Kan dat uberhaupt? Ik heb al mijn leven lang nokia's maar ik ben die functie nog nooit tegengekomen...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef Liefste. het volgende:
Ik heb 'm al een tijdje, maar weet iemand hoe je je smsjes beveiligd? Ik kom er gewoon écht niet achter
Ja ik weet wel wat je bedoelt, bij Samsung kan het heel makkelijk inderdaad... ik ken alleen de blokkeringscode, dat je een code moet invoeren als je je teotsenblok aanstaat... kan er ook niks over vindenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Liefste. het volgende:
Volgens andere eigenaren wel en het moet ook wel kunnen met zo'n geavanceerde telefoon lijkt me...
Appels. Peren.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:50 schreef charlesflos het volgende:
doe een nokia n97 of blackberry bold
[ afbeelding ]
Ik vind het touchscreen ook al een best groot verschilquote:Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef charlesflos het volgende:
hoeze appels peren?
Beide toestellen zijn bedoeld voor internet access. De nokia geeft wat meer multimedia functies terwijl de bb (waar tegenwoordig multimedia applicaties op zitten) is misschien iets zakelijker. Naast het touchscreen zijn er geen hele grote verschillen.
Volgens mij heb je die blokkeringscode nodig, volgen smij is die standaard 0000. Maar anders zal er vast wel een programmatje voor zijn, google het zou ik zeggenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef Liefste. het volgende:
Ik heb 'm al een tijdje, maar weet iemand hoe je je smsjes beveiligd? Ik kom er gewoon écht niet achter
Dan zou ik voor HI gaan. Daar kan je bij een abonnent voor 2,50 extra Eindeloos Online bestellen. Alsmede kan je hier een voordelig abonnement samenstellen inclusief met de Nokia 5800quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef Olep het volgende:
Hoe bevalt de Nokia? Ik ben ook van plan er een te kopen i.c.m met een abonnement, waar is dit het voordeligste? In in dit abonnement wil ik wel graag de ruimte om ''onbeperkt'' het internet op te kunnen.
Ik heb natuurlijk wel rondgekeken, maar persoonlijke ervaringen zijn het meest betrouwbaar.
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:04 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor HI gaan. Daar kan je bij een abonnent voor 2,50 extra Eindeloos Online bestellen. Alsmede kan je hier een voordelig abonnement samenstellen inclusief met de Nokia 5800
Site doet 't niet bij mij.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:38 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik heb een site gevonden waar (freeware) software opstaat die zou moeten kunnen draaien op de 5800:
Getjar
Ik heb nu de 5800 via een verlenging van mijn abo bij vodafone en ik kon zonder extra kosten de mob krijgen. Ik heb zelf tijdens de verlenging mijn abo aangepast (verhoogd en eindeloos internet). Ik zit nu trouwens in de trein op mijn 5800.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:21 schreef Svnn het volgende:
Ik werd gisteren gebeld door vodafone dat mijn abbo over een paar maanden afloopt. Nu wil ik de nokia 5800 nemen. Heeft iemand er ervaring met het overstappen van huidig naar nieuw abonnement? Betaal je dan gewoon hetzelfde bedrag of juist meer omdat er geen acties gelden? Of misschien wel minder omdat je hiervoor al een abonnement had van vodafone?
Nu bij mij ook, zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:03 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik heb de site net geprobeerd en bij mij deed hij het (ik moest wel even een refresh doen).
je hebt ook dit gelezen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:28 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik heb een gratis navigatie programma gevonden:
Nav4all
Ik heb het net getest en het werkt, ik heb alleen het geluid nog niet goed kunnen krijgen.
quote:FOR YOU, FOR FREE (tot 01-01-2010)
Is YouTube ook gratis?quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:04 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor HI gaan. Daar kan je bij een abonnent voor 2,50 extra Eindeloos Online bestellen. Alsmede kan je hier een voordelig abonnement samenstellen inclusief met de Nokia 5800
Vast blij mee, of niet?quote:
Een stuk terug stond een site met een boel downloads voor de 5800. Verder kun je alles wel zo'n beetje gebruiken wat met het Symbian OS werkt.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben er zeker content mee. Hoe werkt precies dat GPS?
En waar kan ik leuke applicaties downloaden?
De site met software is:quote:Op maandag 25 mei 2009 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Een stuk terug stond een site met een boel downloads voor de 5800. Verder kun je alles wel zo'n beetje gebruiken wat met het Symbian OS werkt.
Enige wat ik extra gedownload heb is Opera mini, verder vind ik het prima voldoen.
GPS is niet moeilijk, open Nokia Maps maar eens. Het schijnt dat je er ook mee kunt navigeren, maar dat is maar een maand gratis. Daarna kost het centjes. Er is dan wel weer gratis software, onder meer van Garmin geloof ik.
Solly, gebruik het niet en houd dus ook niet alles bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
De site met software is:
Getjar
Garmin is een betaalde GPS, maar Nav4all is gratis (in ieder geval tot 01-01-2010).
Welke versie moet je dan kiezen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
De site met software is:
Getjar
Garmin is een betaalde GPS, maar Nav4all is gratis (in ieder geval tot 01-01-2010).
Nah, stelt (nog?) niet veel voor, dat http://store.ovi.comquote:Nokia Ovi Store now live everywhere
We've just gotten word that Nokia has officially flipped the switch on the Ovi Store everywhere, which means you lucky Aussies, Irish, and Singaporeans just lost your coveted exclusivity. Nokia recommends that you hit up store.ovi.com from your phone's browser to start pumping thousands of euros into Espoo's (and, of course, developers') pockets, so get to it, won't you? Seriously, the economy isn't going to stimulate itself.
Met de standaard browser werk je op deze manier ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:42 schreef Barzi het volgende:
Ik ben van plan de Nokia 5800 te kopen maar had een vraagje:
Ik zie in Nokia N97 filmpjes dat dat toestel wel flick scroll (kinetic scroll, met je vinger vegen om naar belenden/boven te gaan, zoals de iPhone) heeft, in bijvoorbeeld de browser. Ik zag dit echter nergens in een Nokia 5800 filmpje.
Weet iemand of de Nokia 5800 dit ook heeft/krijgt? Of dit te regelen is met een 3rd party programma?
Jup!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:03 schreef Barzi het volgende:
Dus dat is nu ook bij de Nokia 5800? Ik bedoel dus zo:
Bij 1.00 minuut.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:41 schreef RedGuy het volgende:
Ook een tvp, heb de mijne vanochtend besteld met een Hi abbonement.
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef bas-beest het volgende:
die van mij is trouwens sinds een paar dagen zwart met een zilveren rand (en dus niet rood-achtig met een rode rand)
dat idd....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Andere buitenkant laten monteren? Quanta Kosta?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |