quote:Op maandag 10 november 2008 14:35 schreef Belana het volgende:
Ik wil dit jaar een award, dus stemt allen voor mij
Ow, ik was voor hormonster gegaan.quote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
, nieuwkomer...toch ?
Oh ja, ik wil ook wel helpen. Tellen moet nog net lukkenquote:Op maandag 10 november 2008 14:43 schreef sjak het volgende:
Als ik dit jaar geen award vind dan vind ik het stomme onzin![]()
Leuk Maneki. Ik wil je wel helpen met stemmen tellen! Ik kan geen icoontjes maken, wel de ideeen verzinnen die anderen dan mogen uitvoeren ';)
quote:Op maandag 10 november 2008 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Met mijn geluk word ik weer afgetroefd door een kloon ofzo![]()
Wat ik zeg: STEM OPquote:Op maandag 10 november 2008 14:51 schreef Belana het volgende:
ne ne nee, nu niet allemaal gaan vragen om een award, ik was eerst! Ik ben leuk, ik heb een mooie buik, ik ben een gouwe ouwe, jullie willen mij allemaal als mama, ik ben harstikke Supercalifragilisticexpialidocious, ongetwijfeld een hormonster, rellen kan ik ook... kom op!!
Heyheyhey ik had ook op jou gestemd.quote:Op maandag 10 november 2008 14:53 schreef Belana het volgende:
[..]dat was wel heel erg ja
Maar niet vergeten dat ik op jou gestemd had he! dussssseeee....
ik weet het niet meerquote:Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heyheyhey ik had ook op jou gestemd.![]()
Toch?![]()
zow, die schrijf ik vast op natuurlijkquote:
Nou doe dan maar een "award voor de ouder die in haar eentje nederland uit de financiele problemen sleept met haar draagdoeken-verzameling" (Wrapkim)quote:Op maandag 10 november 2008 14:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Moet er dit jaar nog iets veranderd worden aan de categorieën, wil je icoontjes ontwerpen, vind je het stomme onzin? Meld het hier
Euh, bedoel je hiermee dat je het verder niet gaat organiseren?quote:Op maandag 10 november 2008 14:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik open dit topic alleen maar omdat ik nou ook wel eens een keer een award wil heur
quote:Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef Noli. het volgende:
Ik vind Guzewuus en Huuphuup wel leuke nieuwkomers.
(kan zo snel niet eens andere nieuwkomers bedenken)
OK, ik dacht ff checken....quote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik organiseer het wel hoor, of er moet iemand anders ineens héél veel zin in krijgen?![]()
Er mag hier geslowchat worden, dan wordt er een lijst categorieën gepost en mag iedereen stemmen tot een bepaalde datum, en dan worden meestal zo aan het eind van het jaar de winnaars bekend gemaakt
Doe eens dol. Stem op Belenaquote:Op maandag 10 november 2008 17:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zal ik dit jaar eens gaan stemmen dan?
Wie weet.quote:Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Doe eens dol. Stem op Belena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |