Koop alleen degene die ik leuk vindt. 101 dalmatians staat er bijv. niet tussen omdat ik er geen reet aan vindt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:15 schreef Skeletor het volgende:
Ik gooide hem dicht.. Anywayzzzzzz... ik heb pas Doornroosje & Merlijn de tovenaar gekocht![]()
Spaar overigens alleen de classics, wat jullie??
Pocahontas 2 zo duur dan??quote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef Vicky het volgende:
Ik koop ze eigenlijk allemaal...
Ben nog naarstig op zoek naar de DVD van Pocahontas 2, maar die is niet te betalen op Ebay
Die staat op deze DVD :quote:Op zondag 9 november 2008 10:16 schreef Borizzz het volgende:
Deze zou ik nog wel ns op DVD willen zien uitkomen.
Moet een mooie film zijn.
[ afbeelding ]
Mickey's Christmas Carol
Zeker met nederlandse ondertiteling? Bij cd-wow hebben ze hem in het Deens ofzoquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef Vicky het volgende:
Ik koop ze eigenlijk allemaal...
Ben nog naarstig op zoek naar de DVD van Pocahontas 2, maar die is niet te betalen op Ebay
Ik heb hem net zitten kijkenquote:Op zondag 9 november 2008 10:16 schreef Borizzz het volgende:
Deze zou ik nog wel ns op DVD willen zien uitkomen.
Moet een mooie film zijn.
[ afbeelding ]
Mickey's Christmas Carol
Het is indd. een heel lief verhaal eigenlijk. De stemmen (Nederlands) ken ik ook goed.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:25 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb hem net zitten kijkenHet is nog lang geen kerst, maar ik heb er nu alweer helemaal zin in. Zo'n heerlijke film is dat ook...en zo zielig. We hadden hem vroeger op video-band ergens en ik vond hem altijd een beetje eng. Zeker de laatste geest. Nu ik hem zo terug zie is het echt een heerlijk verhaal.
Ik ben trouwens op zoek naar de kerst-dvd van Belle en het Beest. Iemand enig idee waar die nog te halen is?
Deze dus :
[ afbeelding ]
Dan haal je de hoes eraf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:14 schreef Maartel het volgende:
Maandag Wall-E
Ik hoop wel dat er op den duur ook een plastic uitvoering van komt.. momenteel zijn zowel 1 als 2-disc kartonnen slidepacks.. ziet er opzich niet heel slecht uit, maar wel als je hele Disney/Pixar-collectie al plastic zijkantjes heeft
Het zou te makkelijk zijn he, mijn tip.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
De hele verpakking is karton, er zit geen plastic in![]()
* ivetje heeft vandaag 1 Bambi 2 in haar armpjes geslotenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef Nonneke het volgende:
* Nonneke heeft vandaag 2x Bambi uitgezwaait![]()
lekker vlot weerquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
* ivetje heeft vandaag 1 Bambi 2 in haar armpjes gesloten
WAAROM ?!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Patch het volgende:
"Beauty and the Beast" producer Don Hahn and directors Kirk Wise and Gary Trousdale are giving the 1991 Disney animated classic a Digital 3D makeover says the trades.
The project, Disney's eleventh 3-D feature, will use the film's original computer files to create a new Disney digital 3-D version.
Re-rendering the film is expected to take 10 months and will be handled in-house at Walt Disney Feature Animation.
A 2010 release is expected.
Het zijn toch een stelletje gluiperds die Disney lui.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
WAAROM ?!![]()
Beter brengen ze ook de normale versie uit![]()
10 euro is zelfs onder de waarde ervan.quote:Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef SHOOOTO het volgende:
^Netjes, 10 euro is een mooie prijs voor Belle en het Beest. 1-disc versie neem ik aan?
ach, genoeg blokkers/markten/beurzen die je kan bezoeken voordat de nieuwe versie weer in de winkel ligtquote:Op zondag 23 november 2008 17:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
10 euro is zelfs onder de waarde ervan.Het is indd. de 1 disc versie, heb wel ff staat twijfelen of het nut heeft rond te kijken voor de 2 disc versie, was namelijk amper bij het 3e kraampje en trof deze dvd al aan.
Toch maar meegenomen dus en heel blij mee.
wat bedoelen ze eigenlijk? gaan ze de bestaande versie omtoveren naar zo'n rood/blauw gedoe om met een brilletje te kijken?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Patch het volgende:
"Beauty and the Beast" producer Don Hahn and directors Kirk Wise and Gary Trousdale are giving the 1991 Disney animated classic a Digital 3D makeover says the trades.
The project, Disney's eleventh 3-D feature, will use the film's original computer files to create a new Disney digital 3-D version.
Re-rendering the film is expected to take 10 months and will be handled in-house at Walt Disney Feature Animation.
A 2010 release is expected.
Ik heb hem ook net besteldquote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die staat op deze DVD :
[ afbeelding ]
Heb hem laatst besteld via www.frs.nl
Je kan mij een hoop wijsmaken...maar dit toch niet. De stem van Beest kan nooit in dat nieuwe stukje van Rob Fruithof zijn (zoals in de rest van de film). En anders moet hij zwaar verkouden zijn geweest.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:34 schreef Patch het volgende:
De extra scene in Belle en het Beest, bevat wel degelijk de originele Nederlandse (stem)acteurs.
Ik was erbij, het is wel degelijk Rob Fruithofquote:Op woensdag 26 november 2008 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan mij een hoop wijsmaken...maar dit toch niet. De stem van Beest kan nooit in dat nieuwe stukje van Rob Fruithof zijn (zoals in de rest van de film). En anders moet hij zwaar verkouden zijn geweest.
Overigens, het personeel is wel allemaal hetzelfde. Dat vind ik dan wel fijn. Maar dat Beest is geheel anders.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |