Opera is veel sneller, de ingebouwde gebruik ik nauwelijks.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus toch de standaard browser ipv Opera Mini?
Ik gebruik wel de standaard explorer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Opera is veel sneller, de ingebouwde gebruik ik nauwelijks.
Gebruik je ook de baggerlayout? Die is op de ingebouwde niet vooruit te breanden, in Opera gaat het wel vloeiend.quote:
Jep, is sowieso prettiger voor mobiel internet, hoeft een boel minder geladen te worden naar mijn idee.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gebruik je ook de baggerlayout? Die is op de ingebouwde niet vooruit te breanden, in Opera gaat het wel vloeiend.
Opera Mini cached op een server van Opera, daar worden de plaatjes geresized enzo, dat is de voornaamste reden dat OM zo lekker snel is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gebruik je ook de baggerlayout? Die is op de ingebouwde niet vooruit te breanden, in Opera gaat het wel vloeiend.
Mijn Opera vraagt gewoon of hij zelf een 3g verbindinkje aan moet slingeren of dat ie een Wifi moet oppikken ergens. Pas de problème dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:26 schreef ManAtWork het volgende:
Iemand een idee hoe ik Opera zover kan krijgen dat ie het Wifi-netwerk als verbinding pakt?
Ik krijg wel de vraag of er een verbinding mag worden gemaakt maar niet met wel netwerk. De ingebouwde browser vraagt dit wel.
Jep, maar heb werkelijk geen idee waar.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:43 schreef ManAtWork het volgende:
'Ergens in de instellingen' van Opera neem ik dan aan,...?
* ManAtWork gaat zoeken.
Bij T-Mobile ga je vanaf 2 GB per maand naar een lagere snelheid, extra betalen hoeft niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:
Kan je ook YouTuben of valt dat niet onder onbeperkt internet?
En hoe is het MSNen?
En bij Vodafone of Hi?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:58 schreef BOKA het volgende:
[..]
Bij T-Mobile ga je vanaf 2 GB per maand naar een lagere snelheid, extra betalen hoeft niet.
Overigens wacht ik nog steeds op mijn nokia.... Het systeem bij T-Mobile lag plat en ze konden mij dus niet vertellen hoe het met mijn toestel zat.
Staat misschien op de website van Vodafone of KPN?quote:
Wil niet vervelend zijn, maar volgens mij heb je 75/75/75 belmin/sms/mms. Met verdubbelaar wordt dat 150 sms.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:45 schreef Dionysiou het volgende:
En besteld bij Hi.nl
17¤ per maand inclusief onbeperkt internet en 300 smsjes (met de sms verdubbelaar) en 75 belminuten. En na het 1e jaar 22¤ inclusief onbeperkt internet.
| 1 2 3 4 5 6 7 | Aantal min/sms/mms 75 min/75 sms/75 mms Kosten per min/sms/mms 20 ct Aantal sms na gratis verdubbelen 150 sms Kosten per sms na gratis verdubbelen 10 ct Kosten buitenbundel 12,5 ct* per sms en 25 ct per min en mms *Geldig nadat sms verdubbelaar is geactiveerd |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |