Kijk, dat zou die van mij dus nou weer nooit doenquote:Op maandag 10 november 2008 20:15 schreef DarkElf het volgende:
Nou de mijne belde net alleen maar ff om te zeggen datie van me houdt![]()
(hij zit in Israel voor zijn werk, de eerste keer toen hij erheen ging was hij in een maand maar totaal 6 dagen daar en toen was zijn tel rek echt spectaculair hoger dan anders.. (ja we bellen altijd veel
) dus nu bellen we met skype, maar nu belde hij toch ff snel gewoon.. alleen daarom
)
die van mij is ook kaal, ook onbedoeld. En met een stoppelbaardje. En nog lang geen 50!quote:Op maandag 10 november 2008 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend is onbedoeld kaalLekker is ie
Sportief, gespierd en nog geen 50
quote:Op maandag 10 november 2008 20:19 schreef Esse_est het volgende:
Ja! Daar ging weer 5 minuten batterij! Thipo, ook. En tvp.![]()
Niet lachen, maar ik geloof dat ik die niet hebquote:Op maandag 10 november 2008 20:37 schreef AKnynke het volgende:
volgens mij zijn jullie een heel mooi stel Greys!
[/verkapte vraag om een foto van jullie 2'en!]
Nee joh! Niets mis mee. Maar ik verbaas me er wel eens over wat een verschil met een paar jaar geleden. Maar het staat hem wel, dat stevigere. Vind ik dan he?quote:Op maandag 10 november 2008 20:38 schreef Chicolate het volgende:
leuke vent Greys. Maar met mager is toch ook niets mis?
Hij heeft er zeker wel een knappe kop door gekregenquote:Op maandag 10 november 2008 20:42 schreef Greys het volgende:
Nee joh! Niets mis mee. Maar ik verbaas me er wel eens over wat een verschil met een paar jaar geleden. Maar het staat hem wel, dat stevigere. Vind ik dan he?
Drukke dagen kunnen ook leuk zijn, maar deze was het duidelijk niet?quote:
Hou oud is je vriend?quote:Op maandag 10 november 2008 20:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij heeft er zeker wel een knappe kop door gekregen. Vraag me nu zomaar af hoe mijn eigen vriend eruit zou zien, met wat meer vet aan het lijf ... kan me niet voorstellen
Daar doet 'ie me aan Marlon Brando denkenquote:Op maandag 10 november 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Drukke dagen kunnen ook leuk zijn, maar deze was het duidelijk niet?
Morgen een lekkerder dagje in het vooruitzicht?
MariaEtcetera, hier eentje waar het echt de Marlboro-man lijkt!
Daarna hou ik op met spammen hoor, beloofd
[ afbeelding ]
Dus jij hebt hem gewoon vetgemest!quote:Op maandag 10 november 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou oud is je vriend?
Ik vraag het omdat de mijne zo slank was als de eerste foto tot zijn dertigste ongeveer. Daarna leerde hij mij kennen, hij is nu 35, en hij is er een stuk steviger op geworden!
Neuh, dan moet ik gaan inscannen en ik lig in bed om ANTM te kijken....quote:Op maandag 10 november 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Ohhhh Co, wat een leuke foto van jullie drietjes!!!
Meer! Meer! Meer!
Zo zou je het wel kunnen zeggen!quote:Op maandag 10 november 2008 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij hebt hem gewoon vetgemest!.
Well done hoor.
Mijn leeftijd, dus nog jongquote:Op maandag 10 november 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou oud is je vriend?
Ik vraag het omdat de mijne zo slank was als de eerste foto tot zijn dertigste ongeveer. Daarna leerde hij mij kennen, hij is nu 35, en hij is er een stuk steviger op geworden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[edit] ontbrandblusserd
[ Bericht 14% gewijzigd door Esse_est op 10-11-2008 21:25:08 ]
Ik wist heel niet dat jij op meisjes valt!quote:Op maandag 10 november 2008 21:13 schreef Esse_est het volgende:
Zalik heel eventjes mijn liefste meisje laten zien dan? IN het kader van de babes, zeg maar?
Nee, was het maar waar dat ik die gemaakt had!quote:Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef Laureline het volgende:
Wow, die laatste! Filmster uit de jaren '50! Heb jij die gemaakt, Greys?
Ik moet vanavond doorwerken (haastklus), maar door al die foto's heb ik helemaal geen zin meer in koffie, waarmee ik mezelf doorgaans op de been houd, maar alleen in bier![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 20:59 schreef conleche het volgende:
O fijn: spammen!!
Wij tijdens onze vakantie in september....
[ afbeelding ]
Heer G!!Die foto met sigaar en biertje
_edit- en die laatste!! wow!
Tot zo laat dat ik morgen mijn kostuum afkrijgquote:Op maandag 10 november 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar dat ik die gemaakt had!
Gemaakt door een fotografe die bandfoto's van de heren maakte. Allemaal in dat stijltje. Tof he?
Tot hoe laat moet je nog werken ongeveer dan?
snap ik!quote:Op maandag 10 november 2008 21:18 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, tvp, ik moet zo hard huilen om Greys op TV
Nee, dat is daar bij de weg naar Sète hè? Daar gaan we zomers altijd wel heen, omdat het daar rustiger is en de hond daar ook hoogzomer meemag. Nu waren we bij Capao, dat hotel. (daar kan je haske fijn lunchenquote:
Doe je best! Go go go!quote:Op maandag 10 november 2008 21:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tot zo laat dat ik morgen mijn kostuum afkrijgMaar als ik de goede cd-tjes erbij opzet gaat het best! Ga maar eens koffiezetten...
Allemaal ouwe meuk, zij weten niet wat wij wetenquote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Welke aflevering was het nu van Greys op tv dan?
Oh ja, sorryquote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef conleche het volgende:
Niks zeggen over greys!!!
(De serie niet het meisje, daar mag je het hele topic over vollullen!!)
We hebben al een strand, nu nog een handstandjequote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, sorry
En over het meisje hoeven we ook geen topic vol te lullen hoor.
Ik heb al genoeg gespamd enzo. Ik lijk wel een aandachtshoer!![]()
Klopt! Waar zit dat hotel dan?quote:Op maandag 10 november 2008 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat is daar bij de weg naar Sète hè? Daar gaan we zomers altijd wel heen, omdat het daar rustiger is en de hond daar ook hoogzomer meemag. Nu waren we bij Capao, dat hotel. (daar kan je haske fijn lunchen)
PM graag!quote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie allemaal donkere mannen, mijne is blond, terwijl ik helemaal niet op blond val![]()
Greys, ik heb 'm met je gedeeld per PM. Andere liefhebbers kunnen zich melden
Hij is leuk!!!! En stoer!!!quote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie allemaal donkere mannen, mijne is blond, terwijl ik helemaal niet op blond val![]()
Dat zou ik helemaal niet willen, dan leest hij al mijn ontboezemingen hier!quote:Op maandag 10 november 2008 21:40 schreef Erik het volgende:
Geef Heer G maar goed te eten Greys, dan komt hij over een tijdje hier ook gezellig meeposten om wat kilootjes kwijt te raken![]()
Wel zo gezellig, wat meer mannen hier
misschien doet ie dat allangquote:Op maandag 10 november 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet willen, dan leest hij al mijn ontboezemingen hier!![]()
![]()
The horror!
Zie fotoboek. Daar kan je meteen Conleche ook vindenquote:Op maandag 10 november 2008 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
DML: *Meldt want nieuwsgierig aagje* kweet trouwens ook niet hoe jij er zelf uit ziet![]()
Weet ik trouwens van merendeel hier niet
Dat zou best kunnen want hij weet hoe ik heet op Fok.quote:
Geen idee, geen ervaring met blaasontsteking, maar dit klinkt in ieder geval niet prettig. Sterkte ermeequote:Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
5x in een uur naar het toilet moeten om te plassen is wel irritant zeg
Het doet alleen geen zeer, maar lijkt toch op blaasontsteking?
ik neem niet aan dat mannen net zo nieuwsgierig zijn als vrouwen eigenlijkquote:Op maandag 10 november 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want hij weet hoe ik heet op Fok.
En hij heeft er zelf ook een account, dat hij amper tot nooit gebruikt.
Gelukkig heb ik geen dingen die ik hier schrijf die hij ECHT niet mag weten, maar ik vind het leuker zonder dat hij meeleest![]()
Hij vindt het VW kever-forum veul interessanter!quote:Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik neem niet aan dat mannen net zo nieuwsgierig zijn als vrouwen eigenlijkDie nemen nooit de moeite om te gaan spitten
Dat zou ik ook niks vinden!! Denk er precies zo over!quote:Op maandag 10 november 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want hij weet hoe ik heet op Fok.
En hij heeft er zelf ook een account, dat hij amper tot nooit gebruikt.
Gelukkig heb ik geen dingen die ik hier schrijf die hij ECHT niet mag weten, maar ik vind het leuker zonder dat hij meeleest![]()
Heb je Vitamine C in huis, een grote pot? Neem dan even elk uur een paar van die zure tabletjes. Dat maakt je urine zuur en dat doodt de eventuele bacteriën die de blaasontsteking veroorzaken. En kwaad kan het nooit.quote:Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
5x in een uur naar het toilet moeten om te plassen is wel irritant zeg
Het doet alleen geen zeer, maar lijkt toch op blaasontsteking?
Oe! *heeft net gekeken* Ik ben nog zo'n foknoob he. Maar wat zijn jullie prettyquote:Op maandag 10 november 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie fotoboek. Daar kan je meteen Conleche ook vinden
Ja. Nou wil ik dat ook.quote:Op maandag 10 november 2008 21:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niks vinden!! Denk er precies zo over!
O ik weet het al, ik ga m'n buddypoke poppetje weer omkleden.![]()
![]()
![]()
![]()
Yes 50mg, heb er ondertussen al 3 op maar dus gewoon doorblijven kauwen?quote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je Vitamine C in huis, een grote pot? Neem dan even elk uur een paar van die zure tabletjes. Dat maakt je urine zuur en dat doodt de eventuele bacteriën die de blaasontsteking veroorzaken. En kwaad kan het nooit.
Is dat bij Marseillan plage? Of is het helemaal aan de ander kant bij het nudistengebeuren?quote:Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef conleche het volgende:
[..]
PM graag!
Kim, dat hotel zit aan het strand niet ver van de golfbaan. Plage Richelieu centre heet het geloof ik. Dus bij 1 van die rotondes afslaan naar het strand.
Co is in het echt ook zo mooi, ik heb van mezelf uiteraard alleen de meest flatteuze foto neergezet.quote:Op maandag 10 november 2008 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe! *heeft net gekeken* Ik ben nog zo'n foknoob he. Maar wat zijn jullie prettyPoppenhoofdjes! En Bink had ik gezien, maar die kat is ook tof!
Ik ga zo slapen want niet zo lekkerTrusten!
Vooral dooooooooorrrrrgaaaaaan!quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Yes 50mg, heb er ondertussen al 3 op maar dus gewoon doorblijven kauwen?
jaquote:Op maandag 10 november 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral dooooooooorrrrrgaaaaaan!
Gewoon die gele kleine tabletjes, die ronde? Dan gewoon drie per keer nemen ofzo, en elk uur!
Slaap lekker meis en uiteraard zijn we benieuwd naar jouw meneer!quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, nog even: DML, want een blije meneer! En beter zonder oorbel inderdaadZal kijken of ik de mijne binnenkort zo ver krijg te poseren, want hij verandert echt bijna per maand ofzo
A man of many faces.
Als je toch aan het spammen bent, ik ben nieuwsgierig. Wel lomp eigenlijk, zelf niet met m'n hoofd op internet gaan, maar wel alle anderen willen bekijken.quote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga zelf ook niet met mijn hoofd op internet en mijn lief vindt het vast ook niet tof dat ik dit doe maar daarom per PM en hij lurkt alleen in andere topics *hoop ik*quote:Op maandag 10 november 2008 21:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je toch aan het spammen bent, ik ben nieuwsgierig. Wel lomp eigenlijk, zelf niet met m'n hoofd op internet gaan, maar wel alle anderen willen bekijken.
what she says!quote:
Je voelt hem al aankomen zeker he?????quote:Op maandag 10 november 2008 22:08 schreef YPPY het volgende:
Leuke mannen allemaal hoor, maar die van mij blijft natuurlijk het leukste.
Fok!mannen roeleren.![]()
![]()
Geen van 2en. Zie kaartje, bij het kringeltje:quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Is dat bij Marseillan plage? Of is het helemaal aan de ander kant bij het nudistengebeuren?
[ afbeelding ]
Deze foto is van twee jaar geleden trouwens.
quote:Op maandag 10 november 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:
Is vriendinnetjes met Vamp
Ik heb je blog gelezen en nog beterschap gewenst
bonestaak!quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Is dat bij Marseillan plage? Of is het helemaal aan de ander kant bij het nudistengebeuren?
[ afbeelding ]
Deze foto is van twee jaar geleden trouwens.
Die komt er niet, hij wil niet online. Watje he?quote:Op maandag 10 november 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Je voelt hem al aankomen zeker he?????
Fotooooooooooo!
Thanksquote:
omdat mmf stom is en smerig.quote:Op maandag 10 november 2008 22:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben een taart aan het bakken
Sheeeee gebruikte jij mmf of marzepein?
en waarom ziet mijn mmf er uit als sperma?
Dat zijn de goede mannen! Lief van 'm. Zoen 'm plat als ie aan komt!quote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
mijn lieve vriendje stapt nu op de fiets, en fietst een half uur door de kou om mij vanvond nog te zien, omdat ik me shit voel. Terwijl hij zich volgens mij nog shitter voelt, maar ik het meer laat zien.
Hm, dan ga ik binnenkort maar zelf marsepein makenquote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
omdat mmf stom is en smerig.
ik gebruik rolfondant of marsepein
Zo lief/schattigquote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
mijn lieve vriendje stapt nu op de fiets, en fietst een half uur door de kou om mij vanvond nog te zien, omdat ik me shit voel. Terwijl hij zich volgens mij nog shitter voelt, maar ik het meer laat zien.
quote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
das lief zegquote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
Ah wat lief en attent van hemquote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
Net zoals je ze in een topic plaatstquote:Op maandag 10 november 2008 22:27 schreef Goodbye het volgende:
Leuk vriendje DML!
Ik weet niet hoe je foto's in pm's kan zettenwie mijn liefje wil zien moet m'n hyves maar opsnorren
Ja dat doe ik ook nooitquote:Op maandag 10 november 2008 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Net zoals je ze in een topic plaatst
Ah... wat liehief!quote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
Ja ik upload ze op photobucketquote:Op maandag 10 november 2008 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook nooitMoet ik zeker eerst een foto uploaden, ipv van hyves afhalen
Nou, wil je 'm zien? Dan ga ik het proberenquote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik upload ze op photobucket
vriendin dan?quote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef mordradead het volgende:
Ik heb geen vriend. Dit is een tvp.
ja. Hij is zeker een heeeeeel goed exemplaar. Alleen jammer dat ie duits is!quote:Op maandag 10 november 2008 22:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn de goede mannen! Lief van 'm. Zoen 'm plat als ie aan komt!
ik dacht dat jij een vrouw was!quote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef mordradead het volgende:
Ik heb geen vriend. Dit is een tvp.
Wel een puistjeen een op komst gok ik
nicht froh! Zo'n stoer baardje kan ik trouwens ook nooit laten staan
ik heb zo'n melkmuiltje.
Lekker veel van die icoontjes
Uiteraard, ik heb bijna iedereen een pm gestuurd maar ik heb alleen heer G. heer Co. heer Miss S. en heer PF. gezien.quote:Op maandag 10 november 2008 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, wil je 'm zien? Dan ga ik het proberen
oeh, mij nog niet!quote:Op maandag 10 november 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb bijna iedereen een pm gestuurd maar ik heb alleen heer G. heer Co. heer Miss S. en heer PF. gezien.
Oh dat waren er meer dan ik dacht nog
quote:Op maandag 10 november 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb bijna iedereen een pm gestuurd maar ik heb alleen heer G. heer Co. heer Miss S. en heer PF. gezien.
Ja die ken ik ook inderdaad! Blij dat je oma de relatie ook goed keurtquote:Op maandag 10 november 2008 22:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, mij nog niet!
En je hebt Mr. Duitser ook wel eens gezien, die heb ik wel genoeg gespamt hier denk ik.
Je tiks en krabbels maakten wel duidelijk op welke naam ik moest klikkenquote:Op maandag 10 november 2008 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijnop hyves gevonden? (weet nooit wie welke foto's kan zien)
Al mijn meneren zijn te bekijken op mn hyves!quote:Op maandag 10 november 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ahhh maar dat is nog geen eens een leuke fotoquote:Op maandag 10 november 2008 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je tiks en krabbels maakten wel duidelijk op welke naam ik moest klikken
Ooooooh, check. Zover kwamen wij nooitquote:Op maandag 10 november 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen van 2en. Zie kaartje, bij het kringeltje:
[ afbeelding ]
Je bent daar echt een skinny biatch!!!
Ik denk altijd aan trio's als ik dat zie staan. Met allemaal marshmellows en 2 vrouwen en 1 man die daar dan helemaal los mee gaan.quote:Op maandag 10 november 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm, dan ga ik binnenkort maar zelf marsepein maken
biscuit staat in de oven![]()
Oh en toen ik die mmf zag moest ik aan iets heel grapigs denken van vanacht maar ik denk dat je er bij had moeten zijn
Jij hebt 'm ookquote:
Heb jij ook al een mevrouwtje??quote:Op maandag 10 november 2008 22:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Al mijn meneren zijn te bekijken op mn hyves!(en mn mevrouwtje ook)
Mijnquote:Op maandag 10 november 2008 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijnop hyves gevonden? (weet nooit wie welke foto's kan zien)
Wat een enge smiley............quote:Op maandag 10 november 2008 22:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Mijn [ afbeelding ] staat ergens tussen m'n hyvesvriendjes, voor wie nieuwsgierig is trouwens
quote:Op maandag 10 november 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb al een half uur niet meer hoeven plassen
quote:Op maandag 10 november 2008 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vamp heeft 4 zoons en 1 dochter volgens mij
Ja hee, mijn enveloppie blijft verdacht grijs!!quote:Op maandag 10 november 2008 22:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen met m'n vriendje! Morgen weer vroeg opMaar gelukkig kan ik op fok! op m'n werk, kwam ik vandaag achter!
Truste!
Ja maar jij hebt 631 vrienden of zo, daar is geen beginnen aan...quote:Op maandag 10 november 2008 22:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Mijn [ afbeelding ] staat ergens tussen m'n hyvesvriendjes, voor wie nieuwsgierig is trouwens
maar natuurlijk!quote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn wij nou allemaal zo leuk dat we allemaal van die leuke mannen hebben?
Jullie wel, ja.quote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn wij nou allemaal zo leuk dat we allemaal van die leuke mannen hebben?
Ik heb geen foto van jou gezien maar ik meen me te herinneren dat iedereen zeer lovend was na de meet damequote:
Was ie zo kut dan?quote:Op maandag 10 november 2008 22:50 schreef Ewelina het volgende:
Hij heeft blauwe ogenHet ijs was wel lekker, maar kon m'n avond helaas niet goedmaken. Dat helaas niet
Hij ziet er jonger uitquote:Op maandag 10 november 2008 22:51 schreef Ewelina het volgende:
Hahaha, Miss_S, ik mag 'm geen jongen noemen. Hij is 29
Liever niet, dat is iets te persoonlijk om op het www te zetten. Het had overigens niets metquote:Op maandag 10 november 2008 22:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Watskeburt? Of wil je niet delen hier op het www?
Mensen die niets willen lezen over mijn seksleven, niet op de spoiler klikkenquote:Op maandag 10 november 2008 22:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan trio's als ik dat zie staan. Met allemaal marshmellows en 2 vrouwen en 1 man die daar dan helemaal los mee gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, toen ik 'm leerde kennen was ie 26, ik 19. Ik dacht dus echt serieus dat ie 20 wasquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mensen die niets willen lezen over mijn seksleven, niet op de spoiler klikkenNetjes dat ie 't vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En 't is goed dat je erom kan lachen. Ik heb het overigens nooit meegemaakt, al zit ik dit wel met een enorme grijns te lezenPF je bent leuk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 10 november 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mensen die niets willen lezen over mijn seksleven, niet op de spoiler klikkenJij bent zo schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Mensen die niets willen lezen over mijn seksleven, niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Sterkte er mee dan maarquote:Op maandag 10 november 2008 22:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Liever niet, dat is iets te persoonlijk om op het www te zetten. Het had overigens niets mette maken, die was juist erg lief voor me
[..]
Mensen die niets willen lezen over mijn seksleven, niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je maakt mn avond weer goed. Lachen is goed, als je maar niet morst
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 10 november 2008 22:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Liever niet, dat is iets te persoonlijk om op het www te zetten. Het had overigens niets mette maken, die was juist erg lief voor me
[..]
Mensen die niets willen lezen over mijn seksleven, niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PF!! You made my day!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klinkt o zo geyl. Maar dan is het gebeurd en zit je daarquote:Op maandag 10 november 2008 22:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Netjes dat ie 't vraagt![]()
En 't is goed dat je erom kan lachen. Ik heb het overigens nooit meegemaakt, al zit ik dit wel met een enorme grijns te lezenPF je bent leuk
quote:Op maandag 10 november 2008 21:13 schreef Esse_est het volgende:
Zalik heel eventjes mijn liefste meisje laten zien dan? IN het kader van de babes, zeg maar?yay, gaan we weer! Weer een foto gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[edit] ontbrandblusserd
Ja doei.
Je bent niet de enige, ik was ook te laatquote:Op maandag 10 november 2008 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yay, gaan we weer! Weer een foto gemist
[..]
Mensen die niets willen lezen over mijn seksleven, niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bolletje!!!
Ja doei.
Er zaten spoilers omheen EN een waarschuwingquote:Op maandag 10 november 2008 23:01 schreef loveli het volgende:
Leuk, PF. Ook dat je dat gewoon hier komt melden
het begint eigenlijk gewoonte te worden, dus moet ik maar gewoon over Esse d'r posts heen lezen?quote:Op maandag 10 november 2008 23:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik was ook te laat
[..]
Mensen die niets willen lezen over mijn seksleven, niet op de spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PF - Ga door, vertel meer, ik ben ziek en alleen en heb humor nodig
.
quote:Op maandag 10 november 2008 23:01 schreef conleche het volgende:
[..]
PF!! You made my day!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah!quote:Op maandag 10 november 2008 23:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]![]()
![]()
PF - Ga door, vertel meer, ik ben ziek en alleen en heb humor nodig
.
quote:Op maandag 10 november 2008 23:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Neus dicht en slikken. Low carber kan je het niet krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Neus dicht en slikken. Low carber kan je het niet krijgen
Waarom neus dicht?quote:Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Neus dicht en slikken. Low carber kan je het niet krijgen
Nou, dan verzin je maar wat grappigsquote:Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Aaah!
Ja voor de rest ben ik eigenlijk niet zo grappig
quote:Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, dan verzin je maar wat grappigs.
Ik heb een bijholteonsteking. En een blaasontsteking. En koorts. En pijn. En nu kan ik niet lesgeven. En nu stort mijn hele planning op school in elkaar. En nu vallen er allemaal repetities enzo uit. En die moet ik dan weer later inplannen. En ik moet uitrusten van de dokter, met antibiotica. En ik proef niks, dus ik kan ook niet als troost wat lekkers maken. En m'n vriendje heeft nachtdienst, dus die zie ik ook niet.
/klaagmodus.
Ik denk dat ik dit moet lezen als ik wat helderder ben, want nu begrijp ik er geen barst vanquote:Op maandag 10 november 2008 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
http://support.gfi.com/manuals/nl/me12/me12manual_nl.1.12.html
Beterschap!!!quote:Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, dan verzin je maar wat grappigs.
Ik heb een bijholteonsteking. En een blaasontsteking. En koorts. En pijn. En nu kan ik niet lesgeven. En nu stort mijn hele planning op school in elkaar. En nu vallen er allemaal repetities enzo uit. En die moet ik dan weer later inplannen. En ik moet uitrusten van de dokter, met antibiotica. En ik proef niks, dus ik kan ook niet als troost wat lekkers maken. En m'n vriendje heeft nachtdienst, dus die zie ik ook niet.
/klaagmodus.
Oh en ik ben vanaf vandaag wel weer begonnen met afvallen. Ik heb namelijk nergens zin in, dus ik heb vandaag 3x een bak yoghurt met appel gegeten en als avondeten een kop tomatensoep.
Laten we zeggen, het is een begin. Niet het beste begin, maar wel weer een begin.
Dan proef je minderquote:
Hij heeft een geen-asperge dieet?quote:Op maandag 10 november 2008 23:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het smaakte eigenlijk naar niets/wel prima, maar misschien komt dat door z'n dieet
En bedankt, ik stik in een hoestbuiquote:Op maandag 10 november 2008 23:15 schreef Ewelina het volgende:
SHE, wanneer plaats je een foto van je spuit-taart!
Iets wat zo smerig is dat je je neus dicht wil knijpen, proef je met neus dicht ook nog welquote:
Goede research Lauquote:Op maandag 10 november 2008 23:30 schreef Laureline het volgende:
En nog een paar klassiekers voor PF:
O, als het maar een beetje schoon is van onderen is het echt heerlijk hoorquote:Op maandag 10 november 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O mij lijkt een vagina juist vies omdat ik zelf weet wat er uit komt!!
quote:Op maandag 10 november 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O mij lijkt een vagina juist vies omdat ik zelf weet wat er uit komt!!
[ Bericht 3% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 11-11-2008 00:24:26 ]
Nouuuuuuquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:02 schreef conleche het volgende:
Maarreh, ben je nu zelf eigenlijk al klaargekomen? Heb je m'n tips nog opgevolgd??
Ja met die gedemonteerde douche gaat het juist het makkelijkst, muts!quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nouuuuuu
ik moet opeens denken aan een quote uit californication: "I can always hide under your clit, he'll never find me there!"
Sinds we die samen een soort van gevonden hebben, was er een avond incl een heel klein beetje wiet dat ik opeens alles heel veel meer voelde en even helemaal weg was met m'n gedachten van alles.
Mr PF dacht van niet toen ik het uitlegde hoe het was. Stel dat dat gevoel/die gebeurtenis iets anders was dan klaarkomen, dan vind ik het niet erg, want ik heb het gevoeld wat echt heeeel lekker was en het kan alleen nog maar beter worden dan
En ja ik heb je tips opgevolgd, ik zag het alleen niet zo zitten om de douche te demonteren
Niet persé, maar probeer en merk het verschilquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:59 schreef kwakveense het volgende:
ik demonteer de douche nooitis tochnienodig persé?
auquote:Op dinsdag 11 november 2008 07:11 schreef vamperotica het volgende:
Goeie morgen....
Vampje mompelt iets over electrische tandenborstels....
Je hebt wel opzetstukjes voor elektrische tandenborstels hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
auof ging je gewoon je tanden poetsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co, ik stuur je zo een pm met m'n liefje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Goedzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:46 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ging net maar weer eens wegen: 74 kilo![]()
![]()
. Wtf! Zo licht ben ik in tijden niet geweest
. Nog 200 gram en ik heb een BMI van < 25
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:05 schreef Miss_S het volgende:
Nou blijk toch afgevallen te zijnheb nu een bmi van 25,7
Huh, maar jij had toch al een BMI van 25,2 ofzo? Of ben je weer aangekomen sindsdien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dat heb ik vorig jaar gehad na een vakantie maar daarna eigenlijk nooit meer van hartequote:Op dinsdag 11 november 2008 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh, maar jij had toch al een BMI van 25,2 ofzo? Of ben je weer aangekomen sindsdien?
Wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben met een oudere vriend! Die van mij wordt over een maandje 32 en ik ben 21. Heb jij er veel reacties op gehad?quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, leuke verhalen op de vroege ochtend.. Ik zag PF helemaal voor me met die mond vol, geweldig. Alles verzamelen en dan in één keer doorslikken doet voor mij de trick.
.
Heb ik de oudste kerel hier?. Hij is van de week 32 geworden (ik ben 22). Maar iedereen schat 'm 25 of zo.
Wat een lieve foto.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
mijn vent, 26bijna 27. Maar ik ben 23, dus scheelt helemaal niets
Hoe kom je daar op vraag ik me dan af....quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet persé, maar probeer en merk het verschil![]()
Truste!
Die van mij is 22 en ik ben 21quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, leuke verhalen op de vroege ochtend.. Ik zag PF helemaal voor me met die mond vol, geweldig. Alles verzamelen en dan in één keer doorslikken doet voor mij de trick.
.
Heb ik de oudste kerel hier?. Hij is van de week 32 geworden (ik ben 22). Maar iedereen schat 'm 25 of zo.
nix au (als je een beetje voorzichtig doet... )er zijn zelfs speciale "hulpstukken" voor..quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
auof ging je gewoon je tanden poetsen
komt vooral door 't pak denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:14 schreef Vivi het volgende:
Jouw vriend ziet er wel veel ouder uit Moblo.
dat dusquote:
Goed in verhouding lijkt me. Heb jij nou ook dat bij het meest 'uitstekende' stuk op de foto, bij de overgang heup-bovenbeen, gewoon bot zit?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:22 schreef Isegrim het volgende:
Wat vinden jullie? Ik ben wel aardig tevreden zo. Alleen mijn heupen / bovenbenen zouden wat dunner mogen, maar dat gaat toch niet lukken zonder intensief sporten en dat haat ik en heb ik er niet voor over.
Troost je, ik werd door de jongens op de middelbare school 'De Ijskast' genoemdquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik werd op m'n zestiende door m'n middelbare schoolvriendinnetjes al Samantha genoemd. Ja, die van Sex and the City..
Nee, was het maar waar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Goed in verhouding lijkt me. Heb jij nou ook dat bij het meest 'uitstekende' stuk op de foto, bij de overgang heup-bovenbeen, gewoon bot zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |