Op het begin was het een beetje wennen voor mij, een beetje onhandig typen met 1 hand. Maar na een tijdje ging het steeds sneller en sneller, nu gaat het echt ideaal. Met 2 handen, een volledig touch-toetsenbord bedienen is echt ideaalquote:
GSMwijzer.nlquote:
Oke thanx, ik dacht dat er eigenlijk nog geen Garmin-versie was die ''compatible'' was met touchscreen, maar dat blijkt dus wel te zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gebruik zelf voornamelijk:
handy shell, weather en clock
opera
garmin
youtube app
joikuspot
en verder nog een zooi spellen
vanaf v5.00.30 kan die overweg met de 5800, en het werkt primaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:02 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Oke thanx, ik dacht dat er eigenlijk nog geen Garmin-versie was die ''compatible'' was met touchscreen, maar dat blijkt dus wel te zijn
Kan dat uberhaupt? Ik heb al mijn leven lang nokia's maar ik ben die functie nog nooit tegengekomen...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef Liefste. het volgende:
Ik heb 'm al een tijdje, maar weet iemand hoe je je smsjes beveiligd? Ik kom er gewoon écht niet achter
Ja ik weet wel wat je bedoelt, bij Samsung kan het heel makkelijk inderdaad... ik ken alleen de blokkeringscode, dat je een code moet invoeren als je je teotsenblok aanstaat... kan er ook niks over vindenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Liefste. het volgende:
Volgens andere eigenaren wel en het moet ook wel kunnen met zo'n geavanceerde telefoon lijkt me...
Appels. Peren.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:50 schreef charlesflos het volgende:
doe een nokia n97 of blackberry bold
[ afbeelding ]
Ik vind het touchscreen ook al een best groot verschilquote:Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef charlesflos het volgende:
hoeze appels peren?
Beide toestellen zijn bedoeld voor internet access. De nokia geeft wat meer multimedia functies terwijl de bb (waar tegenwoordig multimedia applicaties op zitten) is misschien iets zakelijker. Naast het touchscreen zijn er geen hele grote verschillen.
Volgens mij heb je die blokkeringscode nodig, volgen smij is die standaard 0000. Maar anders zal er vast wel een programmatje voor zijn, google het zou ik zeggenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef Liefste. het volgende:
Ik heb 'm al een tijdje, maar weet iemand hoe je je smsjes beveiligd? Ik kom er gewoon écht niet achter
Dan zou ik voor HI gaan. Daar kan je bij een abonnent voor 2,50 extra Eindeloos Online bestellen. Alsmede kan je hier een voordelig abonnement samenstellen inclusief met de Nokia 5800quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef Olep het volgende:
Hoe bevalt de Nokia? Ik ben ook van plan er een te kopen i.c.m met een abonnement, waar is dit het voordeligste? In in dit abonnement wil ik wel graag de ruimte om ''onbeperkt'' het internet op te kunnen.
Ik heb natuurlijk wel rondgekeken, maar persoonlijke ervaringen zijn het meest betrouwbaar.
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:04 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor HI gaan. Daar kan je bij een abonnent voor 2,50 extra Eindeloos Online bestellen. Alsmede kan je hier een voordelig abonnement samenstellen inclusief met de Nokia 5800
Site doet 't niet bij mij.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:38 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik heb een site gevonden waar (freeware) software opstaat die zou moeten kunnen draaien op de 5800:
Getjar
Ik heb nu de 5800 via een verlenging van mijn abo bij vodafone en ik kon zonder extra kosten de mob krijgen. Ik heb zelf tijdens de verlenging mijn abo aangepast (verhoogd en eindeloos internet). Ik zit nu trouwens in de trein op mijn 5800.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:21 schreef Svnn het volgende:
Ik werd gisteren gebeld door vodafone dat mijn abbo over een paar maanden afloopt. Nu wil ik de nokia 5800 nemen. Heeft iemand er ervaring met het overstappen van huidig naar nieuw abonnement? Betaal je dan gewoon hetzelfde bedrag of juist meer omdat er geen acties gelden? Of misschien wel minder omdat je hiervoor al een abonnement had van vodafone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |