THX.. De update had ik dus niet geinstalleerdquote:
Shit, verkeerd gekeken ik heb de order gecancelt ik ga wel bij Vodafone.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:13 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Wil niet vervelend zijn, maar volgens mij heb je 75/75/75 belmin/sms/mms. Met verdubbelaar wordt dat 150 sms.
Dat is in ieder geval wat ik van de hi site haal:
[ code verwijderd ]
Ik zweer bij Nokia, puur om het bedieningsgemak (deels ook gewenning, menustrctuur is al sinds m'n eerste - een 5110 - hetzelfde) en de kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zit zo hard te twijfelen tussen de LG Arena en Nokia 5800.
De LG is zowieso de 20e verkrijgbaar en de Nokia pas 3 april.
Omdat hij uit voorraad is, bij Hi en bij Vodafone ook had speciaal gebelt naar Vodafone omdat ik al bijna 1 maand zonder mobieltje zit sinds mijn U700 is overleden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zweer bij Nokia, puur om het bedieningsgemak (deels ook gewenning, menustrctuur is al sinds m'n eerste - een 5110 - hetzelfde) en de kwaliteit.
Hoezo is de 5800 pas vanaf 3 april leverbaar? Zoiets kreeg ik ook van KPN te horen, maar er zijn toch al mensen die 'm hebben?
handig, maar toch een beetje jammer dat ik nu 3 laders heb die ik niet meer kan gebruiken... Dan heb ik nog niet eens mijn nog oudere Nokia/Samsung-laders meegeteld..quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:31 schreef remlof het volgende:
De 5800 heeft een nieuwe generatie lader, die geen stroom trekt (of iig veel minder dan oudere laders) als ie aan het stopcontact hangt en er geen telefoon wordt opgeladen
Hij is al vanaf eind februari leverbaar maar ik denk dat ie een beetje populair is en dus een beetje uitverkocht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zweer bij Nokia, puur om het bedieningsgemak (deels ook gewenning, menustrctuur is al sinds m'n eerste - een 5110 - hetzelfde) en de kwaliteit.
Hoezo is de 5800 pas vanaf 3 april leverbaar? Zoiets kreeg ik ook van KPN te horen, maar er zijn toch al mensen die 'm hebben?
Dat heb ik dus ook, het gekke is alleen, als ik de sim kaart in een andere telefoon stop is er niks aan het handje. Zowel intern geheugen als de geheugenkaart heeft ruimte zatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:31 schreef Aquos het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag ook een Nokia 5800 XM.
Nu staat er bovenin, naast de batterij een envelopje te knipperen.
Wanneer ik hierop klik krijg ik de melding: SIM-geheugen vol..
Wat kan ik hier mee doen?
Ik ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:34 schreef Aquos het volgende:
K'ga zometeen naar The Phone House waar ik hem gister heb gekocht.
Ben benieuwd met wat voor verklaring zij komen..
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef matig het volgende:
dat knipperende envelopje betekend dat er SMS-jes op je SIM opgeslagen zijn.
1. On the standby screen press the white menu button.
2. Select "Messaging"
3. Select "Options"
4. Select "SIM Messages"
5. Delete some or all of the messages from the SIM messages folder using the Options menu.
Dat is zó irritant als ze echt niks goed gedaan krijgen in hun eigen organisatie.quote:
Het is wel zo dat er een "nabijheidsensor" in het toestel zit die ervoor zorgt dat je niet met je oor danwel wang door de menu's heenscrollt. Kan alleen niet opmalen of dat is waar jij het over hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga morgen naar het kpn bizz centre, hij begint nu echt vaag te doen![]()
Mjin scherm blijft zwart als ik gebeld word, maar zie het beeldscherm wel als ik hem voordat ik gebeld word even van de vergrendeling afhaal.
Dan zie ik wel wie mij tracht aan te roepen .maar goed dat neemt een beetje de essentie van de gsm weg
Ik weet niet wanneer je voor het laats buiten bent geweest maar het is frisjes, en soms even een zonnetjequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is wel zo dat er een "nabijheidsensor" in het toestel zit die ervoor zorgt dat je niet met je oor danwel wang door de menu's heenscrollt. Kan alleen niet opmalen of dat is waar jij het over hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je voor het laats buiten bent geweest maar het is frisjes, en soms even een zonnetje
doe toch maar een jas aan!
Qua geluid is ie gewoon goed. Qua menustructuur en dergelijke kan ik niet vergelijken met een Ipod, heb er nog nooit één gehad.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:27 schreef Summerscreen het volgende:
Vraag:
Hoe is de geluidskwaliteit van deze telefoon?
Hoe is het 'bladeren' door muziek vergeleken met bijv. een Ipod?
Is er een programma bijgeleverd zoals bijv. Itunes?
Oftewel: kan zo'n telefoon een MP3 speler (gedeeltelijk) vervangen of is muziek echt voor 'erbij'? Ik wil een nieuwe MP3 speler kopen maar heb nog een GSM. Wanneer ik deze telefoon zou kopen wil ik dat er dus ook écht goed muziek bij zit(en het bladeren een beetje snel gaat)
Die smileys was ik al op m'n E50 kwijt, maar goed op de 5800 met fullscreen toetsenbord om te smsen is het niet zo'n probleemquote:Op donderdag 2 april 2009 12:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb 'm eindelijk, dinsdag gewoon opgehaald bij Primafoon. En nu kreeg ik gister een e-mail van KPN waarin stond "De door u bestelde mobiele apparatuur (inclusief eventuele SIM-kaarten en accessoires) is verzonden. U kunt deze als postpakket verwachten op het opgegeven adres."!
Maar goed ik heb er genoeg aan 1, haal die ander gewoon niet op.
Het toestel bevalt prima trouwens
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb 'm eindelijk, dinsdag gewoon opgehaald bij Primafoon. En nu kreeg ik gister een e-mail van KPN waarin stond "De door u bestelde mobiele apparatuur (inclusief eventuele SIM-kaarten en accessoires) is verzonden. U kunt deze als postpakket verwachten op het opgegeven adres."!
SMS-en is ook geen probleem. Maar zonder smiley ziet het er zo saai uit.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Die smileys was ik al op m'n E50 kwijt, maar goed op de 5800 met fullscreen toetsenbord om te smsen is het niet zo'n probleem
menu ----> persoonlijk -----> profielenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:23 schreef Swingding het volgende:
Weet iemand hoe je die kerel zijn mond snoert die loopt te mompelen wie er belt als je gsm over gaat?
Grafische smilies zitten niet op deze telefoon. Maar als je op drie x achter elkaar op de 1 drukt en dan met het * links onderin kan je selecteren uit 3 gewone smilies.
Ik wil die andere wel van je overkopen andersquote:Op donderdag 2 april 2009 12:13 schreef remlof het volgende:
Dan kun je geen PI's zetten.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, maar ik gebruik wel de mobiele layout in Opera mini, dat is echt supersnel
Nee, geen pi's, maar je hoeft ook niet links en rechts te scrollen en je hebt veel minder dataverkeerquote:Op donderdag 2 april 2009 19:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan kun je geen PI's zetten.
En de baggerlayout vind ik eigenlijk ook erg snel.
Ja dat klopt, al past de baggerlayout best aardig, op de tijd en hele lange zinnen na. Dataverkeer maakt me niks uit aangezien ik het toch alleen maar op het draadloos internet in huis doe en niet via mijn abonnement.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, geen pi's, maar je hoeft ook niet links en rechts te scrollen en je hebt veel minder dataverkeer
wat doe je dan hier?quote:
heb zelf dit toestel voor 12 maanden. Heb bij T-Mobile een Flex25 abbo met internet, dus komt op ¤34,95 p.m.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:14 schreef Summerscreen het volgende:
Ik weet nooit of ik nou 12 of 24 maanden moet nemen.
En ik twijfel nog over de kosten. Met zo'n telefoon heb je toch eigenlijk ook wel internet nodig
maar dan heb je geen smsbundel (ik sms wel 150x per maand, en bel 150 minuten, dna kom ik met Flex25 veel te kort).quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:05 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat doe je dan hier?
[..]
heb zelf dit toestel voor 12 maanden. Heb bij T-Mobile een Flex25 abbo met internet, dus komt op ¤34,95 p.m.
Heb trouwens zitten twijfelen over 24 maanden, maar wil ook wel erg graag de N97 proberen, dus deze is min of meer een tussen oplossing
Zelfde tussenoplossing tot de N97quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:05 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat doe je dan hier?
[..]
heb zelf dit toestel voor 12 maanden. Heb bij T-Mobile een Flex25 abbo met internet, dus komt op ¤34,95 p.m.
Heb trouwens zitten twijfelen over 24 maanden, maar wil ook wel erg graag de N97 proberen, dus deze is min of meer een tussen oplossing
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:22 schreef ManAtWork het volgende:
Ik heb hem vandaag geschikt gemaakt als kilometerteller voor op de fiets.
Nee?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef James.Bond het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat de Nokia 5800 XM rechtsboven een spleetje van enkele millimeters heeft?
Kijk nog eens goed, want de 5800 heeft (volgens Google) een productiefout.quote:
Ik zie nog steeds niets, op de normale naadjes tussen de verschillende onderdelen na. Zal wel aan mij ligggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, want de 5800 heeft (volgens Google) een productiefout.
heeft lang niet elke, de meeste mensen met het probleem hebben ook een vroege import versiequote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef James.Bond het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat de Nokia 5800 XM rechtsboven een spleetje van enkele millimeters heeft?
waar heb je hem besteld?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb mijne deze week ontvangen; tot dusver bevalt hij goed, maar ik wil wel even wat goede applications erop zetten. Welke zijn volgens jullie echt aan te raden?
Ik heb eigenlijk alleen Opera mini als exterrne applicatie erop gezet. Verder voldoet hij prima.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb mijne deze week ontvangen; tot dusver bevalt hij goed, maar ik wil wel even wat goede applications erop zetten. Welke zijn volgens jullie echt aan te raden?
Ik kan vrijwel geen gratis applicaties vinden voor de Nokia 5800. Op de nokia site zelf staan er een paar maar dus neit echt veel. Als ik google dan krijg ik links naar spelletjes die dan 10 euro bijvoorbeeld kosten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen Opera mini als exterrne applicatie erop gezet. Verder voldoet hij prima.
http://www.garmin.nl/product/serie/?sid=55quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Ik kan vrijwel geen gratis applicaties vinden voor de Nokia 5800. Op de nokia site zelf staan er een paar maar dus neit echt veel. Als ik google dan krijg ik links naar spelletjes die dan 10 euro bijvoorbeeld kosten.
Weet iemand hoe je hier een Navigatie-set op kan zetten, of kan je zo'n software-pakket kopen in de winkel ? Zoja, hoe heet het?
gebruik zelf voornamelijk:quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef zatoichi het volgende:
Op het begin was het een beetje wennen voor mij, een beetje onhandig typen met 1 hand. Maar na een tijdje ging het steeds sneller en sneller, nu gaat het echt ideaal. Met 2 handen, een volledig touch-toetsenbord bedienen is echt ideaalquote:
GSMwijzer.nlquote:
Oke thanx, ik dacht dat er eigenlijk nog geen Garmin-versie was die ''compatible'' was met touchscreen, maar dat blijkt dus wel te zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gebruik zelf voornamelijk:
handy shell, weather en clock
opera
garmin
youtube app
joikuspot
en verder nog een zooi spellen
vanaf v5.00.30 kan die overweg met de 5800, en het werkt primaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:02 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Oke thanx, ik dacht dat er eigenlijk nog geen Garmin-versie was die ''compatible'' was met touchscreen, maar dat blijkt dus wel te zijn
Kan dat uberhaupt? Ik heb al mijn leven lang nokia's maar ik ben die functie nog nooit tegengekomen...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef Liefste. het volgende:
Ik heb 'm al een tijdje, maar weet iemand hoe je je smsjes beveiligd? Ik kom er gewoon écht niet achter
Ja ik weet wel wat je bedoelt, bij Samsung kan het heel makkelijk inderdaad... ik ken alleen de blokkeringscode, dat je een code moet invoeren als je je teotsenblok aanstaat... kan er ook niks over vindenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Liefste. het volgende:
Volgens andere eigenaren wel en het moet ook wel kunnen met zo'n geavanceerde telefoon lijkt me...
Appels. Peren.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:50 schreef charlesflos het volgende:
doe een nokia n97 of blackberry bold
[ afbeelding ]
Ik vind het touchscreen ook al een best groot verschilquote:Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef charlesflos het volgende:
hoeze appels peren?
Beide toestellen zijn bedoeld voor internet access. De nokia geeft wat meer multimedia functies terwijl de bb (waar tegenwoordig multimedia applicaties op zitten) is misschien iets zakelijker. Naast het touchscreen zijn er geen hele grote verschillen.
Volgens mij heb je die blokkeringscode nodig, volgen smij is die standaard 0000. Maar anders zal er vast wel een programmatje voor zijn, google het zou ik zeggenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef Liefste. het volgende:
Ik heb 'm al een tijdje, maar weet iemand hoe je je smsjes beveiligd? Ik kom er gewoon écht niet achter
Dan zou ik voor HI gaan. Daar kan je bij een abonnent voor 2,50 extra Eindeloos Online bestellen. Alsmede kan je hier een voordelig abonnement samenstellen inclusief met de Nokia 5800quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef Olep het volgende:
Hoe bevalt de Nokia? Ik ben ook van plan er een te kopen i.c.m met een abonnement, waar is dit het voordeligste? In in dit abonnement wil ik wel graag de ruimte om ''onbeperkt'' het internet op te kunnen.
Ik heb natuurlijk wel rondgekeken, maar persoonlijke ervaringen zijn het meest betrouwbaar.
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:04 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor HI gaan. Daar kan je bij een abonnent voor 2,50 extra Eindeloos Online bestellen. Alsmede kan je hier een voordelig abonnement samenstellen inclusief met de Nokia 5800
Site doet 't niet bij mij.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:38 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik heb een site gevonden waar (freeware) software opstaat die zou moeten kunnen draaien op de 5800:
Getjar
Ik heb nu de 5800 via een verlenging van mijn abo bij vodafone en ik kon zonder extra kosten de mob krijgen. Ik heb zelf tijdens de verlenging mijn abo aangepast (verhoogd en eindeloos internet). Ik zit nu trouwens in de trein op mijn 5800.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:21 schreef Svnn het volgende:
Ik werd gisteren gebeld door vodafone dat mijn abbo over een paar maanden afloopt. Nu wil ik de nokia 5800 nemen. Heeft iemand er ervaring met het overstappen van huidig naar nieuw abonnement? Betaal je dan gewoon hetzelfde bedrag of juist meer omdat er geen acties gelden? Of misschien wel minder omdat je hiervoor al een abonnement had van vodafone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |