Mja ben even aan het zoeken. We hebben hier wel personeelsfoto's, maar als ik die ga uploaden kan het m'n baan kosten enzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
natuurlijk kan je wel die pics makenpromotie voor het land, zo draag je ook je steentje bij
Gelukkigquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Goed, eindelijk wat rust in het koppie
Mailen kan ook hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ben even aan het zoeken. We hebben hier wel personeelsfoto's, maar als ik die ga uploaden kan het m'n baan kosten enzo
Hey RunXquote:
quote:
ja met mij ook welgoed , ja ik heb het wel na me zin maar kan nog niet veel doen , ze hebben een pc voor me aangevraagd en 19 a 22 inch schermenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja met mij wel met jou?
Beetje naar je zin op je nieuwe stage?
Zullen we dat maar niet doen? Wordt zo'n schijtzooi danquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Back...en nog steeds geen zin...somebody shoot me
Dat moet ik ook maar eens snel een keer doen eigk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl gaat andere baan zoeken....
Ja maar dat krijg ik dan toch niet meer mee, dusssss....quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen? Wordt zo'n schijtzooi dan
Oh okay.. maarja wel beter dan waar je zatquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja met mij ook welgoed , ja ik heb het wel na me zin maar kan nog niet veel doen , ze hebben een pc voor me aangevraagd en 19 a 22 inch schermenen daar wacht ik nog op , zit nu op een test pc
Barraquote:
ja zeker , ik heb hier al ander halfjaar gelden al stage gelopen , maar nu ga ik andere dingen doen dan toen natuurlijk . maar de mensen die ken ik allemaal nog dus is wel relax kan je meteen aanpassenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oh okay.. maarja wel beter dan waar je zat?
Scherpquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar dat krijg ik dan toch niet meer mee, dusssss....
nou kies maar de mooiste uit dan. en doe gelijk haar msn erbijquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]Dan eindigen ze hier alsnog vrees ik
Kan ik ze net zo goed meteen online gooien
Jij denkt echt dat die mensen hier thuis een pc+internet verbinding hebben?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou kies maar de mooiste uit dan. en doe gelijk haar msn erbij
zo goed als je kan verwachten van een dinsdagquote:
alleen als ze bij jou slapenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat die mensen hier thuis een pc+internet verbinding hebben?
Dat zullen er niet veel zijn iig
Buh bye p00pquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ga jullie maar eens verlaten...misschien tot later vandaag
DAN wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen als ze bij jou slapen
ja idd, en je vergeet de Webcam!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat die mensen hier thuis een pc+internet verbinding hebben?
Dat zullen er niet veel zijn iig
Doe je voorzichtig ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ga jullie maar eens verlaten...misschien tot later vandaag
Nee hoor, zet ze gewoon even in de gallery van mijn websitequote:Op dinsdag 11 november 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]Dan eindigen ze hier alsnog vrees ik
Kan ik ze net zo goed meteen online gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee hoor, zet ze gewoon even in de gallery van mijn websiteidd screenshots! theoretisch gezien zijn dat niet de fotosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee hoor, zet ze gewoon even in de gallery van mijn websiteScreenshots ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ik zal kijken als ik in het appartement zit, want van deze plek kan echt iedereen op m'n scherm kijken
Als die foto's zien van collega's en photobucket erbij worden ze heel zenuwachtig denk ik![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |