quote:Op zondag 8 maart 2009 15:10 schreef ivetje het volgende:
Is ie er ook op blu-ray? Dan haal ik die wel namelijk.
Ach, er zijn genoeg mensen die vinden dat Blu-Ray wordt opgedrongen aan de massa. Of die het verschil niet groot genoeg vinden. Die willen dus niets met Blu-Ray te maken hebben, en zouden dus ook geen Blu-Ray kopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:19 schreef ivetje het volgende:
Huh? Waarom is er dan nog een gewone dvd uitgebracht. Als er bij de blu-ray ook een gewone zit, kan je toch net zo goed 1 soort uitbrengen met blu-ray EN dvd in 1
Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen (najaar)quote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Adelante het volgende:
Ik ga voor de gewone twee dvd, blu-ray geloof ik niet in als opvolger van dvd
Weet iemand trouwens wat de volgende classic wordt die dit najaar uit gaat komen?
Ah, de ultieme disneyquote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen (najaar)
Ik ookquote:
Ik ook. En nu ben ik aan het twijfelen....ik heb hem op video, maar zal ik hem nu ook op dvd kopen?quote:
Belle (L).quote:Op zondag 8 maart 2009 18:56 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg mensen die vinden dat Blu-Ray wordt opgedrongen aan de massa. Of die het verschil niet groot genoeg vinden. Die willen dus niets met Blu-Ray te maken hebben, en zouden dus ook geen Blu-Ray kopen.
Ik heb hem wel, en hij ziet er echt prachtig uit.
Overigens wordt Snow White de volgende film, die in Oktober uitkomt. Volgend jaar Maart wordt het Fantasia, en dan weer in Oktober wordt het Beauty and the Beast.
Hier een vergelijking tussen de oude dvd, de nieuwe dvd en de blu-ray. Zelf vind ik het verschil nogal groot.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef ivetje het volgende:
Ik ga denk ik toch maar voor de 2-disc dvd-versie. Die kan ik met airmiles kopen bij V&D en dat scheelt en stukEn blu-ray voegt volgens mij bij een tekenfilm niet zo heel veel toe, maar goed.
Als ik daarnaar kijk denk ik vooral 'was met je poten van 't origineel afgebleven'.. kleurverschillen e.d. zijn af-en-toe zo groot dat ik nu 't gevoel heb een nepperd in huis te hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hier een vergelijking tussen de oude dvd, de nieuwe dvd en de blu-ray. Zelf vind ik het verschil nogal groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |