Idd, mn vriend zou het denk ik erg frustrerend vinden als ik ermee ga spelen, maar hij niet kan klaarkomen. We gaan naar de bios om een film te zien, neuken doen we thuis wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:47 schreef hoerezooi het volgende:
wat de neuk heeft die gozer daaraan? klaarkomen kan je daar toch niet en als dat niet kan is het sowieso beetje nutteloos niet? Bij een vrouw zou eht wel kunnen omdat dat wat minder rotzooi geeft als ze klaarkomt
Trekken zonder klaarkomen is niks inderdaad. Ik ben anders wel een keer klaargekomen in de bios. Kan zeker wel als je in een hoge rij zit waar niemand anders bijzit. Geeft wel wat rotzooi idd haha maarja daar moet je maar mee leven dan...quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:47 schreef hoerezooi het volgende:
wat de neuk heeft die gozer daaraan? klaarkomen kan je daar toch niet en als dat niet kan is het sowieso beetje nutteloos niet? Bij een vrouw zou eht wel kunnen omdat dat wat minder rotzooi geeft als ze klaarkomt
Gewoon een treklap meenemenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:47 schreef hoerezooi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |