Eens. Dit stelde helemaal niets voor, áls het al tot échte 'handel' gekomen was. Een kneuzerig visitekaartje, wat gebrabbel van Joran zelf en Peter de Vries maakt hem meteen de grootste vrouwenhandelaar van de wereld. Rancune, niets dan rancune, en ik vind het erg slecht als een "journalist" zich puur door rancune laat leiden.quote:Op maandag 10 november 2008 01:26 schreef SunChaser het volgende:
Er zijn veel grotere en serieuzere vissen in de wereld van de vrouwenhandel. Dit was gewoon pure rancune van Peter R.

De Vries zet zichzelf enorm voor lul door dit programma. Ik had ooit respect voor die man, maar dat is al lang verdwenen.quote:Op maandag 10 november 2008 01:52 schreef Daverz het volgende:
[..]
Eens. Dit stelde helemaal niets voor, áls het al tot échte 'handel' gekomen was. Een kneuzerig visitekaartje, wat gebrabbel van Joran zelf en Peter de Vries maakt hem meteen de grootste vrouwenhandelaar van de wereld. Rancune, niets dan rancune, en ik vind het erg slecht als een "journalist" zich puur door rancune laat leiden.

De zaak Natalee is bij Peter de zaak Joran geworden. En dat vind ik nogal dubieus.quote:Op maandag 10 november 2008 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Vries zet zichzelf enorm voor lul door dit programma. Ik had ooit respect voor die man, maar dat is al lang verdwenen.

De dames vonden het geboden geldbedrag zelfs te laag. Die wisten heel goed waarvoor ze naar Nederland kwamen. Die begonnen gewoon te onderhandelen... Niet echt een slaafse positie dus.quote:Op maandag 10 november 2008 01:55 schreef SunChaser het volgende:
Alle vrouwen in Thailand weten dat ze geld kunnen verdienen door mannen te plezieren. Elke massagesalon biedt een happy end aan, vrouwen paaien je in de bar en willen met je naar bed voor geld. dus deze 2 vrouwen wisten dat ze geld konden verdienen voor pleziertjes. Dat ze nog studeerden was wel een kutsmoes. Mar nergens zei Joran, misbruikk ze en sluit ze op. Nee , hij was meer een soort manager dan een handelaar.

Wat een wanstaltig artikel zegquote:Op zondag 9 november 2008 23:15 schreef paddy het volgende:
Meer over Joran is ook in MIS te vinden: [JORAN] #4
[..]
Vervolg van: Joran loopt weer in val.
 de schrijver mag wel eens een lesje journalistiek krijgen. Een uitroepteken in je artikel kan NOOIT sowieso is het veel te gekleurd. De meest gelezen krant van nederland, te gênant voor woorden
 de schrijver mag wel eens een lesje journalistiek krijgen. Een uitroepteken in je artikel kan NOOIT sowieso is het veel te gekleurd. De meest gelezen krant van nederland, te gênant voor woorden  

Joran werkt dan ook voor zichzelf en weet steeds opnieuw weer flink publiciteit te maken.quote:Op maandag 10 november 2008 01:48 schreef agter het volgende:
[..]
Als je Joran voor je laat werken heb je er gratis een verborgen camera van Peter bij.

Ze hebben daar wel andere dingen aan hun hoofd en wat voor bewijs zat er in het materiaal?quote:Op maandag 10 november 2008 01:58 schreef agter het volgende:
Maar goed, de enige manier om Joran te vervolgen zou via de Thaise overheid moeten gaan. En das niet echt een rechtstaat...bovendien vraag ik me af wat zij van de aanbetaling van Peter R vinden...

In Thailand hebben ze syndicaten die in vrouwen handelen. Denk je echt dat ze wakker liggen van een jochie als Joran die een beetje bluft.quote:Op maandag 10 november 2008 01:58 schreef agter het volgende:
Maar goed, de enige manier om Joran te vervolgen zou via de Thaise overheid moeten gaan. En das niet echt een rechtstaat...bovendien vraag ik me af wat zij van de aanbetaling van Peter R vinden...

Het enige bewijs wat ik gezien heb waren 2 mannen die geld betaalden als aanbetaling..quote:Op maandag 10 november 2008 02:00 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel andere dingen aan hun hoofd en wat voor bewijs zat er in het materiaal?

1000 dollar ja. Daarvoor kun je een weekje rollebollen in Bangkok.quote:Op maandag 10 november 2008 02:03 schreef agter het volgende:
[..]
Het enige bewijs wat ik gezien heb waren 2 mannen die geld betaalden als aanbetaling..

Daarvoor komen ze echt niet uit de luie stoel daar.quote:Op maandag 10 november 2008 02:03 schreef agter het volgende:
[..]
Het enige bewijs wat ik gezien heb waren 2 mannen die geld betaalden als aanbetaling..

Denk voor een deel drie?quote:Op maandag 10 november 2008 02:14 schreef Daverz het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag is waarom Peter R die vrouwtjes niet naar Nederland heeft laten komen. Voor die paar duizend euro kan het het niet zijn. Ik vermoed eerlijk gezegd dat Peter R vermoedde dat Joran blufte; de helft van zijn 'bewijsgesprekken' gaan via MSN en iedereen weet dat MSN gesprekken altijd anders overkomen, er meer en makkelijker gebluft wordt etc etc etc.
Joran liep het zelf ook al uit te stellen en alles, nadat ie die 1000 euro had gehad, en JUIST op dat moment gaat Peter R zn prank call plegen naar Joran.
Grote probleem was natuurlijk geweest dat Joran waarschijnlijk helemaal geen meisje KON leveren, puur omdat het allemaal grootspraak en onzin was. Want kan IEMAND mij anders uitleggen waarom Peter die vrouwtjes niet had laten overkomen, Ralph Inbar uit zn graf gehaald had, camera en alles erbij, en dan die vrouwtjes met een paar duizend euro weer terugsturen?
Vrouwen dolblij, Peter R voor de verandering eens een bewijs van zn onderzochte zaak, en Joran terecht laten veroordelen.

Met zijn ervaring? Nee, ik denk dus dat hij wel weet dat hij geen of niet voldoende bewijs heeft en gewoon nog even wil spelen met die idioot.quote:Op maandag 10 november 2008 02:06 schreef SunChaser het volgende:
Peter R is overmoedig geworden na die Emmy.

Bovendien zag die Zaanse knul er nou niet echt uit als een die-hard vrouwenhandelaar...ik zou hem iig niet geloven. Die andere vent dan weer wel.quote:Op maandag 10 november 2008 02:22 schreef agter het volgende:
Ik denk dat Joran gewoon gespeeld heeft met Peter R en dat hij vanaf de eerste ontmoeting in Bangkok vermoedde dat het Peter R was.
Bedoel die 2 gasten stelden zich voor aan Joran als mensen die dames aan clubs regelen...en vroegen aan Joran wat Pattaya was.
Pattaya is bekend over de hele wereld...en die 2 gasten die zo diep in de sex-business zitten kennen dat niet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |