De kleine zeemeermin?quote:Op zondag 15 juni 2008 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
snap niet dat disney niet beter inspringt met heruitbrengen van dvds, zeker met de kleine zeemeermin I , gingen de prijzen naar 125 euro
zijn nog steeds idioten die het vragen op marktplaats , op ebay werd er gerust 100 euro geboden.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
De kleine zeemeermin?¤ 125 ? Dat kan ik me niet voorstellen.
Die ligt nog gewoon bij blokker voor 20 euro. Paar weken terug nog gehaaldquote:Op zondag 15 juni 2008 15:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn nog steeds idioten die het vragen op marktplaats , op ebay werd er gerust 100 euro geboden.
daarom zijn het ook idioten, tijdje terug was het nog OOP (Out of Print)quote:Op zondag 15 juni 2008 15:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die ligt nog gewoon bij blokker voor 20 euro. Paar weken terug nog gehaald
Doornroosje.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:17 schreef Koningin het volgende:
Welke komt nu als eerste weer in de winkels te liggen??
Die heb ik alquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:18 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Doornroosje.
Bij Toys R Us tweede Disney DVD gratis!:)
* jaloers is.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef Nonneke het volgende:
Belle en het Beest aangeschaft
Op heel veel plaatsen hebben ze 2e Disney gratis, kwam het al tegen bij de Blokker, AH, FRS en Bart Smit
Je mist waarschijnlijk (als je de Nederlandse uitgave hebt tenminste) 44% beeld, dat bovendien niet geremastered was.quote:
Ik dacht dat die al eens eerder was verschenen.. heb het verder echt niet op vervolgen maar het hoesje is wel mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:41 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
In augustus blijkbaar ook nog even een nieuwe Ariël.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |