THX.. De update had ik dus niet geinstalleerdquote:
Shit, verkeerd gekeken ik heb de order gecancelt ik ga wel bij Vodafone.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:13 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Wil niet vervelend zijn, maar volgens mij heb je 75/75/75 belmin/sms/mms. Met verdubbelaar wordt dat 150 sms.
Dat is in ieder geval wat ik van de hi site haal:
[ code verwijderd ]
Ik zweer bij Nokia, puur om het bedieningsgemak (deels ook gewenning, menustrctuur is al sinds m'n eerste - een 5110 - hetzelfde) en de kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zit zo hard te twijfelen tussen de LG Arena en Nokia 5800.
De LG is zowieso de 20e verkrijgbaar en de Nokia pas 3 april.
Omdat hij uit voorraad is, bij Hi en bij Vodafone ook had speciaal gebelt naar Vodafone omdat ik al bijna 1 maand zonder mobieltje zit sinds mijn U700 is overleden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zweer bij Nokia, puur om het bedieningsgemak (deels ook gewenning, menustrctuur is al sinds m'n eerste - een 5110 - hetzelfde) en de kwaliteit.
Hoezo is de 5800 pas vanaf 3 april leverbaar? Zoiets kreeg ik ook van KPN te horen, maar er zijn toch al mensen die 'm hebben?
handig, maar toch een beetje jammer dat ik nu 3 laders heb die ik niet meer kan gebruiken... Dan heb ik nog niet eens mijn nog oudere Nokia/Samsung-laders meegeteld..quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:31 schreef remlof het volgende:
De 5800 heeft een nieuwe generatie lader, die geen stroom trekt (of iig veel minder dan oudere laders) als ie aan het stopcontact hangt en er geen telefoon wordt opgeladen
Hij is al vanaf eind februari leverbaar maar ik denk dat ie een beetje populair is en dus een beetje uitverkocht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zweer bij Nokia, puur om het bedieningsgemak (deels ook gewenning, menustrctuur is al sinds m'n eerste - een 5110 - hetzelfde) en de kwaliteit.
Hoezo is de 5800 pas vanaf 3 april leverbaar? Zoiets kreeg ik ook van KPN te horen, maar er zijn toch al mensen die 'm hebben?
Dat heb ik dus ook, het gekke is alleen, als ik de sim kaart in een andere telefoon stop is er niks aan het handje. Zowel intern geheugen als de geheugenkaart heeft ruimte zatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:31 schreef Aquos het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag ook een Nokia 5800 XM.
Nu staat er bovenin, naast de batterij een envelopje te knipperen.
Wanneer ik hierop klik krijg ik de melding: SIM-geheugen vol..
Wat kan ik hier mee doen?
Ik ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:34 schreef Aquos het volgende:
K'ga zometeen naar The Phone House waar ik hem gister heb gekocht.
Ben benieuwd met wat voor verklaring zij komen..
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef matig het volgende:
dat knipperende envelopje betekend dat er SMS-jes op je SIM opgeslagen zijn.
1. On the standby screen press the white menu button.
2. Select "Messaging"
3. Select "Options"
4. Select "SIM Messages"
5. Delete some or all of the messages from the SIM messages folder using the Options menu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |