Had je een makkelijkere naam moeten verzinnen jah!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja mensen het is Barra en niet bara
met uitzondering voor FUBAR want hij mag het zelf weten
hou jij het toch weer bij bcc ha haquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had je een makkelijkere naam moeten verzinnen jah!
morguh gila, lang niet gezien/gesprokenquote:
jij welquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe toch altijd netjes barra
BCC vind ik zelf wat makkelijker jahquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hou jij het toch weer bij bcc ha ha
zegt iemand die droxz.nl heetquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Had je een makkelijkere naam moeten verzinnen jah!
ik ga zo ff dvd'tje kijkenquote:
join the clubquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BCC vind ik zelf wat makkelijker jah![]()
Ben kapot zeg, zo nog maar even een uurtje die oogjes dichtdoen
halloquote:
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik hoorde dat er een vermist topic was ??
links plz ?
op school?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ga zo ff dvd'tje kijken
trouwens..Hoi
Jajoh..beetje druk enzo je kent het welquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morguh gila, lang niet gezien/gesproken
Daar heb je dan wel weer gelijk, maarja... van "droxz" en "Dr.Droxz" werkt het wachtwoord niet meerquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zegt iemand die droxz.nl heet
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk, maarja... van "droxz" en "Dr.Droxz" werkt het wachtwoord niet meer
Welkom!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Welkom!
Stel je even voor, altijd leuk om te lezen wie hier langskomt
Tot ik net zag dat SAW5 uitwas... die eerst maar even kijkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zo HAAST naast je komen liggen
daarna kan ik niet meer slapen hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tot ik net zag dat SAW5 uitwas... die eerst maar even kijken
Vind je die films serieus een beetje eng?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarna kan ik niet meer slapen hoor
eng is niet het juiste woordquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vind je die films serieus een beetje eng?
Ik lig altijd in een deuk, bak ships erbij... biertje... en lachen maar!
nee op werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |