Koop alleen degene die ik leuk vindt. 101 dalmatians staat er bijv. niet tussen omdat ik er geen reet aan vindt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:15 schreef Skeletor het volgende:
Ik gooide hem dicht.. Anywayzzzzzz... ik heb pas Doornroosje & Merlijn de tovenaar gekocht![]()
Spaar overigens alleen de classics, wat jullie??
Pocahontas 2 zo duur dan??quote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef Vicky het volgende:
Ik koop ze eigenlijk allemaal...
Ben nog naarstig op zoek naar de DVD van Pocahontas 2, maar die is niet te betalen op Ebay
Die staat op deze DVD :quote:Op zondag 9 november 2008 10:16 schreef Borizzz het volgende:
Deze zou ik nog wel ns op DVD willen zien uitkomen.
Moet een mooie film zijn.
[ afbeelding ]
Mickey's Christmas Carol
Zeker met nederlandse ondertiteling? Bij cd-wow hebben ze hem in het Deens ofzoquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef Vicky het volgende:
Ik koop ze eigenlijk allemaal...
Ben nog naarstig op zoek naar de DVD van Pocahontas 2, maar die is niet te betalen op Ebay
Ik heb hem net zitten kijkenquote:Op zondag 9 november 2008 10:16 schreef Borizzz het volgende:
Deze zou ik nog wel ns op DVD willen zien uitkomen.
Moet een mooie film zijn.
[ afbeelding ]
Mickey's Christmas Carol
Het is indd. een heel lief verhaal eigenlijk. De stemmen (Nederlands) ken ik ook goed.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:25 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb hem net zitten kijkenHet is nog lang geen kerst, maar ik heb er nu alweer helemaal zin in. Zo'n heerlijke film is dat ook...en zo zielig. We hadden hem vroeger op video-band ergens en ik vond hem altijd een beetje eng. Zeker de laatste geest. Nu ik hem zo terug zie is het echt een heerlijk verhaal.
Ik ben trouwens op zoek naar de kerst-dvd van Belle en het Beest. Iemand enig idee waar die nog te halen is?
Deze dus :
[ afbeelding ]
Dan haal je de hoes eraf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:14 schreef Maartel het volgende:
Maandag Wall-E
Ik hoop wel dat er op den duur ook een plastic uitvoering van komt.. momenteel zijn zowel 1 als 2-disc kartonnen slidepacks.. ziet er opzich niet heel slecht uit, maar wel als je hele Disney/Pixar-collectie al plastic zijkantjes heeft
Het zou te makkelijk zijn he, mijn tip.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
De hele verpakking is karton, er zit geen plastic in![]()
* ivetje heeft vandaag 1 Bambi 2 in haar armpjes geslotenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef Nonneke het volgende:
* Nonneke heeft vandaag 2x Bambi uitgezwaait![]()
lekker vlot weerquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
* ivetje heeft vandaag 1 Bambi 2 in haar armpjes gesloten
WAAROM ?!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Patch het volgende:
"Beauty and the Beast" producer Don Hahn and directors Kirk Wise and Gary Trousdale are giving the 1991 Disney animated classic a Digital 3D makeover says the trades.
The project, Disney's eleventh 3-D feature, will use the film's original computer files to create a new Disney digital 3-D version.
Re-rendering the film is expected to take 10 months and will be handled in-house at Walt Disney Feature Animation.
A 2010 release is expected.
Het zijn toch een stelletje gluiperds die Disney lui.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
WAAROM ?!![]()
Beter brengen ze ook de normale versie uit![]()
10 euro is zelfs onder de waarde ervan.quote:Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef SHOOOTO het volgende:
^Netjes, 10 euro is een mooie prijs voor Belle en het Beest. 1-disc versie neem ik aan?
ach, genoeg blokkers/markten/beurzen die je kan bezoeken voordat de nieuwe versie weer in de winkel ligtquote:Op zondag 23 november 2008 17:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
10 euro is zelfs onder de waarde ervan.Het is indd. de 1 disc versie, heb wel ff staat twijfelen of het nut heeft rond te kijken voor de 2 disc versie, was namelijk amper bij het 3e kraampje en trof deze dvd al aan.
Toch maar meegenomen dus en heel blij mee.
wat bedoelen ze eigenlijk? gaan ze de bestaande versie omtoveren naar zo'n rood/blauw gedoe om met een brilletje te kijken?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Patch het volgende:
"Beauty and the Beast" producer Don Hahn and directors Kirk Wise and Gary Trousdale are giving the 1991 Disney animated classic a Digital 3D makeover says the trades.
The project, Disney's eleventh 3-D feature, will use the film's original computer files to create a new Disney digital 3-D version.
Re-rendering the film is expected to take 10 months and will be handled in-house at Walt Disney Feature Animation.
A 2010 release is expected.
Ik heb hem ook net besteldquote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die staat op deze DVD :
[ afbeelding ]
Heb hem laatst besteld via www.frs.nl
Je kan mij een hoop wijsmaken...maar dit toch niet. De stem van Beest kan nooit in dat nieuwe stukje van Rob Fruithof zijn (zoals in de rest van de film). En anders moet hij zwaar verkouden zijn geweest.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:34 schreef Patch het volgende:
De extra scene in Belle en het Beest, bevat wel degelijk de originele Nederlandse (stem)acteurs.
Ik was erbij, het is wel degelijk Rob Fruithofquote:Op woensdag 26 november 2008 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan mij een hoop wijsmaken...maar dit toch niet. De stem van Beest kan nooit in dat nieuwe stukje van Rob Fruithof zijn (zoals in de rest van de film). En anders moet hij zwaar verkouden zijn geweest.
Overigens, het personeel is wel allemaal hetzelfde. Dat vind ik dan wel fijn. Maar dat Beest is geheel anders.![]()
Ho wacht ff, jij was erbij?? Waarom klinkt hij dan zo compleet, geheel afschuwelijk anders? Het lijkt wel een amateur die dat inspreekt. Het Beest zoals ik hem ken heeft zo'n mooie diepe stem. In die scene bij dat voorlezen is dat gewoo niet. Had hij een trap in zijn ballen gehad ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik was erbij, het is wel degelijk Rob Fruithof![]()
Ik wilde zeggen dat er tussen het uitkomen van de film en de dvd 11 jaar zit, en er dus logisch verschil kan zitten.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ho wacht ff, jij was erbij?? Waarom klinkt hij dan zo compleet, geheel afschuwelijk anders? Het lijkt wel een amateur die dat inspreekt. Het Beest zoals ik hem ken heeft zo'n mooie diepe stem. In die scene bij dat voorlezen is dat gewoo niet. Had hij een trap in zijn ballen gehad ofzo?
Geen probleem , welke versie heb je gekocht.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:08 schreef ivetje het volgende:
Even iets anders hoor, ik heb vandaag de DVD van Wall-e gekocht. Misschien dat iemand hem hier ook heeft. Bij mij valt namelijk soms ineens de ondertiteling weg. Telkens bij stukjes waar ze een filmpje zien van de president...zijn er hier meer mensen die daar last van hebben? De ondertiteling staat wel gewoon aan, maar bij dat stukje pakt ie hem niet en als ik hem dan via de afstandbediening opnieuw aanzet doet ie het ineens weer.
Goed, ik geloof je.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:04 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat er tussen het uitkomen van de film en de dvd 11 jaar zit, en er dus logisch verschil kan zitten.
Ik heb echter het fragment beluisterd, en ik weet al hoe het zit. Voor de originele film is de stem normaal ingesproken, en later door middel van de computer verzwaard (ook voor de Amerikaanse, en ik neem aan elke andere versie). De zangstem van Beest die je hoort tijdens 'Zoiets', is namelijk ook de stem van Rob Fruithof, maar dan niet verzwaard. En voor de gewone stem van de Prins geldt hetzelfde. Erg stom en storend dat ze dat niet voor de nieuwe scene hebben gedaan, terwijl ze wel iedereen hebben laten terugkomen om de stemmen opnieuw in te spreken. Bovendien vind ik het acteren tijdens 'Een mens weer te zijn' een stuk slechter dan de rest van de film, maar daar hadden de technici vrij weinig aan kunnen doen. Maar goed, hier is dus de verklaring.
Dat kan ook, gewoon in het menu 'Originele versie' kiezen, en je krijgt die scene niet te zien.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed, ik geloof je.Het verklaard indd. Dat ze de stem van Beest hebben verzwaard, daar had ik niet bij stil gestaan, ik luister ook niet zo vaak naar Rob Fruithof.
Ik heb altijd aangenomen dat de zangstem van het Beest een ander was, maar daar stoorde ik me niet aan want ik kende het niet anders. Ik blijf er wel blij dat het op zo'n manier slordig in de film is verwerkt. Het hele stuk van 'Een mens weer te zijn' had van mij totaal niet gehoeven. Ik denk dat ik, als ik de film weer opzet, die stuk gewoon oversla. Ze hadden in dat opzicht beter de optie kunnen geven of je de film origineel wil bekijken, of met het nieuwe stuk.
Maar goed, het is goed nu.
Oh??quote:Op donderdag 27 november 2008 21:32 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat kan ook, gewoon in het menu 'Originele versie' kiezen, en je krijgt die scene niet te zien.
Ik kreeg vandaag vraag naar die Christmas Carol, maar dat was een avondvullende film, en deze dvd is in totaal maar een uur?quote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die staat op deze DVD :
[ afbeelding ]
Heb hem laatst besteld via www.frs.nl
Volgens mij duurt hij rond de 40 minuten ofzo hoor....welke versie ken jij dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef Maartel het volgende:
Ik kreeg vandaag vraag naar die Christmas Carol, maar dat was een avondvullende film, en deze dvd is in totaal maar een uur?
waar en hoe laat?quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zaterdag komt De Reddertjes op tv! Die heb ik echt lang niet meer gezien. Tof
!
Kluisdvd. Daarom is ie 'nergens' te krijgen. Op = op. Je moet het hebben van mazzeltjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:57 schreef chansadres het volgende:
Wil ik The Lion King kopen voor mijn verjaardag. NERGENS te krijgen. Zo'n klassieker mag toch niet niet-verkoopbaar zijn.
Je zou toch denken dat ze bij Disney dingen willen verkopen. Zo dwing je consumenten het illegale pad op...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kluisdvd. Daarom is ie 'nergens' te krijgen. Op = op. Je moet het hebben van mazzeltjes.
Ja, en ze verkopen massaal zodra een dvd uitverkocht is en de mensen een jaar of 7 moeten wachten tot een nieuwe uitgave. Hun concept is een beetje dat na die 7 of meer jaar, een nieuwe generatie kinderen is geboren en opgegroeid. Dan zal hun kluisdvd weer goed verkopen, elke generatie opnieuw. Hoewel ze natuurlijk niet alleen gekocht worden door die nieuwe generatiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze bij Disney dingen willen verkopen. Zo dwing je consumenten het illegale pad op...
Ja precies. Als fan/verzamelaar accepteer je dat ook eigenlijk. Hoewel het soms wel erg irritant is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, daar heeft Disney goed over nagedacht hoor. En met succes!
Nu je het zegt...met die banden indd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo is het altijd al gegaan, ook ten tijde van de VHS-banden. Kan me goed herinneren dat er bij de release van een Disneyfilm altijd werd geroepen dat hij maar tijdelijk verkrijgbaar was. Vind het wel een sterke marketingtechniek! Het geeft een indruk van exclusiviteit en dat scoort altijd goed.
Nee. Alsof Disney die extra 40 euro ontvangt die jij er extra voor betaald op Marktplaats.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, daar heeft Disney goed over nagedacht hoor. En met succes!
Natuurlijk niet, maar daar doel ik helemaal niet op. Omdat de dvd's maar voor kortere tijd verkrijgbaar zijn is er - denk ik - een grotere run op. En dat moet wel, anders waren ze allang van deze strategie afgestapt.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee. Alsof Disney die extra 40 euro ontvangt die jij er extra voor betaald op Marktplaats.
Iemand riep hier dat het tijd werd dat de echte klassiekers op blu-ray kwamen, dus ik dacht dat ze nu alleen nog maar pixar en films etc. deden en niet de classic tekenfilms zeg maar. Maar zag vandaag idd doornroosje ook staan op blu-ray, dus had het verkeerd begrepenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef DrDurden het volgende:
Huh, waar lees je dat? Natuurlijk komt Pinokkio uit op Blu-Ray. In maart (zelfde geldt voor de dvd).
quote:Walt Disney Studios Home Entertainment
Announces Expansive Slate of Upcoming
PLATINUM EDITIONS
Pinocchio * Snow White and the Seven Dwarfs *
Fantasia * Fantasia 2000 * Beauty and the Beast
Each Available For the first time on Blu-ray Hi-Def
Snow White and the Seven Dwarfs Launching Disney’s New BD Live Network - Worldwide – Fall 2009!
Berlin, Germany, August 29, 2008 -- Walt Disney Studios Home Entertainment (WDSHE) proudly unveils five additions to the celebrated Platinum Collection of animated features to be released on DVD and for the first time ever on Disney Blu-ray Hi-Def.
These include some of Disney’s most beloved classics Pinocchio, Snow White and the Seven Dwarfs, Fantasia, Fantasia 2000 and Beauty and the Beast. Each will be available for a limited time only, in new multi-disc sets featuring rarely seen footage and an array of new bonus features.
Fittingly the one that started it all for Walt Disney, Snow White and the Seven Dwarfs, the first feature length animated film ever made, will be the title that will mark a new era in home entertainment around the world, launching Disney’s worldwide BD-Live Network, a revolutionary technological breakthrough in home entertainment that will connect family and friends, allowing unprecedented interactivity and ease, from anywhere in the world.
Disney’s BD-Live Network will be initially launched in the U.S. only, with the first Platinum Edition Blu-ray release, Sleeping Beauty 50th Anniversary Platinum Edition, available on October 7, 2008.
Bob Chapek, Walt Disney Studios Home Entertainment Worldwide President, commented, “We are excited to announce a magical slate of Platinum titles for the first time on Blu-ray high definition, this celebrated collection of animated features demonstrates Disney’s commitment to deliver great content.”
“The landscape for the Blu-ray format is very healthy, and we believe that the enhanced movie experiences that the format provides, such as Disney’s BD-Live network, offer consumers the chance to reinvent the experience of watching movies in their homes, and the interactivity and connectivity that is being provided will truly make the family room relevant again,” continues Mr. Chapek.
Gordon Ho is Executive Vice President of Marketing and Business Development for Walt Disney Studios Home Entertainment (WDSHE) adds, “Disney’s BD-Live experience will enrich and deepen the overall consumer experience, and we are delighted that Snow White and the Seven Dwarfs will be the one that will launch Disney’s BD-Live network worldwide.”
The Platinum release roll-out will be: Pinocchio, the beloved story of a wooden puppet who wants to become a real boy, comes to Platinum Edition DVD and Disney Blu-ray in spring 2009. Disney's second full-length animated movie, Pinocchio won two Oscars®, one for Best Score and another for the unforgettable song "When You Wish upon a Star.” It returns for the first time since 2002.
Snow White and the Seven Dwarfs, honored with a special Academy Award® for screen innovation this movie has been unavailable since 2001. Snow White and the Seven Dwarfs Platinum Edition will be released in the fall of 2009.
Walt Disney’s experimental masterpiece Fantasia won two honorary Oscars for its innovative use of animation and music. Most recently released in 2000, the restored and remastered Fantasia Platinum Edition will be available in 2010. Alongside this release, a newly restored and remastered Fantasia 2000 Platinum Edition, will be available. Fantasia 2000 begins where its predecessor, Fantasia, left off, with seven completely new segments and the return of the popular “The Sorcerer’s Apprentice”, featuring breathtaking images coupled with classical music favorites.
In conjunction with these releases, Destino, the unfinished animated feature film created by Walt Disney and famed surrealist painter Salvador Dali will release. Begun in 1946, it was rediscovered in 2003 and completed by Walt’s nephew, Roy E. Disney. The collaboration between these two legendary artists will be available to own for the first time along with an all-new feature-length documentary that examines the surprising partnership between Dali and Disney.
Beauty and the Beast, the only animated film ever nominated for an Academy Award® for Best Picture, earned a breathtaking six Academy Award® nominations and won two Oscars®. Beauty in the Beast Platinum Edition will be available in fall 2010.
Ik hoop maar dat de 101 dalmatiers nog een ander hoesje krijgt als op jouw plaatjequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef DrDurden het volgende:
[ afbeelding ]
Wel hoor, voor oktober 2011 staat die gepland.
101 dal is allang uit trouwens... en de hoes is (helaas) anders. Ik zou zo graag de originele getekende Disney-posters als hoezen willen hebben, maar helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat de 101 dalmatiers nog een ander hoesje krijgt als op jouw plaatje![]()
Wat voor Josti's laten ze die hoesjes maken tegenwoordig ?![]()
Nou ik zie het alweer, ben nog tot zeker 2011 bezig om de collectie compleet te hebbenAlleen van dat plaatje moet ik er nog 6, en dan tel ik Melody Time enzo niet eens mee...
Vrijdag Monster Inc op de tv voor de liefhebber, ik geloof op net5 !
Die zijn echt schitterend.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef DrDurden het volgende:
101 Dalmatians is inderdaad allang uit. Technisch gezien zijn alle films allang uit, maar misschien wat lastig te vinden, of niet in een speciale uitgave.
Ik heb liever dat ze bij de films vanaf de jaren '80 de 'adult' posters gebruiken. Zoals deze:
http://www.impawards.com/1992/aladdin_ver2.html
http://www.impawards.com/1994/lion_king_ver4.html
http://www.impawards.com/1991/beauty_and_the_beast_ver1.html
Maar ja, het moet weer zo fel mogelijk qua kleurgebruik voor de kleine kinderen.
Ja ik geloof dat ik een rode 101 dalmatiers heb, maar omdat hij er nu weer tussen stond met zo'n crappy plaatje, maakte ik me even zorgen over de re-re-re-re-releasequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef DrDurden het volgende:
101 Dalmatians is inderdaad allang uit. Technisch gezien zijn alle films allang uit, maar misschien wat lastig te vinden, of niet in een speciale uitgave.
Ik heb liever dat ze bij de films vanaf de jaren '80 de 'adult' posters gebruiken. Zoals deze:
http://www.impawards.com/1992/aladdin_ver2.html
http://www.impawards.com/1994/lion_king_ver4.html
http://www.impawards.com/1991/beauty_and_the_beast_ver1.html
Maar ja, het moet weer zo fel mogelijk qua kleurgebruik voor de kleine kinderen.
Mooi lijstje eromquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die posters zijn mooi ja. Dit vind ik de mooiste (maar TLM is dan ook mijn favoriete classic):
[ afbeelding ]
Ik wil die eigenlijk bestellen ofzo, als ze die nog verkopen. Of is dat te kinderachtig
.
Waarom dat? (ken de film ook niet geloof ik).quote:Op zondag 11 januari 2009 12:42 schreef DrDurden het volgende:
Er is ook een theorie dat deze films er oorspronkelijk wel bij hoorden, maar weggehaald zijn omdat Song of The South nogal controversieel was en het verdacht zou zijn als alleen die film van de lijst gehaald werd.
Volgens mij is dit geen kluis DVD ik heb hem laatst nog zien liggen bij de Blokker of Bart Smit...quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Roi het volgende:
Is Alice in Wonderland eigenlijk nog verkrijgbaar? En wanneer kunnen we de blu-ray release van die film verwachten?
Toch geen kluis idd. Hij is bij bol.com gewoon te bestellenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen kluis DVD ik heb hem laatst nog zien liggen bij de Blokker of Bart Smit...
Je kan uiteraard ook gewoon dvd's afspelen op een Blu-Ray speler. Misschien handig als je op een later moment wilt overstappen op Blu-Ray, dan hoef je de film maar 1 keer te kopen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:38 schreef mirko het volgende:
Ik heb zaterdag vrij en vrolijk gehaald want hij leek me best wel leuk terwijl ik had gezegd dat ik dat soort DVD's niet wilde gaan kopen net zoals Melody Time enz. 4 maart komt Pinokkio uit op DVD en blu ray maar hij zal vast wel weer 2 of 3 dagen van te voren in de winkel liggen![]()
. Ik weet niet of ik de blu ray versie moet halen met de dvd erbij of alleen de 2 disc platinum edition? Want dat blu ray doosje past gewoon niet bij mijn DVD's dus ik weet het nog niet. Ik heb nog geen blu ray speler daarom twijfel ik of ik hem wil kopen. Anders moet ik later weer helemaal gaan zoeken naar Pinokkio net zoals nu bij Belle en het Beest. Kan je ook DVD's afspelen op een blu ray speler?
maar die uitleg klopt ook langs geen kanten...quote:Op zondag 11 januari 2009 17:10 schreef DrDurden het volgende:
Anders lees je even wat boven jouw bericht staat, ik heb het al uitgelegd.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:10 schreef ivetje het volgende:
Is ie er ook op blu-ray? Dan haal ik die wel namelijk.
Ach, er zijn genoeg mensen die vinden dat Blu-Ray wordt opgedrongen aan de massa. Of die het verschil niet groot genoeg vinden. Die willen dus niets met Blu-Ray te maken hebben, en zouden dus ook geen Blu-Ray kopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:19 schreef ivetje het volgende:
Huh? Waarom is er dan nog een gewone dvd uitgebracht. Als er bij de blu-ray ook een gewone zit, kan je toch net zo goed 1 soort uitbrengen met blu-ray EN dvd in 1
Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen (najaar)quote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Adelante het volgende:
Ik ga voor de gewone twee dvd, blu-ray geloof ik niet in als opvolger van dvd
Weet iemand trouwens wat de volgende classic wordt die dit najaar uit gaat komen?
Ah, de ultieme disneyquote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen (najaar)
Ik ookquote:
Ik ook. En nu ben ik aan het twijfelen....ik heb hem op video, maar zal ik hem nu ook op dvd kopen?quote:
Belle (L).quote:Op zondag 8 maart 2009 18:56 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg mensen die vinden dat Blu-Ray wordt opgedrongen aan de massa. Of die het verschil niet groot genoeg vinden. Die willen dus niets met Blu-Ray te maken hebben, en zouden dus ook geen Blu-Ray kopen.
Ik heb hem wel, en hij ziet er echt prachtig uit.
Overigens wordt Snow White de volgende film, die in Oktober uitkomt. Volgend jaar Maart wordt het Fantasia, en dan weer in Oktober wordt het Beauty and the Beast.
Hier een vergelijking tussen de oude dvd, de nieuwe dvd en de blu-ray. Zelf vind ik het verschil nogal groot.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef ivetje het volgende:
Ik ga denk ik toch maar voor de 2-disc dvd-versie. Die kan ik met airmiles kopen bij V&D en dat scheelt en stukEn blu-ray voegt volgens mij bij een tekenfilm niet zo heel veel toe, maar goed.
Als ik daarnaar kijk denk ik vooral 'was met je poten van 't origineel afgebleven'.. kleurverschillen e.d. zijn af-en-toe zo groot dat ik nu 't gevoel heb een nepperd in huis te hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hier een vergelijking tussen de oude dvd, de nieuwe dvd en de blu-ray. Zelf vind ik het verschil nogal groot.
Tarzanquote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Net 4 Disney's gescoordWall-E (O+) Jungle Book (wilde ik nog graag) Tarzan (nooit gezien, maar de musical is tof )
Ratatouille (ook nooit gezien, maar benieuwd naar)
voor 20,- want had nog een VVV-bon
Mwah, ik moet Saludos Amigos/Three Cabaleros/Melody Time e.d. en Meet The Robinsons nog, maar ik beschouw die ook niet echt als classics.. bij elke actie kom ik wel weer in de verleiding om ze te kopen om m'n collectie compleet te maken, maar ik zie mezelf er toch niet echt naar kijken, dus houd t maar bij de 'echte' classics (voor mij: één avondvullend verhaal, 2d, en de échtste classics zijn natuurlijk de sprookjes).quote:Op maandag 30 maart 2009 18:44 schreef Jenny_ het volgende:
Mmm balen dat ik er tijdens mijn winkelweekend achterkwam dat ik alle DVD's die nu in de actie zijn al heb! Ik dacht misschien zit er wel een Alice in Wonderland of Bambi tussen...
Taran en de toverketel heb ik ook nog niet maar beschouw ik niet echt als een 'classic' (al staat dat er wel op).
Ben ik nu geen echte verzamelaar... ?
Ik kijk voor die altijd op Marktplaats enzo of ze niet ergens voor 5 euro tussen staanquote:Op maandag 30 maart 2009 18:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mwah, ik moet Saludos Amigos/Three Cabaleros/Melody Time e.d. en Meet The Robinsons nog, maar ik beschouw die ook niet echt als classics.. bij elke actie kom ik wel weer in de verleiding om ze te kopen om m'n collectie compleet te maken, maar ik zie mezelf er toch niet echt naar kijken, dus houd t maar bij de 'echte' classics (voor mij: één avondvullend verhaal, 2d, en de échtste classics zijn natuurlijk de sprookjes).
Taran heb ik dan weer wel, maar erg veel mis je er niet aan
Gurgiquote:Op maandag 30 maart 2009 19:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik kijk voor die altijd op Marktplaats enzo of ze niet ergens voor 5 euro tussen staanVind het ook zonde om ze voor het volle bedrag te kopen omdat ze alleen maar voor de Heb zijn
![]()
Vrij en Vrolijk ook zoiets, daar heb ik 15 euro voor betaald, echt zonde gewoon.
Helaas heb ik nogsteeds geen tijd gehad om naar een V&D te gaan om voor de dvd's te kijken met actie![]()
Taran heb ik ook, maar vind ik eigenlijk totaal geen Disney, geloof ook niet dat ik heb af heb gezien, kan me alleen dat schattige hondje/beestje herinneren
Ohh... de aristokatten is zo leuk ! Merlijn vond ik wat tegenvallen - het is duidelijk één van de oudere. Dat geldt voor Frank en Frey ook, maar die vond ik dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:00 schreef ivetje het volgende:
Bij Bart smit is zelfde actie als bij van leest volgens mij. Ik heb ze allemaal alVandaar dat ik maar naar V&D ben gegaan, want daar was echt alles in de actie meegenomen. Overigens heb ik Taran ook, maar nog nooit gezien en inmiddels zit hij al ingepakt voor de verhuizing. Wel heb ik melody times en Three caballeros, maar idd...denk ook meer voor de heb dan om echt te gaan kijken. Ik vergeet altijd dat ik ook nog disney-dvd's heb om te kijken
Heb echt de helft nog nooit gezien van wat ik heb staan. Deze moet ik nog steeds allemaal een keer kijken
De aristokatten
Dumbo
melody times
three caballeros
Merlijn de tovenaar
Frank en Frey
Taran en de toverketel
quote:If Amazon's typically reliable listings are to be believed, then Disney has planned one additional angle to its Public Needs Blu-ray operation. Besides streeting seven weeks ahead of the two-disc Platinum Edition DVD, Snow White and the Seven Dwarfs' 2 Blu-ray discs, 1 standard DVD Combo will arrive on October 6th in separate packaging, one posing as a DVD + Blu-ray Combo, the other as a Blu-ray + DVD Combo. Never mind that the price and disc composition will apparently be the same; the studio must assume that those buying won't even notice or care they're missing the second disc of the DVD, which will only show up November 24th. In less depressing news, Disney plans to offer three premium editions of Snow White, each centering on the Blu-ray/DVD combo. Details are sparse thus far, but you'll be able to get Walt's first animated feature in a 7 Dwarf Plush Pack ($79.99 SRP), with book packaging ($59.99 SRP), or in a Limited Edition Box Set ($249.99) housing at least a book, pins, lithographs, and some fancy packaging. Though the premium sets are not yet up for preorder, we've added a tentative packaging shot to our Upcoming DVD Cover Art page.
Nou idd, Mulaan enzowquote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef Maartel het volgende:
Die cover oogt op 't eerste gezicht als zo'n cheape kruidvat-tekenfilm (die dan Aladin met één D heet, of Leeuw En Koning)
Bambi is top! Klassiek maar tijdloos!quote:Op zondag 5 april 2009 21:12 schreef Jenny_ het volgende:
Ik kan Bambi alleen nergens meer vinden... Nooit zin gehad om er mijn geld aan uit te geven omdat ik er niets aan vind, maar wil 'm toch in mijn collectie. Toch maar even ergens zoeken.
Dan kun je lang zoeken! Of je moet op de digitale snelweg gaan shoppen, maar dat is best wel saai op koninginnedag...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef kroboyy het volgende:
Ohhw ja, bij Koninginnedag ga ik op zoek naar wat DVD's zoals de lion king en beauty and the beast!
Die van Doornroosje vind ik erg tof, heeft ook mooie plek op mijn kamer gekregen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef kroboyy het volgende:
je hebt een bookset net zoals bij sleeping beauty,
Ohhw ja, bij Koninginnedag ga ik op zoek naar wat DVD's zoals de lion king en beauty and the beast!
Da's een nadeeltje...die prijsquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef kroboyy het volgende:
Die mooie Box van Sneeuwwitje kost wel mooi 250 dollar![]()
Dat zijn de Britse uitgaven. Je kan ze hier wel afspelen, maar er zit niet altijd Nederlandse ondertiteling bij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef kroboyy het volgende:
Ik zag laatst in de e-plaza bij ons Assepoester 3 liggen, maar dit keer was die anders dan normaal er zat nu een groen driehoekje op het plaatje (volgensmij tegen kopietjes ofzo?), en op de rug van de DVD stond het logo van Walt Disney niet horizontaal als bij ons maar net zoals in de VS zoals bij ons de titel op de rug van de DVD staat. Dat had ik ook gezien bij De kleine zeemeermin in de bijenkorf.
[ afbeelding ] Wat zijn dat voor DVD's ? Ze zijn wel goedkoper deze assepoester 3 kostte maar 8 euro de kleine zeemeermin ook minder maar ik weet niet meer hoeveel.
Die mooie Box van Sneeuwwitje kost wel mooi 250 dollar![]()
Ze hebben zoveel verschillende covers voor sneeuwwitje en zoveel keuze: je hebt die dure set van 250 dollar, je hebt een bookset net zoals bij sleeping beauty, en dan heb je nog een de gewone blu ray en DVD! Welke zou er bij ons uitkomen??
Ik zag gewoon iemand lopen met Belle en het beest in z'n handenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef Jenny_ het volgende:
Oeps, sorry hoe kan ik het vergeten de vrijmarkt...
Heb nu ongeveer alles wat ik nu wil hebben. Pocahontas wil ik nog weleens aanschaffen, Sneeuwwitje en voor de rest mis ik niet echt iets denk ik. Hoef ook niet alles te hebben. Alleen de leukste/beste etc.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:36 schreef kroboyy het volgende:
Volgens http://www.disney.nl/disneydvds/ is Aladdin uit de disneykluis gehaald, maar dat wist ik al daarvoor is Alice in Wonderland gekomen. Nu blijkt er dat De kleine zeemeermin ook uit de kluis is gehaald.
Zo, dan ben je al een endquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:51 schreef Vicky het volgende:
Ik wil Pocahontas 2 nog op dvd en ik moet Fantasia en Fantasia 2000 en Make Music Mine nog hebben en dan heb ik alle Disney Classics op dvd.
Ach, dat kom ik zo vaak tegen, begin ik tegen iemand over Disneyfilms en dan roepen ze "ja! ik vond Shrek zo leuk!"quote:Op zondag 12 juli 2009 07:57 schreef Patch het volgende:
dat mag niet lijkt me....
En een beetje vreemd dat er 8 titels tussenstaan die absoluut niet van Disney zijn...
Hier hetzelfde hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 23:04 schreef verregentmeisje het volgende:
tvp
In een te korte periode (1.5 jaar) iets van 22 dvd's gekochtI have issues
Jaa!! Zat Gisteren bij Harry Potter in de bios en er kwam reclame van Up! Heb me bescheurt van het lachen zegquote:Op maandag 13 juli 2009 23:37 schreef Jenny_ het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de Disney/Pixar film "Up"? Komt 7 oktober!
[ afbeelding ]
Harry Potter kwam toch pas om 23:55 in de bios? Of was dat om 23:55 op dinsdagavond dan? Tis me eigenlijk verder nog niet opgevallen dat films op woensdagen in de bios komen. Alleen met die wereldwijde release dates is het me wel eens op gevallen (neem een MI:3)quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:38 schreef ivetje het volgende:
Heel veel films komen tegenwoordig op woensdag in de bios. Had het laatst met Harry potter ook hoor. Big premiëre is overal op woensdag eigenlijk bij zulke "grote" films. Of bedoel je dat niet?
OKquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:23 schreef ivetje het volgende:
Ik heb HP gewoon om 20:00 uur op woensdag gezien, dus dat zal wel dinsdagnacht geweest zijn dan ja. Het was vroeger altijd donderdag, maar het is me opgevallen dat het tegenwoordig erg vaak al op woensdag is
Dat zou een beest onzinnige rede zijn aangezien die in de VS al maanden draait... dan maakt dat 1'ne dagje meer of minder denk ik ook niet uit...quote:Op zondag 27 september 2009 08:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Het is op woensdag, omdat de release in de UK/US ook altijd op woensdag is volgens mij. Anders lopen ze hier steeds een dag achter. Dacht dat dat de reden was.
Wij hebben er ook weer een paar bij inmiddels:
- Aladdin (erg leuk nog steeds)
- Mulan (verrassend, vonden we echt vreselijk leuk - allebei hadden we m nog nooit gezien)
- De Reddertjes (moeten we nog kijken)
Zodat ze een weekdag meer hebben en hoger in de box office lijst komen te staan?quote:Op zondag 27 september 2009 09:52 schreef Patch het volgende:
Donderdag is gewoon de standaard release-dag van Nederland.
Dat een film op woensdag uitkomt, wat meestal grotere releases zijn, heeft puur met marketing te maken..
zoiets ja, het klinkt leuker waarschijnlijk; al tig jaar gaan films donderdag in premiere: "wij al op woensdag!"quote:Op zondag 27 september 2009 09:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zodat ze een weekdag meer hebben en hoger in de box office lijst komen te staan?
Leuk gevondenquote:Op zondag 27 september 2009 12:40 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien komen "kinderfilms" op woensdag uit omdat kinderen op woensdagmiddag vrij zijn?
Oliver zou toch nr 27 moeten hebben dan ?quote:Op maandag 28 september 2009 20:34 schreef ivetje het volgende:
Gecijferd? Wat wordt daarmee bedoeld? Heb nu nl. Oliver & co gekocht en op de hoes op de rug staat onderaan het nummer 30 in een geel vakje. Is dat gecijferd dan? En wat houdt dat in?
Het is toch heel echt een 30. Heb ik nu een namaak gekochtquote:Op maandag 28 september 2009 20:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Oliver zou toch nr 27 moeten hebben dan ?
quote:Op maandag 28 september 2009 20:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het is toch heel echt een 30. Heb ik nu een namaak gekocht
Ik heb bij geen enkele andere classic zo'n nummer erop staan. Moet wel zeggen dat ik de nieuwste versie van Oliver & co heb gekocht, dus misschien dat het daarom nr. 30 is ipv 27. Maar vind het zo lelijk staan in de kast, ineens zo'n geel vlak op de rug.quote:Op maandag 28 september 2009 20:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oliver is de 27e Classic die is uitgebracht, dan hebben ze er wrs een paar tussen gepropt, als die nummering zo werkt natuurlijk
quote:Op maandag 28 september 2009 20:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb bij geen enkele andere classic zo'n nummer erop staan. Moet wel zeggen dat ik de nieuwste versie van Oliver & co heb gekocht, dus misschien dat het daarom nr. 30 is ipv 27. Maar vind het zo lelijk staan in de kast, ineens zo'n geel vlak op de rug.
ipv dat ze dat dan een beetje subtiel doenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:56 schreef Toky het volgende:
het nummeren is een nieuw systeem, Oliver heeft nummer 30 gekregen omdat Petes dragon en bedknobs and broomsticks toegevoegd zijn aan de classics lijst, op sneeuwwitje zal een 1 op de dvd staan. het systeem is afgeschaft in amerika maar bestaat wel nog in frankrijk. in nederland gaan ze het ook invoeren en dus zal je bij aankoop van sneeuwwitje of een van de andere acht, een stickerboekje krijgen om de rest alsnog te nummeren.
dvd, ik heb geen blu-ray spelertquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef kroboyy het volgende:
Gaan jullie de nieuwe snowwhite halen?
Zo ja halen jullie dan de blu-ray of de DVD?
Ik ga em niet halen. Ik heb wel spijt dat ik niet de blu-ray steelcase uit de vs heb meegebracht (zonder inhoud te koop $7,50). Heb em mee moeten brengen voor een vriend en eigenlijk was die best mooi. Ik ben tevreden met me boek versie van sneeuwwitje...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef kroboyy het volgende:
Gaan jullie de nieuwe snowwhite halen?
Zo ja halen jullie dan de blu-ray of de DVD?
Boekversies vind ik ook altijd mooiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga em niet halen. Ik heb wel spijt dat ik niet de blu-ray steelcase uit de vs heb meegebracht (zonder inhoud te koop $7,50). Heb em mee moeten brengen voor een vriend en eigenlijk was die best mooi. Ik ben tevreden met me boek versie van sneeuwwitje...
[ afbeelding ] die in het midden dus
Bij mij ligt het op het moment wel gewoon in de kast... (natuurlijk wel bij alle andere dvd's) maar dat komt omdat ik gewoon een ruimte gebrek heb op me kamer op dit moment... (en dan toch dvd's/blu-ray's blijven kopen...)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Boekversies vind ik ook altijd mooiHeb die van Doornroosje alleen, maar heeft dan ook een mooi plaatsje in mijn kast. Niet zomaar op de stapel
En ik ben dan wel erg blij met mijn gewone 1 disk versie van Belle en het Beest maar ooit, ooit komt de luxe
Wat is daarmee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:11 schreef haakon het volgende:
LION KING !
ook bij de blokker, bon zit voorop de folder (die uiteraard ook in de winkel ligt)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef kroboyy het volgende:
Ik heb vandaag de nieuwe Mary Poppins gehaald (45 anniversary of special edition). Ik liep er bijna voorbij in de Mediamarkt. De discart is trouwens weer helemaal grijs net zoals bij HSM 3.. Ik had de oudere versie expres niet gekocht omdat ik deze coverart mooier vond
. Trouwens: bij de blokker en ik geloof ook bart smit krijg je 3 euro korting als je een bonnetje inlevert op Sneeuwwitje en de zeven dwergen (dit geld alleen voor de DVD)
Allemaal zijn ze leuk op vervolg films en die met die koeien... zelfs chicken little is nog best grappig om naar te kijken...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:07 schreef mathijs23 het volgende:
aleen de oude disney films zijn leuk maar ook g force en up hebben kans in mijn dvd verzameling![]()
helemaal g force want ik ben en echte cavia fan
Ik dacht het wel, maar kan em nu idd nergens meer vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Patch het volgende:
Brengen ze de book-box ook in NL uit dan?
link / bron?
Dan ga ik ervan uit dat er geen book-versie komt...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar kan em nu idd nergens meer vinden.
Ik wil eigenlijk nu die blauwe 2-dvd versie van FRS gaan halen, maar ben bang dat er ineens een box-box uitkoomtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan ga ik ervan uit dat er geen book-versie komt...
In Duitsland hebben ze de afgelopen jaren vrijwel elke uitgebrachte Disney ook uitgegeven in een Book-box, daar zou Buena Vista NL wat van kunnen leren...
Dan had ie in theorie gelijk met de rest in de winkel moeten liggen, net als met Doornroosje. Heb nu gewoon degene gekocht die er ligt. Overigens met de rustige hoes, dus blauw met slechts een appel en de titel. Die vond ik mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nu die blauwe 2-dvd versie van FRS gaan halen, maar ben bang dat er ineens een box-box uitkoomtZal je altijd zien als ik net die andere heb gekocht.
Op marktplaats vindt je 'm vanaf 25 euro ongeveer en anders wachten tot maart of oktober 2011...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag de gewone 2disc versie gekocht met Sneeuwwitje zelf op de voorkant. Die ene met alleen blauw met appel zag ik alleen bij FRS en voor 20 euro. Bij Bart Smit vond ik hem voor 15 euro dus...bovendien heb ik ook Doornroosje en de andere Classics in die uitgaves. Ben er blij mee! Vanavond meteen kijken.
Heeft iemand trouwens een tip waar ik The Lion King nog kan krijgen op dvd? Ik kan hem echt NERGENS vinden.
Thanks
Ebay, marktplaats, en mazzeltjes op de (jaar)markt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag de gewone 2disc versie gekocht met Sneeuwwitje zelf op de voorkant. Die ene met alleen blauw met appel zag ik alleen bij FRS en voor 20 euro. Bij Bart Smit vond ik hem voor 15 euro dus...bovendien heb ik ook Doornroosje en de andere Classics in die uitgaves. Ben er blij mee! Vanavond meteen kijken.
Heeft iemand trouwens een tip waar ik The Lion King nog kan krijgen op dvd? Ik kan hem echt NERGENS vinden.
Thanks
Belle en het Beest?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:58 schreef Patch het volgende:
Belle en het Beest, Fantasia & Fantasia 2000 komen eraan... Tussendoor nog o.a. UP
Ik dacht dat ie in de het voorjaar wordt uitgebracht en Fantasia 1 & 2 in de herfst...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Belle en het Beest komt herfst 2010.
alstublieft: http://disneyinfo.nl/releaselijst.php?country=3quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie in de het voorjaar wordt uitgebracht en Fantasia 1 & 2 in de herfst...
Ben mijn lijstje kwijt, ik zal zelf ook eens googlen
Die blauwe is gewoon een slipcase.. dvd ziet er verder gewoon hetzelfde uit als die andere slipcases.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:24 schreef Toky het volgende:
The Lion King zit zelfs al bijna tegen de 50 euro aan op marktplaats(als je hem wil hebben), heb zelf namelijk ook al gezocht, msschien dat er ergens bij een blokker nog een trilogiebox te koop is?....2011 is aan de andere kant wel erg lang, msschien ga ik dan toch nog maar zoeken op marktplaats...
is de dvd van de FRS,die simpele blauwe van sneeuwwitje, trouwens met slipcase of gewoon een steelbox, en is dan de amaraycover hetzelfde als de slipcase?
amaray = zwart dvd-doosje, dus 'amaray-cover' staat hoogstwaarschijnlijk voor 'inlay'/ 'papieren hoesje'. Dus niet een kartonnen 'slipcase' eromheen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:29 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Die blauwe is gewoon een slipcase.. dvd ziet er verder gewoon hetzelfde uit als die andere slipcases.
Wat is de amaraycover?
Thanks! Weer wat geleerd...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef Patch het volgende:
[..]
amaray = zwart dvd-doosje, dus 'amaray-cover' staat hoogstwaarschijnlijk voor 'inlay'/ 'papieren hoesje'. Dus niet een kartonnen 'slipcase' eromheen...
Echt waar?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Patch het volgende:
Diegene die de eerst uitgebrachte dvd-versie hebben van Sneeuwwitje hoeven deze nieuwe editie niet aan te schaffen. Alleen de cover is nieuw, al het andere is hetzelfde.
Behalve dan als je bezig bent met ze allemaal 'in te wisselen' voor BluRay....
Proberen ze de kerstverkopen nog even mee te pakkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
UP komt hier trouwens al begin december uit? Over anderhalve maand? En hij is pas net in de bios
is dit niet dezelfde als op amazon.uk, daar had ik heen gemaild of de dvd dan ook nl audio en ondertiteling had, alleen gaven ze antwoord dat de blu-ray combo dit indd had, terwijl ik om die boekversie vroeg..snapte ze schijnbaar niet....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:44 schreef macca728 het volgende:
bij Play.com verschijnt er trouwens wel een versie van Sneeuwwitje met boek
23,49 Euro
De film is opnieuw gerestaureerd, en bevat allerlei nieuwe extra's. Hij is dus helemaal niet hetzelfde als de vorige uitgave.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Patch het volgende:
Diegene die de eerst uitgebrachte dvd-versie hebben van Sneeuwwitje hoeven deze nieuwe editie niet aan te schaffen. Alleen de cover is nieuw, al het andere is hetzelfde.
Behalve dan als je bezig bent met ze allemaal 'in te wisselen' voor BluRay....
Ook met selfmade-foto's moet je oppassen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:27 schreef Toky het volgende:
[..]
is dit niet dezelfde als op amazon.uk, daar had ik heen gemaild of de dvd dan ook nl audio en ondertiteling had, alleen gaven ze antwoord dat de blu-ray combo dit indd had, terwijl ik om die boekversie vroeg..snapte ze schijnbaar niet....
ik heb trouwens nog een lion king op marktplaats gevonden, even geboden, het waren self-made fotos dus ja ..dan zal die heus wel echt zijn, ben benieuwd(volgens mij wel 2e hands maar ja, zag er nog goed uit)...
ben trouwens wel echt benieuwd naar die boek versie....
Dan mag jij hier de verschillen posten...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef DrDurden het volgende:
[..]
De film is opnieuw gerestaureerd, en bevat allerlei nieuwe extra's. Hij is dus helemaal niet hetzelfde als de vorige uitgave.
en de nieuwe dvd en Blu-ray hebben de volgende extra's:quote:Disc Features' Tour
The Film with Screen-specific audio commentary with Walt Disney hosted by historian John Canemaker
'Still The Fairest Of Them All' Documentary (23 minutes)
'Dopey's Wild Mine Ride' Interactive Game
'Heigh Ho' Karaoke Sing-along
'Someday My Prince Will Come' sung by Barbra Streisand
Hoezo geen verschil?quote:DISC ONE
*The Film
Audio Commentary by Walt Disney Hosted by Film Historian John Canemaker
"DisneyView" Option
Backstage Disney: Diamond Edition
- "The Princess and the Frog" Sneak Peek (7:45)
- "Snow White Returns" Featurette (8:44)
- Deleted Scenes
- - Soup Eating Sequence (4:07)
- - Bed Building Sequence (6:28)
Music & More: "Someday My Prince Will Come" Music Video by Tiffany Thornton (3:34)
Family Play: Games & Activities
- "Mirror, Mirror on the Wall" Game
- "What Do You See?" Game
- "Jewel Jumble" Game
Startup/Bonus Trailers for "On Blu-ray Disc", "Santa Buddies", "G-Force", "Beauty and the Beast - Diamond Edition", "Disneyland Paris", "Dumbo - Special Edition", "The Princess and the Frog" and "Tinker Bell and the Lost Treasure"
DISC TWO
Backstage Disney: Diamond Edition
- "Hyperion Studios" Interactive Feature (contains the following:)
Hyperion Exterior
- "Where It All Began" Featurette (11:48)
- "The One That Started It All" Featurette (17:08)
- "Family Business" Featurette (1:57)
Story Room
- "Stories from the Story Room" Featurette (1:14)
- "Five Bucks a Gag" Featurette (1:46)
- "In Walts Words: The Huntsman" Featurette (3:25)
- "Walt's Night Prowls" Featurette (0:52)
- "Gabby, Blabbly, and Flabby" Featurette (1:14)
- "Babes in the Wood" Animated Short (8:04)
- Storyboard Art Gallery (126 images)
- Abandoned Concepts Gallery (63 images)
Music Room
- Music Room Host (0:48)
- "David Hand's Dirty Trick" Featurette (1:18)
- "The Music in Snow White" Featurette (6:14)
- "The Skeleton Dance" Animated Short (6:02)
Art Department
- "The Idea Man" Featurette (1:41)
- "Creating the World of Snow White" Featurette (6:53)
- "Music Land" Animated Short (10:15)
- Visual Development Gallery (146 images)
- Gustav Tenggren Art Gallery (16 images)
- "In Walt's Words: Cleaning the Cottage" Featurette (7:03)
Character Design
- Character Design Gallery (5 images)
- "In Walt's Worlds: The Dwarfs" Featurette (5:49)
- Color Tests Gallery (12 images)
Background and Layout
- Backgrounds Gallery (25 images)
- Layout Gallery (115 images)
- "Setting the Stage" Featurette (4:04)
Animation Department
- "The Animators' Favorite Animators" Featurette (2:00)
- "Blowing of Steam" Featurette (2:17)
- "Goddess of Spring" Animated Short (10:04)
- "Playful Pluto" Animated Short (8:09)
- "Bringing Snow White to Life" Featurette (11:33)
- Animation Art Gallery (39 images)
Live Action Reference
- Live Action Host (0:50)
- "Drawing on Real Life" Featurette (1:37)
- "Giving Voice to Snow White" Featurette (2:46)
- Live Action Reference Gallery (26 images)
Sweatbox
- Sweatbox Host (0:53)
- "Sweating It Out" Featurette (1:09)
- Deleted Bedroom Fight Sequence (2:26)
Ink and Paint
- "The Challenges of Ink and Paint" Featurette (1:41)
- "Life in the Nunnery" Featurette (1:59)
- "Flowers and Trees" Animated Short (8:31)
- Painted Cells Gallery (14 images)
Camera Department
- "Stories from the Camera Department" Featurette (2:04)
- "The Old Mill" Animated Short (9:06)
- "Decoding the Exposure Sheet" Featurette (6:47)
Sound Stage
- "Walt's Early Masters of Sound" Featurette (1:51)
- "Steamboat Willie" Animated Short (8:02)
Walt's Office
- "Working with Walt" Featurette (1:48)
- Publicity Gallery (34 images)
- Production Photos Gallery (21 images)
- "The One That Started It All" Featurette (17:15)
Classic DVD Bonus Features
- "Animation Voice Talent" Featurette (6:29)
- Disney Trough the Decades
- - Intro (1:27)
- - The 1930s (3:16)
- - 1937 Trailer (0:31)
- - The 1940s (2:47)
- - 1944 Trailer (1:48)
- - The 1950s (4:32)
- - 1958 Trailer (3:06)
- - The 1960s (3:25)
- - 1967 Trailer (2:13)
- - The 1970s (2:20)
- - The 1980s (3:34)
- - 1987 Trailer (1:22)
- - The 1990s (4:01)
- - 1993 Trailer (1:15)
- - A New Century (4:17)
- - 2001 Trailer (0:55)
- "Dopey's Wild Mine" Game
- "Heigh-Ho" Karaoke Sing-Along
- - Sing-Along (2:44)
- - Karaoke (2:44)
Ik had de info van de FP, maar da's dus de 1disc-versiequote:
Ja, daaronder zit gewoon Sneeuwwitje. Alleen het kartonnen hoesje is andersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Vraagje:
Zit in die versie met de appel-slipcase, daaronder de gewone versie met sneeuwwitje zelf er op? Want wij halen hier de slipcases er altijd af, vinden we niet mooi staan in de kast. Als het dezelfde is, haal ik m ook gewoon bij blokker. Maar als de appel ook op het doosje zelf staat, wil ik die liever hebben.
Nope, ga geen stickers plakken. Ze liggen op volgorde als op de plank dus zie het nut er niet van in. Vind het niet persé lelijk bij Sneeuwwitje maar verder hoeft het voor mij niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:49 schreef ivetje het volgende:
Btw, gaat iemand die stickertjes plakken?Ik vind het zo lelijk staan in de kast. Buiten het feit dat op elke andere dvd onderaan waar die sticker moet een plaatje zit van een caracter uit de film. En ik heb bambi in een steelcase. Daar kan geen sticker op, want die rug van dat doosje "breekt" bij het opendoen. Wat een debiel systeem weer zeg!
Dat vond ik nou ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef vencodark het volgende:
Wel handig dat ze een lijstje erin hebben gedaan van de volgorde.
Daar zit ie op gedrukt. En op alle volgende films dus ook alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:21 schreef Nonneke het volgende:
Zit hij op Sneeuwwitje al voorgeplakt/gedrukt of mag je die er zelf op plakken ?
omgquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
Daar zit ie op gedrukt. En op alle volgende films dus ook al
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
omg![]()
Doe je zolang je best om een mooie rij dvd's in je kast te krijgen he, koopt sommige uitgaves omdat dat mooier staat, en wat doen ze, ze verneuken zo in 1 keer je hele collectie
Schofterig is het !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snaptMijn vriend vroeg zich al af waar ik me druk om maak...nou, hierom dus! Je hele collectie staat zo mooi en ineens zitten er van die gele blokjes op
Daar was ik dus al bang voorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef Nonneke het volgende:
ik wou laatst mijn lijstje op die site ook bij werken, maar kwam ook totaal ergens anders![]()
Blijkbaar bestaat het niet meer
Wedden dat ik ook een 'echte' kan plaatsen op marktplaats?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:16 schreef Toky het volgende:
ik heb trouwens nog steeds geen reactie op die lion king dvd, misschien is ie allang verkocht, hij was wel echt, dat zag je(zowat de enige)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |