Ja dat doe ik ook nooitquote:Op maandag 10 november 2008 22:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Net zoals je ze in een topic plaatst
Ah... wat liehief!quote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
mijn lieve vriendje stapt nu op de fiets, en fietst een half uur door de kou om mij vanvond nog te zien, omdat ik me shit voel. Terwijl hij zich volgens mij nog shitter voelt, maar ik het meer laat zien.
Ja ik upload ze op photobucketquote:Op maandag 10 november 2008 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook nooitMoet ik zeker eerst een foto uploaden, ipv van hyves afhalen
Nou, wil je 'm zien? Dan ga ik het proberenquote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik upload ze op photobucket
vriendin dan?quote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef mordradead het volgende:
Ik heb geen vriend. Dit is een tvp.
ja. Hij is zeker een heeeeeel goed exemplaar. Alleen jammer dat ie duits is!quote:Op maandag 10 november 2008 22:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn de goede mannen! Lief van 'm. Zoen 'm plat als ie aan komt!
ik dacht dat jij een vrouw was!quote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef mordradead het volgende:
Ik heb geen vriend. Dit is een tvp.
Wel een puistjeen een op komst gok ik
nicht froh! Zo'n stoer baardje kan ik trouwens ook nooit laten staan
ik heb zo'n melkmuiltje.
Lekker veel van die icoontjes
Uiteraard, ik heb bijna iedereen een pm gestuurd maar ik heb alleen heer G. heer Co. heer Miss S. en heer PF. gezien.quote:Op maandag 10 november 2008 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, wil je 'm zien? Dan ga ik het proberen
oeh, mij nog niet!quote:Op maandag 10 november 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb bijna iedereen een pm gestuurd maar ik heb alleen heer G. heer Co. heer Miss S. en heer PF. gezien.
Oh dat waren er meer dan ik dacht nog
quote:Op maandag 10 november 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb bijna iedereen een pm gestuurd maar ik heb alleen heer G. heer Co. heer Miss S. en heer PF. gezien.
Ja die ken ik ook inderdaad! Blij dat je oma de relatie ook goed keurtquote:Op maandag 10 november 2008 22:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, mij nog niet!
En je hebt Mr. Duitser ook wel eens gezien, die heb ik wel genoeg gespamt hier denk ik.
Je tiks en krabbels maakten wel duidelijk op welke naam ik moest klikkenquote:Op maandag 10 november 2008 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijnop hyves gevonden? (weet nooit wie welke foto's kan zien)
Al mijn meneren zijn te bekijken op mn hyves!quote:Op maandag 10 november 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ahhh maar dat is nog geen eens een leuke fotoquote:Op maandag 10 november 2008 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je tiks en krabbels maakten wel duidelijk op welke naam ik moest klikken
Ooooooh, check. Zover kwamen wij nooitquote:Op maandag 10 november 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen van 2en. Zie kaartje, bij het kringeltje:
[ afbeelding ]
Je bent daar echt een skinny biatch!!!
Ik denk altijd aan trio's als ik dat zie staan. Met allemaal marshmellows en 2 vrouwen en 1 man die daar dan helemaal los mee gaan.quote:Op maandag 10 november 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm, dan ga ik binnenkort maar zelf marsepein maken
biscuit staat in de oven![]()
Oh en toen ik die mmf zag moest ik aan iets heel grapigs denken van vanacht maar ik denk dat je er bij had moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |