posts was heel wat anders haha
Ik ben ff lunchen
ik ga hem thuis ff checkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef Droxz.nl het volgende:
Peter Aerts Docu, geweldig om te zien!
quote:
quote:
Loggggggggggiiiiiiiiiiiii!!!!!quote:
Middag alweer hoorquote:
Sgeluh!!!!!!!!!!quote:
Gast je wilt het niet wetenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sgeluh!!!!!!!!!!
Nog een beetje mooie vrouwtjes daar?
nou toevallig wil ik het wel weten!quote:
Hoe is het?quote:
Valt wel meequote:Op dinsdag 11 november 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou toevallig wil ik het wel weten!
Mogguh? Het is hier 2 uur geweest net? Dan is het bij jullie ook al middag toch?quote:
* Droxz.nl gaat andere baan zoeken.... waar werkte jij ook alweer?quote:
Haha.. het is hier 1uurquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh? Het is hier 2 uur geweest net? Dan is het bij jullie ook al middag toch?![]()
Alles goed Aapie?
Lees er boven zo lekker zijn ze niet zegt die netquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl gaat andere baan zoeken.... waar werkte jij ook alweer?
Mja die PICS kan ik echt niet maken eigenlijkquote:
Ojaquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja die PICS kan ik echt niet maken eigenlijk![]()
Er zitten wel wat aardige dames tussen hoor![]()
Ik zal wel ff zoeken
Droxz, je bent notabene nog langs m'n werk gefietst toen je in Oisterwijk zat
Wilde nog de trein uit springen toen ik jou en Lyn zag zitten op het station, alleen ik was net te laat bij de deurquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oja
Beetje kut dat jij niet even een biertje met je mede pimp kwam doen ja!
Had wel leuk geweestquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wilde nog de trein uit springen toen ik jou en Lyn zag zitten op het station, alleen ik was net te laat bij de deur
natuurlijk kan je wel die pics makenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja die PICS kan ik echt niet maken eigenlijk![]()
Er zitten wel wat aardige dames tussen hoor![]()
Ik zal wel ff zoeken
Droxz, je bent notabene nog langs m'n werk gefietst toen je in Oisterwijk zat
Mja ben even aan het zoeken. We hebben hier wel personeelsfoto's, maar als ik die ga uploaden kan het m'n baan kosten enzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
natuurlijk kan je wel die pics makenpromotie voor het land, zo draag je ook je steentje bij
Gelukkigquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Goed, eindelijk wat rust in het koppie
Mailen kan ook hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ben even aan het zoeken. We hebben hier wel personeelsfoto's, maar als ik die ga uploaden kan het m'n baan kosten enzo
Hey RunXquote:
quote:
ja met mij ook welgoed , ja ik heb het wel na me zin maar kan nog niet veel doen , ze hebben een pc voor me aangevraagd en 19 a 22 inch schermenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja met mij wel met jou?
Beetje naar je zin op je nieuwe stage?
Zullen we dat maar niet doen? Wordt zo'n schijtzooi danquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Back...en nog steeds geen zin...somebody shoot me
Dat moet ik ook maar eens snel een keer doen eigk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl gaat andere baan zoeken....
Ja maar dat krijg ik dan toch niet meer mee, dusssss....quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen? Wordt zo'n schijtzooi dan
Oh okay.. maarja wel beter dan waar je zatquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja met mij ook welgoed , ja ik heb het wel na me zin maar kan nog niet veel doen , ze hebben een pc voor me aangevraagd en 19 a 22 inch schermenen daar wacht ik nog op , zit nu op een test pc
Barraquote:
ja zeker , ik heb hier al ander halfjaar gelden al stage gelopen , maar nu ga ik andere dingen doen dan toen natuurlijk . maar de mensen die ken ik allemaal nog dus is wel relax kan je meteen aanpassenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oh okay.. maarja wel beter dan waar je zat?
Scherpquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar dat krijg ik dan toch niet meer mee, dusssss....
nou kies maar de mooiste uit dan. en doe gelijk haar msn erbijquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]Dan eindigen ze hier alsnog vrees ik
Kan ik ze net zo goed meteen online gooien
Jij denkt echt dat die mensen hier thuis een pc+internet verbinding hebben?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou kies maar de mooiste uit dan. en doe gelijk haar msn erbij
zo goed als je kan verwachten van een dinsdagquote:
alleen als ze bij jou slapenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat die mensen hier thuis een pc+internet verbinding hebben?
Dat zullen er niet veel zijn iig
Buh bye p00pquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ga jullie maar eens verlaten...misschien tot later vandaag
DAN wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen als ze bij jou slapen
ja idd, en je vergeet de Webcam!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat die mensen hier thuis een pc+internet verbinding hebben?
Dat zullen er niet veel zijn iig
Doe je voorzichtig ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ga jullie maar eens verlaten...misschien tot later vandaag
Nee hoor, zet ze gewoon even in de gallery van mijn websitequote:Op dinsdag 11 november 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]Dan eindigen ze hier alsnog vrees ik
Kan ik ze net zo goed meteen online gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee hoor, zet ze gewoon even in de gallery van mijn websiteidd screenshots! theoretisch gezien zijn dat niet de fotosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee hoor, zet ze gewoon even in de gallery van mijn websiteScreenshots ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ik zal kijken als ik in het appartement zit, want van deze plek kan echt iedereen op m'n scherm kijken
Als die foto's zien van collega's en photobucket erbij worden ze heel zenuwachtig denk ik![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
lolquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Screenshots ook echt![]()
![]()
Nou ik zal kijken als ik in het appartement zit, want van deze plek kan echt iedereen op m'n scherm kijken
Als die foto's zien van collega's en photobucket erbij worden ze heel zenuwachtig denk ik![]()
de zoveelste keer al weerquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol
Brabantse Pimp goes Boekarest
Rocco does Boekarest.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol
Nee man, gewoon zeggen dat je ze naar droxz verstuurd...quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Screenshots ook echt![]()
![]()
grtdopjw hits boekarestquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol
Ik ben hier vaste klant, maar heb nog nooit een foto gezien!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
de zoveelste keer al weer
En telkens dezelfde discussie (foto's!!!)Heb al eens 2 foto's van collega's geplaatst zo'n 4294857 topics terug
BukarestSoup.XIII.Xvid-Swerusquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Rocco does Boekarest.
teen.romenian.slut.gets.drilledDVDRELEASE
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Rocco does Boekarest.
Dit kan ook alleen maar van jou af komen hequote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Rocco does Boekarest.
Is al even geleden hoor. Maar heb ooit eens 2 foto's van Myspace profielen gelinkedquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben hier vaste klant, maar heb nog nooit een foto gezien!
Of van Crazy987quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit kan ook alleen maar van jou af komen he
Milfsoupquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
BukarestSoup.XIII.Xvid-Swerus
hahahaha, doet me denken aan wat collega's van me.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is al even geleden hoor. Maar heb ooit eens 2 foto's van Myspace profielen gelinked
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit kan ook alleen maar van jou af komen he
Over milf's enzo gesproken, zag ik laatst op een tv een docu over mensen die geilen op gilf's...quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Milfsoupzag hem laatst voorbij komen
Gilfs?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Over milf's enzo gesproken, zag ik laatst op een tv een docu over mensen die geilen op gilf's...
Vage sjit yo
Echt hequote:
Grandma?quote:
Rond de 30, 35 hoeft nou ook weer niet.quote:
Godsammequote:
*fap* *fap* *fap*quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:02 schreef crazy987 het volgende:
owja jongens, binnenkort moeten we de laptops thuislaten als we naar de hoeren gaan
http://tweakers.net/nieuw(...)rivacyproblemen.html
Kijk eens wat een mooi balonnetje!quote:
fapknijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*fap* *fap* *fap*
Sjit, verkeerde topic!
De tyfus m'n koffie!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kijk eens wat een mooi balonnetje!
*blaas blaas blaas* POEF!
Moet je horen wie het zegt!quote:
quote:
WTF?quote:
NEUKEN NEUKENquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt!
Fapkonijn? Je kan neuken als een konijn, maar fappen en konijnen?
Skip die film, heb je meer tijd man....quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
NEUKEN NEUKEN![]()
![]()
ach m`n vriendin komt miss vanaaf nog langs, ff nog een goeie film uitzoeken
* crazy987 denkt aan porno
nee man, leert ze nog wat vanquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Skip die film, heb je meer tijd man....
Jij planned ofzo hoelang je sex gaat hebben..quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Skip die film, heb je meer tijd man....
Hahahaha godverdommequote:
Rawr lekker hoor je prom queenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
foto van sgele zn prom queen
Stomme trutquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
tijger he!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Rawr lekker hoor je prom queen
Open er een topic over!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lal ..... mensen ik verveel me de pleuris !!!
ideaal om te spitroastenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tijger..
Je bedoel she squels like a pig
Hoiquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lal ..... mensen ik verveel me de pleuris !!!
quote:
Mijn waterquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens dan wil ik wel aan de achterkant staan... aan die kop te zijn kauwt ze op alles wat in die bek van haar komt
Whehehequote:
nah zo emo ben ik nu ook niet meerquote:
Het niveau is weer heerlijk Cobyquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
trouwens dan wil ik wel aan de achterkant staan... aan die kop te zijn kauwt ze op alles wat in die bek van haar komt
Jochie tochquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah zo emo ben ik nu ook niet meer
dat zijn vaak wel lekkere wijvenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Milfsoupzag hem laatst voorbij komen
goed goed .... met slechte mensen gaat het toch nooit goed .......quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jochie tochAlles goed verders Fubar?
Met slechte mensen ging het juist altijd goed toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
goed goed .... met slechte mensen gaat het toch nooit goed .......
de report image knop werkt nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
is bij mij dus andersom ...quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met slechte mensen ging het juist altijd goed toch?
Hier loopt ie een uur voorquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
OMG een demotiverende klok hier.
Droxz zijn spirit hangt hier.
Klok loopt UUR achter
dat wordt een uurtje langer blijven voor jequote:Op dinsdag 11 november 2008 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
OMG een demotiverende klok hier.
Droxz zijn spirit hangt hier.
Klok loopt UUR achter
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
je bent gewoon een goed mens fubarquote:
hier loopt hij zoals hij hoort te lopen... op tijdquote:
Hier ook hoor, alleen is het een uur later dan bij julliequote:Op dinsdag 11 november 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hier loopt hij zoals hij hoort te lopen... op tijd
zorgt wel dat je elke dag wakker bent.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt een uurtje langer blijven voor je
Seventeeeeeeeeeesquote:
hier loopt hij zoals hij hoort te lopen... op batterijenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hier loopt hij zoals hij hoort te lopen... op tijd
Nee man, zonde van de tijd, die film zie je meestal toch niet...quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jij planned ofzo hoelang je sex gaat hebben..
"Oh schat, het is half 9 tijd voor het 23minuten seks moment"
Een klok hoort niet te lopen...die moet hangen of staanquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
hier loopt hij zoals hij hoort te lopen... op batterijen
je moeder, die hangt of staat pasquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een klok hoort niet te lopen...die moet hangen of staan
Die ligt meestal...ze is te schraal om te blijven staanquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder, die hangt of staat pas
schraal is ze zekerquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die ligt meestal...ze is te schraal om te blijven staan
Telkens als ik die zie zit ik echt zo vanquote:
ja lachen man. die blik van die chick alleen al hahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Telkens als ik die zie zit ik echt zo van![]()
Wat een mongolen zeg
dat wijf achter die walvis is niet zo heel engquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Telkens als ik die zie zit ik echt zo van![]()
Wat een mongolen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |