quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 19:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kunnen we het dit jaar niet anders doen dan? Iedereen die een award wil meldt zich aan, en dan wordt er bij elke aanmelding een gepaste award gezocht
En dat is?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:25 schreef texelonia het volgende:
Ik denk voor mezelf aan de 'het-meest-briljante-idee-van-2008-award'
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 19:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kunnen we het dit jaar niet anders doen dan? Iedereen die een award wil meldt zich aan, en dan wordt er bij elke aanmelding een gepaste award gezocht
Ha, die win ik!quote:Op dinsdag 11 november 2008 07:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
we kunnen ook de leukste palmboom-award doen hč?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:37 schreef snoopy het volgende:Ik dacht al dat ik iets gemist had
![]()
![]()
Dik verdiende award Tex
Alleen als ik win. Want ik win nooit watquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik vind wel dat campagnes ondersteund moeten worden door veel fotomateriaal
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik vind wel dat campagnes ondersteund moeten worden door veel fotomateriaal
# Leukste nieuwkomer awardquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:22 schreef Vlindur het volgende:
Leuk!
Maar, hoe werkt het? Ik doe pas mee sinds januari dit jaar, dus ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef Noli. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
* Noli. nu écht een brilletje op gaat zoeken.. *
In principe is de foto aardig neutraal dus je mag me er gerust voor nomineren..quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat jij ging voor de wie-gebruikt-de-meeste-icoontjes-award
Hé die is al voor mij hoor!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:20 schreef Noli. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ik heb al iets voor mezelf.. De ik-kom-nergens-voor-in-aanmerking-award.![]()
)
Ik heb haar hoogstpersoonlijk deze award toegekend, die heeft ze dus al gewonnen;quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:21 schreef Noli. het volgende:
Een speach is toch juist voor als ze de award gewonnen heeft?
waarop ze antwoordde;quote:Op maandag 10 november 2008 15:23 schreef Saffier het volgende:
En de oldbie award gaat naarrrrrrrrr *tromgeroffel*...... *spanningsmomentje*........
BELANA!!!!!!!!!
wat ik eigenlijk een iets te magere speach vind voor de leukste award van het jaarquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef Noli. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
* Noli. nu écht een brilletje op gaat zoeken.. *
Wil jij soms ook nog de slijm-award?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef Belana het volgende:
...... Ik heb haar toen gesteund op de achtergrond (zo ben ik) Ik ben pas op de voorgrond getreden toen ik zelf in verwachting was geraakt en het warme welkom hier was fantastisch!....
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
"baren?, doe er 2 binnen 7 minuten award "
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef Belana het volgende:
beste allemaal,
Ik wil beginnen met Saffier en anderen te danken voor de nominatie, ik ben daardoor oprecht geroerd(traantje weg pinkt) Mede dankzij jullie houd ik het hier ten slotte al zo lang uit! Het is allemaal al begonnen toen lois hier mod werd. Ik heb haar toen gesteund op de achtergrond (zo ben ik
) Ik ben pas op de voorgrond getreden toen ik zelf in verwachting was geraakt en het warme welkom hier was fantastisch! Alle goede raad die ik van zoveel mensen heb mogen ontvangen, het is moeilijk onder woorden te brengen hoe dat voelt.
De vriendschappen die ik hier opgedaan heb zijn onbetaalbaar!
Inmiddels loop ik tegen de 40 en ben met recht een gouwe ouweniet de oudste, maar toch wel een van de leukste
![]()
Ik hoop nog vele jaren van jullie te mogen genieten! Nogmaals dank voor de nominatie!
liefs van een zeer OUDe Belana
Misschien iets van 'de-award-voor-de-user-met-het-minste-leven-buiten-Fok!'quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:34 schreef cattie het volgende:
Noli, jij wint!Ik weet niet wat, maar hij is briljant.
![]()
Ik kon gisteravond niet slapen en heb bij alle categoriėn die ik nog wist al namen uit gezocht.Misschien is er een "meest trieste user award"?
![]()
Mooiste/leukste kindje hoeft ook niet van mij, ik zat gisteravond al te bedenken dat ik daar geen naam ga invullen.
Ik geef Saffier deze: je-hebt-gelijk-bij-nader-inzien-is-de-toffe-mod-award-toch-niet-zo'n-goed-idee-award!quote:En wat vinden jullie van een ik-stem-niet-op-een-mod-want-ze-zijn-alledrie-even-aardig-award?
Nee, jij hebt al de-beval-in-2-keer-binnen-7-minuten-award!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
"ik verveel me de ballen uit mijn broek en laat dat graag weten award"
Ik wist dat ik gelijk hadquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik geef Saffier deze: je-hebt-gelijk-bij-nader-inzien-is-de-toffe-mod-award-toch-niet-zo'n-goed-idee-award!
ik-moet-werken-maar-zit-te-fokken-award ook...quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:54 schreef PM-girl het volgende:
ik-moet-opruimen-maar-doe-dat-niet-want-ik-zit-te-fokken-award.
Maar die zal ik niet zomaar krijgen denk ik, waarschijnlijk zijn er meer gegadigden
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:54 schreef PM-girl het volgende:
ik-moet-opruimen-maar-doe-dat-niet-want-ik-zit-te-fokken-award.
Maar die zal ik niet zomaar krijgen denk ik, waarschijnlijk zijn er meer gegadigden
Wat moeten ze dan winnen? Maar ik doe mee, ongeacht welke campagne!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:56 schreef Saffier het volgende:
Zullen we samen een campagne opzetten voor de 3 musketiers? Of denk je dat ze dat niet nodig hebben?
Ja da's een goeie! Schijt zatquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
komt er ook een ' Schijt aan OUD-award' ?
Jij niet, Anna misschien welquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:34 schreef YPPY het volgende:
Als ik nu vertel dat Anna alle stekels uit d'r egel heeft gesloopt en die gebruikt als vulling voor de pan, dan maak ik zeker geen kans meer op de crea bea award?
Maar jij had er vorig jaar al 1! Hormonsterquote:
Hahahahaha!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ga mijn best doen voor de ik-ben-bezwangerd-tijdens-de-intocht-van-sinterklaas-award.![]()
Dat sloeg toch hopelijk niet op mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind ' de kip zonder kop-award' ook wel iets trouwens
Tuulkes niequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat sloeg toch hopelijk niet op mij![]()
zo'n muts ben ik nou ook weer niet hoor
Niet de provocatie-award?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef Jelief het volgende:
Ik ga voor de melkkoe-award![]()
Voor mij hoeft die mooiste kindje award ook niet. Zo ook de mod award niet.
hmm ik werd zwanger door de pil en condoom heen en tijdens de eerste 'beurt 'quote:Op woensdag 12 november 2008 16:46 schreef k_i_m het volgende:
Moet je maar beter meelezen.
De eerste twee kindjes zijn "een handje geholpen" (zeg ik het zo netjes?) en voor nummer drie zouden ze dat dus ook weer moeten doen. Maar Nienke trok zich daar niks van aan en besloot gewoon zelf te komen, zonder hulp whatsoever.
nog nergens. ik moet nog een topic openen, als ik weet welke categorieėn er in komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |