Zeg dame, jij krijgt genoeg stemmen zo te zien! Af en koest!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Hallo, ik heb ook een mooie sig.
Optimisme, troost, berusting en levensgeluk. Zomaar in twee simpele zinnetjes gevat.
Enne...
grappigste foto... ik help de babymoeders even herinneren aan Stella in der blote kont op mama´s sokken.
Van je vrienden moet je het hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef Sugar het volgende:
[..]
Zeg dame, jij krijgt genoeg stemmen zo te zien! Af en koest!
Sjak, bedoel je deze foto's?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi Sjak, ook in jouw bescheiden persoontje schuilt een fanatiekelingquote:Op donderdag 13 november 2008 21:05 schreef sjak het volgende:
Ja, maar dan die waar ze samen opstaan. Storm voor en Maria achter (ga nu niet zeggen dat dat vorig jaar was)
En voor de liefhebbersKLIK
Da's niet. Valt best mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef YPPY het volgende:Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
dutchie omdat die natuurlijk ook al eeuwen hier rondhangt
Ik denk, neem ik haar mee uit lunchen, sleep ik op zijn minst een award binnen. Gaat zij gewoon de lunch betalen en val ik gewoon keihard van haar lijstje.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:25 schreef sjak het volgende:De die wil ik nog even noemen award voor mama’s die ik niet in een categorie genoemd krijg maar toch een award gun, gewoon omdat ik ze zo lief vind : Belana, Cattie, Lishe, Moonah
Hé da's Cas zijn broek!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:11 schreef Sugar het volgende:
Ooooh, deze!
[ afbeelding ]
Dat koppie van Storm!![]()
![]()
Nee, hoor, niet van vorig jaar!
Oooohhhh wat erg!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef dutchie het volgende:
[..]
Da's niet. Valt best mee.![]()
[..]
Ik denk, neem ik haar mee uit lunchen, sleep ik op zijn minst een award binnen. Gaat zij gewoon de lunch betalen en val ik gewoon keihard van haar lijstje.Zo hard is de wereld nou. Ik had niet moeten gaan plassen. Of ben ik nou een zeikerd?
vind je wel lief Sjak, heb geen lijstje nodig weet je wel hč?![]()
De award voor het leukste/mooiste kindje is (gelukkig) geschrapt, álle kindjes zijn leuk, lief en mooiquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:16 schreef Ticootje het volgende:
mag ik iedereen herrinneren aan het feit dat er in mijn tiet is gesneden zonder verdoving? Ik heb minstens zoveel recht op de tepelschijf dan maneki. ( sorry maneki, ik moet even camagne voeren zie ik)
Wat mensen al niet doen voor een nominatie.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:16 schreef Ticootje het volgende:
mag ik iedereen herrinneren aan het feit dat er in mijn tiet is gesneden zonder verdoving? Ik heb minstens zoveel recht op de tepelschijf dan maneki. ( sorry maneki, ik moet even camagne voeren zie ik)
Ik mijn hoofd had ik je natuurlijk al in alle categorien als eerste staanquote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef dutchie het volgende:
Ik denk, neem ik haar mee uit lunchen, sleep ik op zijn minst een award binnen. Gaat zij gewoon de lunch betalen en val ik gewoon keihard van haar lijstje.Zo hard is de wereld nou. Ik had niet moeten gaan plassen. Of ben ik nou een zeikerd?
vind je wel lief Sjak, heb geen lijstje nodig weet je wel hč?![]()
Dat gaat me echt niet lukken. Daar staan al mijn woon en naamgegevens op en als ik die moet gaan wissen, blijft er niks meer van overquote:Op donderdag 13 november 2008 21:14 schreef Lishe het volgende:
Guus, wil je het kaartje van Stella ook 's plaatsen?
Dus eigenlijk ben ik gewoon de stille grote winnaar van deze Awards. Da's een fijne gedachte.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik mijn hoofd had ik je natuurlijk al in alle categorien als eerste staan
Zo klaar nu hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |