De kleine zeemeermin?quote:Op zondag 15 juni 2008 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
snap niet dat disney niet beter inspringt met heruitbrengen van dvds, zeker met de kleine zeemeermin I , gingen de prijzen naar 125 euro
zijn nog steeds idioten die het vragen op marktplaats , op ebay werd er gerust 100 euro geboden.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
De kleine zeemeermin?¤ 125 ? Dat kan ik me niet voorstellen.
Die ligt nog gewoon bij blokker voor 20 euro. Paar weken terug nog gehaaldquote:Op zondag 15 juni 2008 15:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn nog steeds idioten die het vragen op marktplaats , op ebay werd er gerust 100 euro geboden.
daarom zijn het ook idioten, tijdje terug was het nog OOP (Out of Print)quote:Op zondag 15 juni 2008 15:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die ligt nog gewoon bij blokker voor 20 euro. Paar weken terug nog gehaald
Doornroosje.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:17 schreef Koningin het volgende:
Welke komt nu als eerste weer in de winkels te liggen??
Die heb ik alquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:18 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Doornroosje.
Bij Toys R Us tweede Disney DVD gratis!:)
* jaloers is.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef Nonneke het volgende:
Belle en het Beest aangeschaft
Op heel veel plaatsen hebben ze 2e Disney gratis, kwam het al tegen bij de Blokker, AH, FRS en Bart Smit
Je mist waarschijnlijk (als je de Nederlandse uitgave hebt tenminste) 44% beeld, dat bovendien niet geremastered was.quote:
Ik dacht dat die al eens eerder was verschenen.. heb het verder echt niet op vervolgen maar het hoesje is wel mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:41 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
In augustus blijkbaar ook nog even een nieuwe Ariël.
Mooi hoesje, maar ik koop nooit vervolgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:41 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
In augustus blijkbaar ook nog even een nieuwe Ariël.
Ik had de manager erbij geroepen, is idd misleidend, je had ze hoe dan ook allebei mee moeten krijgenquote:Op zondag 6 juli 2008 09:41 schreef ivetje het volgende:
Heb gisteren pocahontas aangeschaft bij Saturn voor 9,99. Zat een sticker op van 2e disney-dvd gratis. Ik dacht al, mooi!! Had dus nog de reddertjes erbij gepakt van 9,99. Kom bij de kassa, vrouwtje "dat is dan 20 euro". Dus ik eg "Uhm, er zit een sticker op van 2e gratis". Vrouwtje weer "Ja, maar bij ons is de prijs al gehalveerd, dus die actie is hier niet geldig"HAAL DIE STICKER ER DAN VANAF STELLETJE OETLULLEN!!! Sorry hoor, maar dat is pas misleidende reclame. Ook meteen de laatste keer dat ik in die winkel ben geweest. Heb de reddertjes maar laten liggen...
Mja, had ik eigenlijk moeten doen...stom dat ik daar niet aan had gedacht. Ik was eigenlijk zo overrompeld door haar reactie en het klonk aan de ene kant ook wel logisch. 9,99 Voor een disney-dvd is idd de helft...maar goed. Het was wel misleidend en als ik het nog eens tegen kom ga ik idd wel naar de manager vragen jaquote:Op zondag 6 juli 2008 23:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik had de manager erbij geroepen, is idd misleidend, je had ze hoe dan ook allebei mee moeten krijgen![]()
Als wij in de winkel bv een bordje plaatsen van "dit artikel is 4 euro" maar er zit een prijsje op van 6, moeten we het meegeven voor 4...
Das geen gekke prijs ervoor, zeker niet voor een nieuwe release. Ik zit te 'wachten' tot Alice in Wonderland eens goedkoper wordt, mag je toch zo zachtjes aan wel verwachten.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:11 schreef ivetje het volgende:
En de aristokatten lag er ook, special edition met slipcase voor 15 euro. Mijn collectie begint al ergens op te lijken.
Onder die prijs zou ik ze indd. niet verwachten. Misschien op een markt (van die jaarmarkten hebben weleens kramen met een Disney) maar zelfs over 5 jaar na release zijn ze nog 15 tot 20 euro. Dergelijke Disney's worden gewoon niet afgeprijst.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:29 schreef mschol het volgende:
ik ben nog wel opzoek naar wat oudere disney classics, en dan wel het liefst de versie's met sleeve
ik wil ze niet allemaal hebben, maar voornamelijk de oudere films (frank & frey, doornroosje, assepoester, 101 dalmatiers, jungle book, etc.)
helaas is het bijna niet te krijgen voor een schappelijke prijs (onder de 15 euro wordt HEEL lastig..)
Sommige films kijk ik in het Nederlands en andere weer in het Engels.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, gister Kleine Zeemeermin voor het eerst in het Engels gekeken. Is wel ff wennen (want ken alleen de Nederlandse) maar ik voel me meer met de personages betrokken als ik Nederlands kijk. Vind ik gewoon leuker. Geldt voor praktisch alle films die ik heb. Ook Jungle Book vind ik erg leuk in het Nederlands. Je kent die teksten op den duur zo goed. Vooral Kaa, Sher Kahn en Hathi.![]()
Ja precies. Maar ik ken Robin Hood bijv. zowel in Nederlands als Engels, we hadden ze beide toevallig. Doornroosje en 101 Dalmatiërs ken ik alleen maar in het Engels, maar 101 Dal. hoef ik zelf niet te hebben, daar vind ik niks aan.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Sommige films kijk ik in het Nederlands en andere weer in het Engels.
Waarom precies weet ik eigenlijk ook niet. Net wat je gewend bent denk ik.
Vroeger heb Dombo en Bambi in het NL gezien, die kan ik nu niet in het Engels zien.
ze kunnen die prijs zo hoog houden doordat ze per release maar een beperkt aantal drukken, en vaak na een x aantal jaar alles weg trekken van de markt om vervolgens een aantal jaar later het opnieuw uit te geven (en ja dit heb ik gewoon zien gebeuren bij de zaak van m'n broer, het stoppen van release en herreleasen; het terugtrekken niet, daarvoor neemt hij er te weinig op voorraad)quote:Op maandag 7 juli 2008 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onder die prijs zou ik ze indd. niet verwachten. Misschien op een markt (van die jaarmarkten hebben weleens kramen met een Disney) maar zelfs over 5 jaar na release zijn ze nog 15 tot 20 euro. Dergelijke Disney's worden gewoon niet afgeprijst.Ik vind dat ook wel jammer want soms is 20 euro voor een niet bijzondere Disney zonder sleeve en 1 disk, niet waard.
alle disney's engels, ookal ben ik met NL opgegroeid, ik heb ze uiteindelijk allemaal gezien in het engels en wil dan geen NL meer horen..quote:Op maandag 7 juli 2008 16:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Sommige films kijk ik in het Nederlands en andere weer in het Engels.
Waarom precies weet ik eigenlijk ook niet. Net wat je gewend bent denk ik.
Vroeger heb Dombo en Bambi in het NL gezien, die kan ik nu niet in het Engels zien.
Van bepaalde films snap ik dat wel (Jungle Book, Aladdin, nieuwe Aristokatten) maar films die áltijd te krijgen zijn, zoals Pocahontas, Alice in Wonderland, Speurneuzen, Merlijn...die zijn nu nog rond die prijzen van 20 euro. Vind ik gewoon beetje teveel. Die 2 in 1 actie is leuk hoor, maar de dvd's die ik echt wil, horen weer niet bij die actiequote:Op maandag 7 juli 2008 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ze kunnen die prijs zo hoog houden doordat ze per release maar een beperkt aantal drukken, en vaak na een x aantal jaar alles weg trekken van de markt om vervolgens een aantal jaar later het opnieuw uit te geven (en ja dit heb ik gewoon zien gebeuren bij de zaak van m'n broer, het stoppen van release en herreleasen; het terugtrekken niet, daarvoor neemt hij er te weinig op voorraad)
tja disney weet kennelijk welke films wel en welke niet veel geld opleverenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van bepaalde films snap ik dat wel (Jungle Book, Aladdin, nieuwe Aristokatten) maar films die áltijd te krijgen zijn, zoals Pocahontas, Alice in Wonderland, Speurneuzen, Merlijn...die zijn nu nog rond die prijzen van 20 euro. Vind ik gewoon beetje teveel. Die 2 in 1 actie is leuk hoor, maar de dvd's die ik echt wil, horen weer niet bij die actie
Marktplaats en Ebay zijn mijn allerbeste vriendjesquote:Op maandag 7 juli 2008 15:29 schreef mschol het volgende:
ik ben nog wel opzoek naar wat oudere disney classics, en dan wel het liefst de versie's met sleeve
ik wil ze niet allemaal hebben, maar voornamelijk de oudere films (frank & frey, doornroosje, assepoester, 101 dalmatiers, jungle book, etc.)
helaas is het bijna niet te krijgen voor een schappelijke prijs (onder de 15 euro wordt HEEL lastig..)
Een Blokker 3 daagse?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:50 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij lag Alice in wonderland ook bij de MM, mar weet niet zeker of deze ook 15 euro was. Er lagen er wel meer voor die prijs iig, want Cinderella was ook die prijs. En anders eind augustus naar de blokker 3-daagse in de jaarbeurs heIk kijk daar nu al naar uit!
Ja, uitverkoop van allemaal blokkermeuk. En dus ook disney-dvd'squote:
In utrecht zeker?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, uitverkoop van allemaal blokkermeuk. En dus ook disney-dvd'sHeb daar vorig jaar alleen cinderella meegenomen voor 15 euro. Met slipcase en dubbel-dvd. Gewone versies zijn nog goedkoper. En soms kom je daar dus weer zo'n kluisdvd tegen ergens uit een magazijntje. Ze verkopen daar gewoon alles wat aan voorraad over is van het hele jaar. En dan voor dumpprijzen. En de dvd's dus ook.
klopt, afentoe een goedkope, maar b.v. The lion king zal je bij bol echt niet goedkoop tegenkomen, daar is het een veels te goeie/gewilde film voor.. (daar heb ik gelukkig wel de S.E. van tepakken gekregenquote:Op maandag 7 juli 2008 19:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Marktplaats en Ebay zijn mijn allerbeste vriendjes![]()
Staan regelmatig Classics op onder de 15 euro, en zijn dan 1 keer gekeken, of vaak zitten ze gewoon nog in de seal.
Ook bij bol.com zit er afentoe een goedkope tussen
Lion King zojuist nog even gekeken. Vind die scene waar die 'stampede' komt, echt heel goed. Mooi gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, afentoe een goedkope, maar b.v. The lion king zal je bij bol echt niet goedkoop tegenkomen, daar is het een veels te goeie/gewilde film voor.. (daar heb ik gelukkig wel de S.E. van tepakken gekregen)
Ja, de jaarbeurs is in utrecht jaquote:
Lilo & Stitchquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:08 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, de jaarbeurs is in utrecht ja
Gisteren Lilo & Stitch gekeken, die is zo grappig. Dacht altijd dat ik hem stom zou vinden, maar nadat ik Stitch live heb gezien in de Disney-studio's in Parijs ben ik verkocht. Stitch is echt zo vreselijk grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |