geen dame hiervoorquote:
Multitaskenquote:Op zondag 9 november 2008 13:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, ik kom daar om film te kijken ja
Het is niet spannend nee.quote:Op zondag 9 november 2008 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat vind ik echt zo'n ding dat heel spannend was toen je 17 was, maar nu een beetje sneu begint te worden.
Je weet toch niet hoe oud ts is?quote:Op zondag 9 november 2008 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat vind ik echt zo'n ding dat heel spannend was toen je 17 was, maar nu een beetje sneu begint te worden.
Ik ben 2 jaar ouder.quote:
Mwah het doet me vrij weinig eigenlijkquote:Op zondag 9 november 2008 13:45 schreef Insallah het volgende:
[..]
Het is niet spannend nee.
Maar toch leuk/plezierig?
Nee, ik kom daar om film te kijkenquote:Op zondag 9 november 2008 13:45 schreef Insallah het volgende:
[..]
Het is niet spannend nee.
Maar toch leuk/plezierig?
Haha. Ik ga niet zovaak naar de bioscoop, maar nooit gedaan nee. Meestal gewoon na de film inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 13:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah het doet me vrij weinig eigenlijk![]()
Zit je daar met een jas over je schoot terwijl je vriendin zit te rommelen. Laat mij dan maar gewoon film kijken, mag ze daarna zoveel ze wil aan mn penis zitten
Okayquote:Op zondag 9 november 2008 13:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah het doet me vrij weinig eigenlijk![]()
Zit je daar met een jas over je schoot terwijl je vriendin zit te rommelen. Laat mij dan maar gewoon film kijken, mag ze daarna zoveel ze wil aan mn penis zitten
quote:
Als het goed is zie je dat niet...quote:Op zondag 9 november 2008 14:20 schreef DroogDok het volgende:
Zolang het niet gebeurt door het stelletje naast me heb ik er geen problemen mee.
Probeer eens een kut-filmquote:Op zondag 9 november 2008 17:59 schreef Telloh het volgende:
Ik zou er niet eens aan mogen komen! films kijken wordt door mijn vriend als een serieuze aangelegenheid beschouwd, en ik mag hem "natuurlijk" niet afleiden... zelfs niet als het een ruk film is
quote:Op maandag 10 november 2008 00:40 schreef Ferdii het volgende:
paar maandjes geleden zat ik met mijn vriendin in de bios. Horen we een meisje een rij achter ons tegen haar vriendje zeggen: "nee ik ga niet aan je pik zitten"
heb nog nooit zo hard gelachen in een bioscoop
Nou verpest je zijn zondagavond fantasietjequote:Op maandag 10 november 2008 @ 00:40 schreef Ferdii het volgende:
paar maandjes geleden zat ik met mijn vriendin in de bios. Horen we een meisje een rij achter ons tegen haar vriendje zeggen: "nee ik ga niet aan je pik zitten"
heb nog nooit zo hard gelachen in een bioscoop
Bedekken niet nodig.quote:Op zondag 9 november 2008 13:15 schreef Insallah het volgende:
Waarde vrouwwezens,
Zitten jullie ook vaak met je hand in zijn broek tijdens een bioscoopfilm? Uiteraard wordt zijn broek (en jouw hand) bedekt met een sjaal of jas.
Lekker sausje erbijquote:Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef Schatgraver het volgende:
En daarna zeker met die hand popcorn eten
quote:Op zondag 9 november 2008 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
Wel mn ex ooit gevingerd in de bios maar aan mn lul heeft ze niet echt gezeten. Was wel leuk geweest maar ja.
Waarom krijg ik ineens zo'n beeld voor me?quote:
Hmmmm lekker drek pompenquote:Op maandag 10 november 2008 13:00 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik ineens zo'n beeld voor me?
[ afbeelding ]
Idd, mn vriend zou het denk ik erg frustrerend vinden als ik ermee ga spelen, maar hij niet kan klaarkomen. We gaan naar de bios om een film te zien, neuken doen we thuis wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:47 schreef hoerezooi het volgende:
wat de neuk heeft die gozer daaraan? klaarkomen kan je daar toch niet en als dat niet kan is het sowieso beetje nutteloos niet? Bij een vrouw zou eht wel kunnen omdat dat wat minder rotzooi geeft als ze klaarkomt
Trekken zonder klaarkomen is niks inderdaad. Ik ben anders wel een keer klaargekomen in de bios. Kan zeker wel als je in een hoge rij zit waar niemand anders bijzit. Geeft wel wat rotzooi idd haha maarja daar moet je maar mee leven dan...quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:47 schreef hoerezooi het volgende:
wat de neuk heeft die gozer daaraan? klaarkomen kan je daar toch niet en als dat niet kan is het sowieso beetje nutteloos niet? Bij een vrouw zou eht wel kunnen omdat dat wat minder rotzooi geeft als ze klaarkomt
Gewoon een treklap meenemenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:47 schreef hoerezooi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |