wat doe je dan hier?quote:
heb zelf dit toestel voor 12 maanden. Heb bij T-Mobile een Flex25 abbo met internet, dus komt op ¤34,95 p.m.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:14 schreef Summerscreen het volgende:
Ik weet nooit of ik nou 12 of 24 maanden moet nemen.
En ik twijfel nog over de kosten. Met zo'n telefoon heb je toch eigenlijk ook wel internet nodig
maar dan heb je geen smsbundel (ik sms wel 150x per maand, en bel 150 minuten, dna kom ik met Flex25 veel te kort).quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:05 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat doe je dan hier?
[..]
heb zelf dit toestel voor 12 maanden. Heb bij T-Mobile een Flex25 abbo met internet, dus komt op ¤34,95 p.m.
Heb trouwens zitten twijfelen over 24 maanden, maar wil ook wel erg graag de N97 proberen, dus deze is min of meer een tussen oplossing
Zelfde tussenoplossing tot de N97quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:05 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat doe je dan hier?
[..]
heb zelf dit toestel voor 12 maanden. Heb bij T-Mobile een Flex25 abbo met internet, dus komt op ¤34,95 p.m.
Heb trouwens zitten twijfelen over 24 maanden, maar wil ook wel erg graag de N97 proberen, dus deze is min of meer een tussen oplossing
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:22 schreef ManAtWork het volgende:
Ik heb hem vandaag geschikt gemaakt als kilometerteller voor op de fiets.
Nee?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef James.Bond het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat de Nokia 5800 XM rechtsboven een spleetje van enkele millimeters heeft?
Kijk nog eens goed, want de 5800 heeft (volgens Google) een productiefout.quote:
Ik zie nog steeds niets, op de normale naadjes tussen de verschillende onderdelen na. Zal wel aan mij ligggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, want de 5800 heeft (volgens Google) een productiefout.
heeft lang niet elke, de meeste mensen met het probleem hebben ook een vroege import versiequote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef James.Bond het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat de Nokia 5800 XM rechtsboven een spleetje van enkele millimeters heeft?
waar heb je hem besteld?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb mijne deze week ontvangen; tot dusver bevalt hij goed, maar ik wil wel even wat goede applications erop zetten. Welke zijn volgens jullie echt aan te raden?
Ik heb eigenlijk alleen Opera mini als exterrne applicatie erop gezet. Verder voldoet hij prima.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb mijne deze week ontvangen; tot dusver bevalt hij goed, maar ik wil wel even wat goede applications erop zetten. Welke zijn volgens jullie echt aan te raden?
Ik kan vrijwel geen gratis applicaties vinden voor de Nokia 5800. Op de nokia site zelf staan er een paar maar dus neit echt veel. Als ik google dan krijg ik links naar spelletjes die dan 10 euro bijvoorbeeld kosten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen Opera mini als exterrne applicatie erop gezet. Verder voldoet hij prima.
http://www.garmin.nl/product/serie/?sid=55quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Ik kan vrijwel geen gratis applicaties vinden voor de Nokia 5800. Op de nokia site zelf staan er een paar maar dus neit echt veel. Als ik google dan krijg ik links naar spelletjes die dan 10 euro bijvoorbeeld kosten.
Weet iemand hoe je hier een Navigatie-set op kan zetten, of kan je zo'n software-pakket kopen in de winkel ? Zoja, hoe heet het?
gebruik zelf voornamelijk:quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef zatoichi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |