quote:Op maandag 10 november 2008 20:59 schreef conleche het volgende:
O fijn: spammen!!
Wij tijdens onze vakantie in september....
[ afbeelding ]
Heer G!!Die foto met sigaar en biertje
_edit- en die laatste!! wow!
Tot zo laat dat ik morgen mijn kostuum afkrijgquote:Op maandag 10 november 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar dat ik die gemaakt had!
Gemaakt door een fotografe die bandfoto's van de heren maakte. Allemaal in dat stijltje. Tof he?
Tot hoe laat moet je nog werken ongeveer dan?
snap ik!quote:Op maandag 10 november 2008 21:18 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, tvp, ik moet zo hard huilen om Greys op TV
Nee, dat is daar bij de weg naar Sète hè? Daar gaan we zomers altijd wel heen, omdat het daar rustiger is en de hond daar ook hoogzomer meemag. Nu waren we bij Capao, dat hotel. (daar kan je haske fijn lunchenquote:
Doe je best! Go go go!quote:Op maandag 10 november 2008 21:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tot zo laat dat ik morgen mijn kostuum afkrijgMaar als ik de goede cd-tjes erbij opzet gaat het best! Ga maar eens koffiezetten...
Allemaal ouwe meuk, zij weten niet wat wij wetenquote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Welke aflevering was het nu van Greys op tv dan?
Oh ja, sorryquote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef conleche het volgende:
Niks zeggen over greys!!!
(De serie niet het meisje, daar mag je het hele topic over vollullen!!)
We hebben al een strand, nu nog een handstandjequote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, sorry
En over het meisje hoeven we ook geen topic vol te lullen hoor.
Ik heb al genoeg gespamd enzo. Ik lijk wel een aandachtshoer!![]()
Klopt! Waar zit dat hotel dan?quote:Op maandag 10 november 2008 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat is daar bij de weg naar Sète hè? Daar gaan we zomers altijd wel heen, omdat het daar rustiger is en de hond daar ook hoogzomer meemag. Nu waren we bij Capao, dat hotel. (daar kan je haske fijn lunchen)
PM graag!quote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie allemaal donkere mannen, mijne is blond, terwijl ik helemaal niet op blond val![]()
Greys, ik heb 'm met je gedeeld per PM. Andere liefhebbers kunnen zich melden
Hij is leuk!!!! En stoer!!!quote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie allemaal donkere mannen, mijne is blond, terwijl ik helemaal niet op blond val![]()
Greys, ik heb 'm met je gedeeld per PM. Andere liefhebbers kunnen zich melden
Dat zou ik helemaal niet willen, dan leest hij al mijn ontboezemingen hier!quote:Op maandag 10 november 2008 21:40 schreef Erik het volgende:
Geef Heer G maar goed te eten Greys, dan komt hij over een tijdje hier ook gezellig meeposten om wat kilootjes kwijt te raken![]()
Wel zo gezellig, wat meer mannen hier
misschien doet ie dat allangquote:Op maandag 10 november 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet willen, dan leest hij al mijn ontboezemingen hier!![]()
![]()
The horror!
Zie fotoboek. Daar kan je meteen Conleche ook vindenquote:Op maandag 10 november 2008 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
DML: *Meldt want nieuwsgierig aagje* kweet trouwens ook niet hoe jij er zelf uit ziet![]()
Weet ik trouwens van merendeel hier niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |