quote:Op maandag 10 november 2008 14:35 schreef Belana het volgende:
Ik wil dit jaar een award, dus stemt allen voor mij
Ow, ik was voor hormonster gegaan.quote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
, nieuwkomer...toch ?
Oh ja, ik wil ook wel helpen. Tellen moet nog net lukkenquote:Op maandag 10 november 2008 14:43 schreef sjak het volgende:
Als ik dit jaar geen award vind dan vind ik het stomme onzin![]()
Leuk Maneki. Ik wil je wel helpen met stemmen tellen! Ik kan geen icoontjes maken, wel de ideeen verzinnen die anderen dan mogen uitvoeren ';)
quote:Op maandag 10 november 2008 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Met mijn geluk word ik weer afgetroefd door een kloon ofzo![]()
Wat ik zeg: STEM OPquote:Op maandag 10 november 2008 14:51 schreef Belana het volgende:
ne ne nee, nu niet allemaal gaan vragen om een award, ik was eerst! Ik ben leuk, ik heb een mooie buik, ik ben een gouwe ouwe, jullie willen mij allemaal als mama, ik ben harstikke Supercalifragilisticexpialidocious, ongetwijfeld een hormonster, rellen kan ik ook... kom op!!
Heyheyhey ik had ook op jou gestemd.quote:Op maandag 10 november 2008 14:53 schreef Belana het volgende:
[..]dat was wel heel erg ja
Maar niet vergeten dat ik op jou gestemd had he! dussssseeee....
ik weet het niet meerquote:Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heyheyhey ik had ook op jou gestemd.![]()
Toch?![]()
zow, die schrijf ik vast op natuurlijkquote:
Nou doe dan maar een "award voor de ouder die in haar eentje nederland uit de financiele problemen sleept met haar draagdoeken-verzameling" (Wrapkim)quote:Op maandag 10 november 2008 14:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Moet er dit jaar nog iets veranderd worden aan de categorieën, wil je icoontjes ontwerpen, vind je het stomme onzin? Meld het hier
Euh, bedoel je hiermee dat je het verder niet gaat organiseren?quote:Op maandag 10 november 2008 14:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik open dit topic alleen maar omdat ik nou ook wel eens een keer een award wil heur
quote:Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef Noli. het volgende:
Ik vind Guzewuus en Huuphuup wel leuke nieuwkomers.
(kan zo snel niet eens andere nieuwkomers bedenken)
OK, ik dacht ff checken....quote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik organiseer het wel hoor, of er moet iemand anders ineens héél veel zin in krijgen?![]()
Er mag hier geslowchat worden, dan wordt er een lijst categorieën gepost en mag iedereen stemmen tot een bepaalde datum, en dan worden meestal zo aan het eind van het jaar de winnaars bekend gemaakt
Doe eens dol. Stem op Belenaquote:Op maandag 10 november 2008 17:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zal ik dit jaar eens gaan stemmen dan?
Wie weet.quote:Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Doe eens dol. Stem op Belena
Hoezo rammelaar?quote:Op maandag 10 november 2008 17:44 schreef Webkim het volgende:
Nou, de mooiste buik award krijg ik iig nooit meer.
De zebra-award, speciaal voor jou.quote:Op maandag 10 november 2008 17:47 schreef Webkim het volgende:
Al groeit er tzt nog een achtling in, ik ben al zo gestreept en gelubberd dat ik dan hooguit de 'memorabelste buik' heb. En daar is geen award voor.
Maar daarvoor in de plaats heb je wel een heel mooi mannetjequote:Op maandag 10 november 2008 17:47 schreef Webkim het volgende:
Al groeit er tzt nog een achtling in, ik ben al zo gestreept en gelubberd dat ik dan hooguit de 'memorabelste buik' heb. En daar is geen award voor.
*gooit mee*quote:Op maandag 10 november 2008 18:43 schreef Memmel het volgende:
K_P: waarom ga jij niet voor de 'het meest dynamische duo'-award?
Of misschien moeten we samen een gooi doen naar die troffee?![]()
*gooit*
Jaahquote:Op maandag 10 november 2008 18:40 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
meest trotse tante/oom award..??
quote:Op maandag 10 november 2008 17:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De zebra-award, speciaal voor jou.
Kunnen we het dit jaar niet anders doen dan? Iedereen die een award wil meldt zich aan, en dan wordt er bij elke aanmelding een gepaste award gezochtquote:Op maandag 10 november 2008 14:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik open dit topic alleen maar omdat ik nou ook wel eens een keer een award wil heur
* Cattie meldt zich!quote:Op maandag 10 november 2008 19:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kunnen we het dit jaar niet anders doen dan? Iedereen die een award wil meldt zich aan, en dan wordt er bij elke aanmelding een gepaste award gezocht
GOED idee!quote:Op maandag 10 november 2008 19:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kunnen we het dit jaar niet anders doen dan? Iedereen die een award wil meldt zich aan, en dan wordt er bij elke aanmelding een gepaste award gezocht
quote:Op maandag 10 november 2008 19:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
De jouwe wil ik wel winnen hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:27 schreef E.T. het volgende:
Ik ga mijn dikverdiende award niet inleveren hoor!
die is voor leahquote:
Dat lijkt me superquote:Op maandag 10 november 2008 19:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
Je bedoelt de "geen-award"-awardquote:Op maandag 10 november 2008 20:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
die is voor leah![]()
Ik wil gewoon geen award, kan dat ook?
Je bedoelt de Er Zit Mos In Mijn Gewei award?quote:Op maandag 10 november 2008 19:47 schreef Leah het volgende:
Als ik de Rudolph Award maar krijg. Daar wacht ik nou al jaren op
Kunnen we die delen? Ik wil 'm ook!quote:
Ok!quote:Op maandag 10 november 2008 19:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
We delen ons geboortejaar, dus die award kunnen we dan ook delen!quote:Op maandag 10 november 2008 20:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Kunnen we die delen? Ik wil 'm ook!
quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Omg, wat doen jullie toch!
Ik geef jullie allemaal de lulligste OUD-er award
Nee die krijgt de meest-metropolitan-met-warmste-uggs-pootjes-rockendemama-award!quote:Op maandag 10 november 2008 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, dat wordt vechten met snoopy! Die heeft nl ook Ugg(lies)
Ik heb een nominatiequote:Op maandag 10 november 2008 21:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, kan ik daar jou meteen nomineren voor de award "nietszeggende posts die compeet overbodig en offtopic zijn"
ugglies?quote:Op maandag 10 november 2008 22:02 schreef Lishe het volgende:
Nog 1 keer mijn naam in verband met die schoenen en ik pak die zweep.
Dank u.
quote:Op maandag 10 november 2008 22:04 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee die krijgt de meest-metropolitan-met-warmste-uggs-pootjes-rockendemama-award!
Toen www nog stotteren wasquote:
quote:
[..]
En dat is?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:25 schreef texelonia het volgende:
Ik denk voor mezelf aan de 'het-meest-briljante-idee-van-2008-award'
quote:
[..]
Ha, die win ik!quote:Op dinsdag 11 november 2008 07:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
we kunnen ook de leukste palmboom-award doen hè?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:37 schreef snoopy het volgende:Ik dacht al dat ik iets gemist had
![]()
![]()
Dik verdiende award Tex
Alleen als ik win. Want ik win nooit watquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik vind wel dat campagnes ondersteund moeten worden door veel fotomateriaal
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik vind wel dat campagnes ondersteund moeten worden door veel fotomateriaal
# Leukste nieuwkomer awardquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:22 schreef Vlindur het volgende:
Leuk!
Maar, hoe werkt het? Ik doe pas mee sinds januari dit jaar, dus ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef Noli. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
* Noli. nu écht een brilletje op gaat zoeken.. *
In principe is de foto aardig neutraal dus je mag me er gerust voor nomineren..quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat jij ging voor de wie-gebruikt-de-meeste-icoontjes-award
Hé die is al voor mij hoor!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:20 schreef Noli. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ik heb al iets voor mezelf.. De ik-kom-nergens-voor-in-aanmerking-award.![]()
)
Ik heb haar hoogstpersoonlijk deze award toegekend, die heeft ze dus al gewonnen;quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:21 schreef Noli. het volgende:
Een speach is toch juist voor als ze de award gewonnen heeft?
waarop ze antwoordde;quote:Op maandag 10 november 2008 15:23 schreef Saffier het volgende:
En de oldbie award gaat naarrrrrrrrr *tromgeroffel*...... *spanningsmomentje*........
BELANA!!!!!!!!!
wat ik eigenlijk een iets te magere speach vind voor de leukste award van het jaarquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef Noli. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
* Noli. nu écht een brilletje op gaat zoeken.. *
Wil jij soms ook nog de slijm-award?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef Belana het volgende:
...... Ik heb haar toen gesteund op de achtergrond (zo ben ik) Ik ben pas op de voorgrond getreden toen ik zelf in verwachting was geraakt en het warme welkom hier was fantastisch!....
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
"baren?, doe er 2 binnen 7 minuten award "
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef Belana het volgende:
beste allemaal,
Ik wil beginnen met Saffier en anderen te danken voor de nominatie, ik ben daardoor oprecht geroerd(traantje weg pinkt) Mede dankzij jullie houd ik het hier ten slotte al zo lang uit! Het is allemaal al begonnen toen lois hier mod werd. Ik heb haar toen gesteund op de achtergrond (zo ben ik
) Ik ben pas op de voorgrond getreden toen ik zelf in verwachting was geraakt en het warme welkom hier was fantastisch! Alle goede raad die ik van zoveel mensen heb mogen ontvangen, het is moeilijk onder woorden te brengen hoe dat voelt.
De vriendschappen die ik hier opgedaan heb zijn onbetaalbaar!
Inmiddels loop ik tegen de 40 en ben met recht een gouwe ouweniet de oudste, maar toch wel een van de leukste
![]()
Ik hoop nog vele jaren van jullie te mogen genieten! Nogmaals dank voor de nominatie!
liefs van een zeer OUDe Belana
Misschien iets van 'de-award-voor-de-user-met-het-minste-leven-buiten-Fok!'quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:34 schreef cattie het volgende:
Noli, jij wint!Ik weet niet wat, maar hij is briljant.
![]()
Ik kon gisteravond niet slapen en heb bij alle categoriën die ik nog wist al namen uit gezocht.Misschien is er een "meest trieste user award"?
![]()
Mooiste/leukste kindje hoeft ook niet van mij, ik zat gisteravond al te bedenken dat ik daar geen naam ga invullen.
Ik geef Saffier deze: je-hebt-gelijk-bij-nader-inzien-is-de-toffe-mod-award-toch-niet-zo'n-goed-idee-award!quote:En wat vinden jullie van een ik-stem-niet-op-een-mod-want-ze-zijn-alledrie-even-aardig-award?
Nee, jij hebt al de-beval-in-2-keer-binnen-7-minuten-award!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
"ik verveel me de ballen uit mijn broek en laat dat graag weten award"
Ik wist dat ik gelijk hadquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik geef Saffier deze: je-hebt-gelijk-bij-nader-inzien-is-de-toffe-mod-award-toch-niet-zo'n-goed-idee-award!
ik-moet-werken-maar-zit-te-fokken-award ook...quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:54 schreef PM-girl het volgende:
ik-moet-opruimen-maar-doe-dat-niet-want-ik-zit-te-fokken-award.
Maar die zal ik niet zomaar krijgen denk ik, waarschijnlijk zijn er meer gegadigden
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:54 schreef PM-girl het volgende:
ik-moet-opruimen-maar-doe-dat-niet-want-ik-zit-te-fokken-award.
Maar die zal ik niet zomaar krijgen denk ik, waarschijnlijk zijn er meer gegadigden
Wat moeten ze dan winnen? Maar ik doe mee, ongeacht welke campagne!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:56 schreef Saffier het volgende:
Zullen we samen een campagne opzetten voor de 3 musketiers? Of denk je dat ze dat niet nodig hebben?
Ja da's een goeie! Schijt zatquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
komt er ook een ' Schijt aan OUD-award' ?
Jij niet, Anna misschien welquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:34 schreef YPPY het volgende:
Als ik nu vertel dat Anna alle stekels uit d'r egel heeft gesloopt en die gebruikt als vulling voor de pan, dan maak ik zeker geen kans meer op de crea bea award?
Maar jij had er vorig jaar al 1! Hormonsterquote:
Hahahahaha!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ga mijn best doen voor de ik-ben-bezwangerd-tijdens-de-intocht-van-sinterklaas-award.![]()
Dat sloeg toch hopelijk niet op mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind ' de kip zonder kop-award' ook wel iets trouwens
Tuulkes niequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat sloeg toch hopelijk niet op mij![]()
zo'n muts ben ik nou ook weer niet hoor
Niet de provocatie-award?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef Jelief het volgende:
Ik ga voor de melkkoe-award![]()
Voor mij hoeft die mooiste kindje award ook niet. Zo ook de mod award niet.
hmm ik werd zwanger door de pil en condoom heen en tijdens de eerste 'beurt 'quote:Op woensdag 12 november 2008 16:46 schreef k_i_m het volgende:
Moet je maar beter meelezen.
De eerste twee kindjes zijn "een handje geholpen" (zeg ik het zo netjes?) en voor nummer drie zouden ze dat dus ook weer moeten doen. Maar Nienke trok zich daar niks van aan en besloot gewoon zelf te komen, zonder hulp whatsoever.
nog nergens. ik moet nog een topic openen, als ik weet welke categorieën er in komenquote:
Daar heeft E.T. vorig jaar al de zwangerschap met een sterretje award voor gehad. Dus eh... wie moet er nou beter meelezenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:46 schreef k_i_m het volgende:
Moet je maar beter meelezen.
De eerste twee kindjes zijn "een handje geholpen" (zeg ik het zo netjes?) en voor nummer drie zouden ze dat dus ook weer moeten doen. Maar Nienke trok zich daar niks van aan en besloot gewoon zelf te komen, zonder hulp whatsoever.
nai! beppiefoto's kijk ik wel ergens andersquote:
aaaaahquote:Op woensdag 12 november 2008 23:40 schreef bixister het volgende:
aaiks, ik had dit hele topic nog gemist![]()
![]()
heb me echt bescheurd tijdens 't lezen!
en is er al een flauwstegrappen award? daar teken ik vast voor in.(ik wil er toch wel ééntje zien binnen te slepen dit jaar, en tsja, als leukste-liefste-mooiste kind af gaat vallen....
![]()
)
[edit]deze grap was zelfs zó flauw dat ik 'm weer weggehaald heb.[/edit]
Oeh!quote:
Toen was ik zwanger, dus dat ben ik vergetenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Daar heeft E.T. vorig jaar al de zwangerschap met een sterretje award voor gehad. Dus eh... wie moet er nou beter meelezen
Die kun je op je buik schrijven, miss_slyquote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga voor de tante-van-het-neefje-met-de-mooiste-ogen award
[ afbeelding ]
Je kunt mijn award niet zomaar betwisten zonder tegenbewijs aan te dragenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die kun je op je buik schrijven, miss_sly![]()
Sorry
Die heb ik alleen maar thuis staanquote:Op donderdag 13 november 2008 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt mijn award niet zomaar betwisten zonder tegenbewijs aan te dragen
Nou vooruit, delen we diequote:Op donderdag 13 november 2008 10:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die heb ik alleen maar thuis staanIk word gewoon gesaboteerd
Oe zo 1 heb ik er ook! Incl. paashaas! (alleen issie van 2003quote:Op donderdag 13 november 2008 10:10 schreef Dakota het volgende:
dan ga ik voor mooiste echofoto!
2d welteverstaan
[ afbeelding ]
Dan vind ik dat je een apart gevoel voor humor hebt.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef Dakota het volgende:
dan vind ik dat je neefje maar 1 oog mag hebben
Als het bloederig was wel.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil mezelf opgeven voor het bevallingsverhaal award gedoe. Mag dat?
.
Voor zover ik weet gaat het echt om het afgelopen jaarquote:Op donderdag 13 november 2008 16:00 schreef huuphuup het volgende:
Even voor de goede orde, als we het dan hebben over bevallingsverhaal enzo hè, moet het dan eentje van 2008 zijn? Gaat het echt over het afgelopen jaar allemaal? Of maakt dat allemaal geen kont uit verder?
* huuphuup gaat zo ook eens aan het lijstje
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:55 schreef Dakota het volgende:
het bevallingsverhaal ansich is niet spectaculair of bijzonder..het is wel grappig geschreven..
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:47 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur gaat ook er ook over nadenken...
Ik vind het erg moeilijk!
ja hallo, als je nou gewoon je mond houdt krijg je alsnog mijn nominatie aangezien ik de andere verhalen niet kenquote:
Als jij op mij gaat stemmen stem ik op jou!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn bevallingsverhaal vond je mooi
[verkapte-hint-ik-wil-ook-een-award-post]
Is de kliekjes award er nog?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als jij op mij gaat stemmen stem ik op jou!![]()
Welke award wil jequote:Op donderdag 13 november 2008 17:00 schreef Vlindur het volgende:
Als jij op mij gaat stemmen stem ik op jou!![]()
was dat ReinHilde niet?quote:Op donderdag 13 november 2008 18:41 schreef Dakota het volgende:
Hormonster awardcattie] Die moest toch huilen om commentaar die ze op internet kreeg over r kamertje?
Hormonster, botte koe, potatoe potahtoe.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:47 schreef Dakota het volgende:
Waarom ben ik trouwens een hormonster? Elaboreer!, ik geloof dat dat wel meevalt, geen huilbuien of raar gedrag, ik ben altijd een botte koe
Prima, liggen lekker in een hoekje van de speelgoedkist te slapen!quote:Op donderdag 13 november 2008 19:31 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik zat te twijfelen tussen die en die ik genomineerd heb![]()
Hoe is het met je kleinkinderssmurfen nu Cattie
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:34 schreef cattie het volgende:
[..]
Prima, liggen lekker in een hoekje van de speelgoedkist te slapen!
Ik ga zeker stemmen, maar dat worden alleen maar stemmen voor babymoeders en Renzell en Sugar. De rest ken ik nog nietquote:Op donderdag 13 november 2008 20:36 schreef sjak het volgende:
Ik zal het geboortekaartje ook maar eens scannen![]()
Stemmen he Guus!
Zeg dame, jij krijgt genoeg stemmen zo te zien! Af en koest!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Hallo, ik heb ook een mooie sig.
Optimisme, troost, berusting en levensgeluk. Zomaar in twee simpele zinnetjes gevat.
Enne...
grappigste foto... ik help de babymoeders even herinneren aan Stella in der blote kont op mama´s sokken.
Van je vrienden moet je het hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef Sugar het volgende:
[..]
Zeg dame, jij krijgt genoeg stemmen zo te zien! Af en koest!
Sjak, bedoel je deze foto's?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi Sjak, ook in jouw bescheiden persoontje schuilt een fanatiekelingquote:Op donderdag 13 november 2008 21:05 schreef sjak het volgende:
Ja, maar dan die waar ze samen opstaan. Storm voor en Maria achter (ga nu niet zeggen dat dat vorig jaar was)
En voor de liefhebbersKLIK
Da's niet. Valt best mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef YPPY het volgende:Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
dutchie omdat die natuurlijk ook al eeuwen hier rondhangt
Ik denk, neem ik haar mee uit lunchen, sleep ik op zijn minst een award binnen. Gaat zij gewoon de lunch betalen en val ik gewoon keihard van haar lijstje.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:25 schreef sjak het volgende:De die wil ik nog even noemen award voor mama’s die ik niet in een categorie genoemd krijg maar toch een award gun, gewoon omdat ik ze zo lief vind : Belana, Cattie, Lishe, Moonah
Hé da's Cas zijn broek!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:11 schreef Sugar het volgende:
Ooooh, deze!
[ afbeelding ]
Dat koppie van Storm!![]()
![]()
Nee, hoor, niet van vorig jaar!
Oooohhhh wat erg!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef dutchie het volgende:
[..]
Da's niet. Valt best mee.![]()
[..]
Ik denk, neem ik haar mee uit lunchen, sleep ik op zijn minst een award binnen. Gaat zij gewoon de lunch betalen en val ik gewoon keihard van haar lijstje.Zo hard is de wereld nou. Ik had niet moeten gaan plassen. Of ben ik nou een zeikerd?
vind je wel lief Sjak, heb geen lijstje nodig weet je wel hè?![]()
De award voor het leukste/mooiste kindje is (gelukkig) geschrapt, álle kindjes zijn leuk, lief en mooiquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:16 schreef Ticootje het volgende:
mag ik iedereen herrinneren aan het feit dat er in mijn tiet is gesneden zonder verdoving? Ik heb minstens zoveel recht op de tepelschijf dan maneki. ( sorry maneki, ik moet even camagne voeren zie ik)
Wat mensen al niet doen voor een nominatie.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:16 schreef Ticootje het volgende:
mag ik iedereen herrinneren aan het feit dat er in mijn tiet is gesneden zonder verdoving? Ik heb minstens zoveel recht op de tepelschijf dan maneki. ( sorry maneki, ik moet even camagne voeren zie ik)
Ik mijn hoofd had ik je natuurlijk al in alle categorien als eerste staanquote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef dutchie het volgende:
Ik denk, neem ik haar mee uit lunchen, sleep ik op zijn minst een award binnen. Gaat zij gewoon de lunch betalen en val ik gewoon keihard van haar lijstje.Zo hard is de wereld nou. Ik had niet moeten gaan plassen. Of ben ik nou een zeikerd?
vind je wel lief Sjak, heb geen lijstje nodig weet je wel hè?![]()
Dat gaat me echt niet lukken. Daar staan al mijn woon en naamgegevens op en als ik die moet gaan wissen, blijft er niks meer van overquote:Op donderdag 13 november 2008 21:14 schreef Lishe het volgende:
Guus, wil je het kaartje van Stella ook 's plaatsen?
Dus eigenlijk ben ik gewoon de stille grote winnaar van deze Awards. Da's een fijne gedachte.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik mijn hoofd had ik je natuurlijk al in alle categorien als eerste staan
Zo klaar nu hoor
Maar niet alle OUDers blijkbaarquote:Op donderdag 13 november 2008 21:17 schreef Saffier het volgende:
álle kindjes zijn leuk, lief en mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |