Daar heeft E.T. vorig jaar al de zwangerschap met een sterretje award voor gehad. Dus eh... wie moet er nou beter meelezenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:46 schreef k_i_m het volgende:
Moet je maar beter meelezen.
De eerste twee kindjes zijn "een handje geholpen" (zeg ik het zo netjes?) en voor nummer drie zouden ze dat dus ook weer moeten doen. Maar Nienke trok zich daar niks van aan en besloot gewoon zelf te komen, zonder hulp whatsoever.
nai! beppiefoto's kijk ik wel ergens andersquote:
aaaaahquote:Op woensdag 12 november 2008 23:40 schreef bixister het volgende:
aaiks, ik had dit hele topic nog gemist![]()
![]()
heb me echt bescheurd tijdens 't lezen!
en is er al een flauwstegrappen award? daar teken ik vast voor in.(ik wil er toch wel ééntje zien binnen te slepen dit jaar, en tsja, als leukste-liefste-mooiste kind af gaat vallen....
![]()
)
[edit]deze grap was zelfs zó flauw dat ik 'm weer weggehaald heb.[/edit]
Oeh!quote:
Toen was ik zwanger, dus dat ben ik vergetenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Daar heeft E.T. vorig jaar al de zwangerschap met een sterretje award voor gehad. Dus eh... wie moet er nou beter meelezen
Die kun je op je buik schrijven, miss_slyquote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga voor de tante-van-het-neefje-met-de-mooiste-ogen award
[ afbeelding ]
Je kunt mijn award niet zomaar betwisten zonder tegenbewijs aan te dragenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die kun je op je buik schrijven, miss_sly![]()
Sorry
Die heb ik alleen maar thuis staanquote:Op donderdag 13 november 2008 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt mijn award niet zomaar betwisten zonder tegenbewijs aan te dragen
Nou vooruit, delen we diequote:Op donderdag 13 november 2008 10:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die heb ik alleen maar thuis staanIk word gewoon gesaboteerd
Oe zo 1 heb ik er ook! Incl. paashaas! (alleen issie van 2003quote:Op donderdag 13 november 2008 10:10 schreef Dakota het volgende:
dan ga ik voor mooiste echofoto!
2d welteverstaan
[ afbeelding ]
Dan vind ik dat je een apart gevoel voor humor hebt.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef Dakota het volgende:
dan vind ik dat je neefje maar 1 oog mag hebben
Als het bloederig was wel.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil mezelf opgeven voor het bevallingsverhaal award gedoe. Mag dat?
.
Voor zover ik weet gaat het echt om het afgelopen jaarquote:Op donderdag 13 november 2008 16:00 schreef huuphuup het volgende:
Even voor de goede orde, als we het dan hebben over bevallingsverhaal enzo hè, moet het dan eentje van 2008 zijn? Gaat het echt over het afgelopen jaar allemaal? Of maakt dat allemaal geen kont uit verder?
* huuphuup gaat zo ook eens aan het lijstje
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:55 schreef Dakota het volgende:
het bevallingsverhaal ansich is niet spectaculair of bijzonder..het is wel grappig geschreven..
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:47 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur gaat ook er ook over nadenken...
Ik vind het erg moeilijk!
ja hallo, als je nou gewoon je mond houdt krijg je alsnog mijn nominatie aangezien ik de andere verhalen niet kenquote:
Als jij op mij gaat stemmen stem ik op jou!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn bevallingsverhaal vond je mooi
[verkapte-hint-ik-wil-ook-een-award-post]
Is de kliekjes award er nog?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als jij op mij gaat stemmen stem ik op jou!![]()
Welke award wil jequote:Op donderdag 13 november 2008 17:00 schreef Vlindur het volgende:
Als jij op mij gaat stemmen stem ik op jou!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |