Kijk, dat zou die van mij dus nou weer nooit doenquote:Op maandag 10 november 2008 20:15 schreef DarkElf het volgende:
Nou de mijne belde net alleen maar ff om te zeggen datie van me houdt![]()
(hij zit in Israel voor zijn werk, de eerste keer toen hij erheen ging was hij in een maand maar totaal 6 dagen daar en toen was zijn tel rek echt spectaculair hoger dan anders.. (ja we bellen altijd veel
) dus nu bellen we met skype, maar nu belde hij toch ff snel gewoon.. alleen daarom
)
die van mij is ook kaal, ook onbedoeld. En met een stoppelbaardje. En nog lang geen 50!quote:Op maandag 10 november 2008 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend is onbedoeld kaalLekker is ie
Sportief, gespierd en nog geen 50
quote:Op maandag 10 november 2008 20:19 schreef Esse_est het volgende:
Ja! Daar ging weer 5 minuten batterij! Thipo, ook. En tvp.![]()
Niet lachen, maar ik geloof dat ik die niet hebquote:Op maandag 10 november 2008 20:37 schreef AKnynke het volgende:
volgens mij zijn jullie een heel mooi stel Greys!
[/verkapte vraag om een foto van jullie 2'en!]
Nee joh! Niets mis mee. Maar ik verbaas me er wel eens over wat een verschil met een paar jaar geleden. Maar het staat hem wel, dat stevigere. Vind ik dan he?quote:Op maandag 10 november 2008 20:38 schreef Chicolate het volgende:
leuke vent Greys. Maar met mager is toch ook niets mis?
Hij heeft er zeker wel een knappe kop door gekregenquote:Op maandag 10 november 2008 20:42 schreef Greys het volgende:
Nee joh! Niets mis mee. Maar ik verbaas me er wel eens over wat een verschil met een paar jaar geleden. Maar het staat hem wel, dat stevigere. Vind ik dan he?
Drukke dagen kunnen ook leuk zijn, maar deze was het duidelijk niet?quote:
Hou oud is je vriend?quote:Op maandag 10 november 2008 20:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij heeft er zeker wel een knappe kop door gekregen. Vraag me nu zomaar af hoe mijn eigen vriend eruit zou zien, met wat meer vet aan het lijf ... kan me niet voorstellen
Daar doet 'ie me aan Marlon Brando denkenquote:Op maandag 10 november 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Drukke dagen kunnen ook leuk zijn, maar deze was het duidelijk niet?
Morgen een lekkerder dagje in het vooruitzicht?
MariaEtcetera, hier eentje waar het echt de Marlboro-man lijkt!
Daarna hou ik op met spammen hoor, beloofd
[ afbeelding ]
Dus jij hebt hem gewoon vetgemest!quote:Op maandag 10 november 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou oud is je vriend?
Ik vraag het omdat de mijne zo slank was als de eerste foto tot zijn dertigste ongeveer. Daarna leerde hij mij kennen, hij is nu 35, en hij is er een stuk steviger op geworden!
Neuh, dan moet ik gaan inscannen en ik lig in bed om ANTM te kijken....quote:Op maandag 10 november 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Ohhhh Co, wat een leuke foto van jullie drietjes!!!
Meer! Meer! Meer!
Zo zou je het wel kunnen zeggen!quote:Op maandag 10 november 2008 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij hebt hem gewoon vetgemest!.
Well done hoor.
Mijn leeftijd, dus nog jongquote:Op maandag 10 november 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou oud is je vriend?
Ik vraag het omdat de mijne zo slank was als de eerste foto tot zijn dertigste ongeveer. Daarna leerde hij mij kennen, hij is nu 35, en hij is er een stuk steviger op geworden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[edit] ontbrandblusserd
[ Bericht 14% gewijzigd door Esse_est op 10-11-2008 21:25:08 ]
Ik wist heel niet dat jij op meisjes valt!quote:Op maandag 10 november 2008 21:13 schreef Esse_est het volgende:
Zalik heel eventjes mijn liefste meisje laten zien dan? IN het kader van de babes, zeg maar?
Nee, was het maar waar dat ik die gemaakt had!quote:Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef Laureline het volgende:
Wow, die laatste! Filmster uit de jaren '50! Heb jij die gemaakt, Greys?
Ik moet vanavond doorwerken (haastklus), maar door al die foto's heb ik helemaal geen zin meer in koffie, waarmee ik mezelf doorgaans op de been houd, maar alleen in bier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |