quote:Op maandag 10 november 2008 20:59 schreef conleche het volgende:
O fijn: spammen!!
Wij tijdens onze vakantie in september....
[ afbeelding ]
Heer G!!Die foto met sigaar en biertje
_edit- en die laatste!! wow!

Tot zo laat dat ik morgen mijn kostuum afkrijgquote:Op maandag 10 november 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar dat ik die gemaakt had!
Gemaakt door een fotografe die bandfoto's van de heren maakte. Allemaal in dat stijltje. Tof he?
Tot hoe laat moet je nog werken ongeveer dan?

snap ik!quote:Op maandag 10 november 2008 21:18 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, tvp, ik moet zo hard huilen om Greys op TV

Nee, dat is daar bij de weg naar Sète hè? Daar gaan we zomers altijd wel heen, omdat het daar rustiger is en de hond daar ook hoogzomer meemag. Nu waren we bij Capao, dat hotel. (daar kan je haske fijn lunchenquote:

Doe je best! Go go go!quote:Op maandag 10 november 2008 21:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tot zo laat dat ik morgen mijn kostuum afkrijgMaar als ik de goede cd-tjes erbij opzet gaat het best! Ga maar eens koffiezetten...

Allemaal ouwe meuk, zij weten niet wat wij wetenquote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Welke aflevering was het nu van Greys op tv dan?

Oh ja, sorryquote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef conleche het volgende:
Niks zeggen over greys!!!
(De serie niet het meisje, daar mag je het hele topic over vollullen!!)

We hebben al een strand, nu nog een handstandjequote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, sorry
En over het meisje hoeven we ook geen topic vol te lullen hoor.
Ik heb al genoeg gespamd enzo. Ik lijk wel een aandachtshoer!![]()

Klopt! Waar zit dat hotel dan?quote:Op maandag 10 november 2008 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat is daar bij de weg naar Sète hè? Daar gaan we zomers altijd wel heen, omdat het daar rustiger is en de hond daar ook hoogzomer meemag. Nu waren we bij Capao, dat hotel. (daar kan je haske fijn lunchen)

PM graag!quote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie allemaal donkere mannen, mijne is blond, terwijl ik helemaal niet op blond val![]()
Greys, ik heb 'm met je gedeeld per PM. Andere liefhebbers kunnen zich melden

Hij is leuk!!!! En stoer!!!quote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie allemaal donkere mannen, mijne is blond, terwijl ik helemaal niet op blond val![]()

Dat zou ik helemaal niet willen, dan leest hij al mijn ontboezemingen hier!quote:Op maandag 10 november 2008 21:40 schreef Erik het volgende:
Geef Heer G maar goed te eten Greys, dan komt hij over een tijdje hier ook gezellig meeposten om wat kilootjes kwijt te raken![]()
Wel zo gezellig, wat meer mannen hier

misschien doet ie dat allangquote:Op maandag 10 november 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet willen, dan leest hij al mijn ontboezemingen hier!![]()
![]()
The horror!

Zie fotoboek. Daar kan je meteen Conleche ook vindenquote:Op maandag 10 november 2008 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
DML: *Meldt want nieuwsgierig aagje* kweet trouwens ook niet hoe jij er zelf uit ziet![]()
Weet ik trouwens van merendeel hier niet

Dat zou best kunnen want hij weet hoe ik heet op Fok.quote:

Geen idee, geen ervaring met blaasontsteking, maar dit klinkt in ieder geval niet prettig. Sterkte ermeequote:Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
5x in een uur naar het toilet moeten om te plassen is wel irritant zeg
Het doet alleen geen zeer, maar lijkt toch op blaasontsteking?

ik neem niet aan dat mannen net zo nieuwsgierig zijn als vrouwen eigenlijkquote:Op maandag 10 november 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want hij weet hoe ik heet op Fok.
En hij heeft er zelf ook een account, dat hij amper tot nooit gebruikt.
Gelukkig heb ik geen dingen die ik hier schrijf die hij ECHT niet mag weten, maar ik vind het leuker zonder dat hij meeleest![]()

Hij vindt het VW kever-forum veul interessanter!quote:Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik neem niet aan dat mannen net zo nieuwsgierig zijn als vrouwen eigenlijkDie nemen nooit de moeite om te gaan spitten

Dat zou ik ook niks vinden!! Denk er precies zo over!quote:Op maandag 10 november 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want hij weet hoe ik heet op Fok.
En hij heeft er zelf ook een account, dat hij amper tot nooit gebruikt.
Gelukkig heb ik geen dingen die ik hier schrijf die hij ECHT niet mag weten, maar ik vind het leuker zonder dat hij meeleest![]()

Heb je Vitamine C in huis, een grote pot? Neem dan even elk uur een paar van die zure tabletjes. Dat maakt je urine zuur en dat doodt de eventuele bacteriën die de blaasontsteking veroorzaken. En kwaad kan het nooit.quote:Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
5x in een uur naar het toilet moeten om te plassen is wel irritant zeg
Het doet alleen geen zeer, maar lijkt toch op blaasontsteking?

Oe! *heeft net gekeken* Ik ben nog zo'n foknoob he. Maar wat zijn jullie prettyquote:Op maandag 10 november 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie fotoboek. Daar kan je meteen Conleche ook vinden

Ja. Nou wil ik dat ook.quote:Op maandag 10 november 2008 21:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niks vinden!! Denk er precies zo over!
O ik weet het al, ik ga m'n buddypoke poppetje weer omkleden.![]()
![]()
![]()
![]()

Yes 50mg, heb er ondertussen al 3 op maar dus gewoon doorblijven kauwen?quote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je Vitamine C in huis, een grote pot? Neem dan even elk uur een paar van die zure tabletjes. Dat maakt je urine zuur en dat doodt de eventuele bacteriën die de blaasontsteking veroorzaken. En kwaad kan het nooit.

Is dat bij Marseillan plage? Of is het helemaal aan de ander kant bij het nudistengebeuren?quote:Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef conleche het volgende:
[..]
PM graag!
Kim, dat hotel zit aan het strand niet ver van de golfbaan. Plage Richelieu centre heet het geloof ik. Dus bij 1 van die rotondes afslaan naar het strand.

Co is in het echt ook zo mooi, ik heb van mezelf uiteraard alleen de meest flatteuze foto neergezet.quote:Op maandag 10 november 2008 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe! *heeft net gekeken* Ik ben nog zo'n foknoob he. Maar wat zijn jullie prettyPoppenhoofdjes! En Bink had ik gezien, maar die kat is ook tof!
Ik ga zo slapen want niet zo lekkerTrusten!

Vooral dooooooooorrrrrgaaaaaan!quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Yes 50mg, heb er ondertussen al 3 op maar dus gewoon doorblijven kauwen?

jaquote:Op maandag 10 november 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral dooooooooorrrrrgaaaaaan!
Gewoon die gele kleine tabletjes, die ronde? Dan gewoon drie per keer nemen ofzo, en elk uur!

Slaap lekker meis en uiteraard zijn we benieuwd naar jouw meneer!quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, nog even: DML, want een blije meneer! En beter zonder oorbel inderdaadZal kijken of ik de mijne binnenkort zo ver krijg te poseren, want hij verandert echt bijna per maand ofzo
A man of many faces.

Als je toch aan het spammen bent, ik ben nieuwsgierig. Wel lomp eigenlijk, zelf niet met m'n hoofd op internet gaan, maar wel alle anderen willen bekijken.quote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ik ga zelf ook niet met mijn hoofd op internet en mijn lief vindt het vast ook niet tof dat ik dit doe maar daarom per PM en hij lurkt alleen in andere topics *hoop ik*quote:Op maandag 10 november 2008 21:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je toch aan het spammen bent, ik ben nieuwsgierig. Wel lomp eigenlijk, zelf niet met m'n hoofd op internet gaan, maar wel alle anderen willen bekijken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |