abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67437338
Bij Van Leest is per vandaag Disney's 2 voor 1.. In de actie zitten (zo uit m'n hoofd)
101 Dalmatiers
Aristokatten
Frank & Frey
Jungle Book (1 & 2)
Peter Pan 2
Kleine Zeemeermin (3?)
Merlijn De Tovenaar
Enchanted
National Treasure
Pirates Of The Caribean 3
Cars
Finding Nemo
The Incredibles
Cars
Ratatouille

2 Disney's voor 20 euro is leuk te doen
(overigens ligt De Kleine Zeemeermin er sowieso voor 9,99 (3 voor 25).. weliswaar import, maar gewoon met nederlandse taal en ondertitels!)
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:18:59 #152
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_67454491
Ik heb alles uit die actie al Ga morgen even naar V&D want daar is die actie ook maar gok met meer titels ivm prijzencircus. Die hebben dan alles van Disney in de actie
To infinity…and beyond!
pi_67471760
Geen Wall-E bij die actie ?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:18:41 #154
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_67472012
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geen Wall-E bij die actie ?
Wel bij de V&D denk ik?
kloep kloep
  zondag 29 maart 2009 @ 10:10:14 #155
11458 ivetje
pi_67513174
Bij V&D zit Wall-E er inderdaad wel bij. Zelf heb ik De drie Caballeros en Pooh's most grand adventure gekocht
To infinity…and beyond!
  zondag 29 maart 2009 @ 10:26:42 #156
3185 Adelante
To let it go now
pi_67513307
Bij AH ook deze week twee voor 19,99
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 29 maart 2009 @ 10:31:14 #157
134538 chansadres
Black & White
pi_67513356
Morgen even langslopen voor Wall-E en Merlijn de Tovenaar. Die mis ik nog
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_67551288
Net 4 Disney's gescoord

• Wall-E (O+)
  • Jungle Book (wilde ik nog graag)
  • Tarzan (nooit gezien, maar de musical is tof )
  • Ratatouille (ook nooit gezien, maar benieuwd naar)

voor 20,- want had nog een VVV-bon
  • pi_67551503
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Net 4 Disney's gescoord

• Wall-E (O+)
  • Jungle Book (wilde ik nog graag)
  • Tarzan (nooit gezien, maar de musical is tof )
  • Ratatouille (ook nooit gezien, maar benieuwd naar)

voor 20,- want had nog een VVV-bon
  • Tarzan . Eén van mijn favorieten.. samen met Belle & het Beest (all time number 1 ), Leeuwenkoning en Pocahontas.
      maandag 30 maart 2009 @ 18:44:06 #160
    154854 Jenny_
    Don't be hasty
    pi_67554115
    Mmm balen dat ik er tijdens mijn winkelweekend achterkwam dat ik alle DVD's die nu in de actie zijn al heb! Ik dacht misschien zit er wel een Alice in Wonderland of Bambi tussen...

Taran en de toverketel heb ik ook nog niet maar beschouw ik niet echt als een 'classic' (al staat dat er wel op).

Ben ik nu geen echte verzamelaar... ?
    Dreams do come true
    pi_67554206
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 18:44 schreef Jenny_ het volgende:
    Mmm balen dat ik er tijdens mijn winkelweekend achterkwam dat ik alle DVD's die nu in de actie zijn al heb! Ik dacht misschien zit er wel een Alice in Wonderland of Bambi tussen...

Taran en de toverketel heb ik ook nog niet maar beschouw ik niet echt als een 'classic' (al staat dat er wel op).

Ben ik nu geen echte verzamelaar... ?
    Mwah, ik moet Saludos Amigos/Three Cabaleros/Melody Time e.d. en Meet The Robinsons nog, maar ik beschouw die ook niet echt als classics.. bij elke actie kom ik wel weer in de verleiding om ze te kopen om m'n collectie compleet te maken, maar ik zie mezelf er toch niet echt naar kijken, dus houd t maar bij de 'echte' classics (voor mij: één avondvullend verhaal, 2d, en de échtste classics zijn natuurlijk de sprookjes).
    Taran heb ik dan weer wel, maar erg veel mis je er niet aan
      maandag 30 maart 2009 @ 19:26:11 #162
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_67555163
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 18:47 schreef Maartel het volgende:

[..]

Mwah, ik moet Saludos Amigos/Three Cabaleros/Melody Time e.d. en Meet The Robinsons nog, maar ik beschouw die ook niet echt als classics.. bij elke actie kom ik wel weer in de verleiding om ze te kopen om m'n collectie compleet te maken, maar ik zie mezelf er toch niet echt naar kijken, dus houd t maar bij de 'echte' classics (voor mij: één avondvullend verhaal, 2d, en de échtste classics zijn natuurlijk de sprookjes).
    Taran heb ik dan weer wel, maar erg veel mis je er niet aan
    Ik kijk voor die altijd op Marktplaats enzo of ze niet ergens voor 5 euro tussen staan Vind het ook zonde om ze voor het volle bedrag te kopen omdat ze alleen maar voor de Heb zijn
    Vrij en Vrolijk ook zoiets, daar heb ik 15 euro voor betaald, echt zonde gewoon.
    Helaas heb ik nogsteeds geen tijd gehad om naar een V&D te gaan om voor de dvd's te kijken met actie
    Taran heb ik ook, maar vind ik eigenlijk totaal geen Disney, geloof ook niet dat ik heb af heb gezien, kan me alleen dat schattige hondje/beestje herinneren
    -= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
    pi_67555221
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 19:26 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ik kijk voor die altijd op Marktplaats enzo of ze niet ergens voor 5 euro tussen staan Vind het ook zonde om ze voor het volle bedrag te kopen omdat ze alleen maar voor de Heb zijn
    Vrij en Vrolijk ook zoiets, daar heb ik 15 euro voor betaald, echt zonde gewoon.
    Helaas heb ik nogsteeds geen tijd gehad om naar een V&D te gaan om voor de dvd's te kijken met actie
    Taran heb ik ook, maar vind ik eigenlijk totaal geen Disney, geloof ook niet dat ik heb af heb gezien, kan me alleen dat schattige hondje/beestje herinneren
    Gurgi

Dat was ook gelijk 't hoogtepunt van de film, de 'prinses' was zo onuitstaanbaar dat ik hoopte dat 'r wat zou overkomen, 't verhaal had niets om 't lijf, en 't was inderdaad nogal on-Disney.
      maandag 30 maart 2009 @ 19:34:35 #164
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_67555409
    V&D heeft de meeste Disney DVD's bij hun 2 voor 1 actie zitten.
    Ik heb er ook 4 gekocht:
    Wall-E, Merlijn de Tovenaar, De Reddertjes en de Speurneuzen!
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      maandag 30 maart 2009 @ 21:30:14 #165
    114460 Muzzie
    Klein zijn lijkt me reuzefijn
    pi_67559593
    Ik heb bij V&D 2 keer Wall-E 2-disc gehaald (leuk kadootje). Bij Bart Smit zijn ze trouwens 2 voor 18,- (wel beperkte keus).
    Ratatouille is echt geweldig, zo perfect gemaakt, en zo grappig.
    Mens sana in corpore sano
      dinsdag 31 maart 2009 @ 19:00:10 #166
    11458 ivetje
    pi_67587057
    Bij Bart smit is zelfde actie als bij van leest volgens mij. Ik heb ze allemaal al Vandaar dat ik maar naar V&D ben gegaan, want daar was echt alles in de actie meegenomen. Overigens heb ik Taran ook, maar nog nooit gezien en inmiddels zit hij al ingepakt voor de verhuizing. Wel heb ik melody times en Three caballeros, maar idd...denk ook meer voor de heb dan om echt te gaan kijken. Ik vergeet altijd dat ik ook nog disney-dvd's heb om te kijken Heb echt de helft nog nooit gezien van wat ik heb staan. Deze moet ik nog steeds allemaal een keer kijken
    De aristokatten
    Dumbo
    melody times
    three caballeros
    Merlijn de tovenaar
    Frank en Frey
    Taran en de toverketel
    To infinity…and beyond!
      donderdag 2 april 2009 @ 09:47:09 #167
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_67637029
    Heeft iemand al The Chronical Donald deel 3 uit de treasures serie?
    Ik ben benieuwd of deze nederlandse ondertiteling heeft....
    kloep kloep
    pi_67637262
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:00 schreef ivetje het volgende:
    Bij Bart smit is zelfde actie als bij van leest volgens mij. Ik heb ze allemaal al Vandaar dat ik maar naar V&D ben gegaan, want daar was echt alles in de actie meegenomen. Overigens heb ik Taran ook, maar nog nooit gezien en inmiddels zit hij al ingepakt voor de verhuizing. Wel heb ik melody times en Three caballeros, maar idd...denk ook meer voor de heb dan om echt te gaan kijken. Ik vergeet altijd dat ik ook nog disney-dvd's heb om te kijken Heb echt de helft nog nooit gezien van wat ik heb staan. Deze moet ik nog steeds allemaal een keer kijken
    De aristokatten
    Dumbo
    melody times
    three caballeros
    Merlijn de tovenaar
    Frank en Frey
    Taran en de toverketel
    Ohh... de aristokatten is zo leuk ! Merlijn vond ik wat tegenvallen - het is duidelijk één van de oudere. Dat geldt voor Frank en Frey ook, maar die vond ik dan wel weer leuk. Dumbo hebben wij net gekocht, ga ik van de week kijken.. wij (mijn vriend en ik) kopen er elke maand 1, en die kijken we dan ook die maand meteen . De andere drie heb ik nooit gezien.
      donderdag 2 april 2009 @ 10:35:03 #169
    11458 ivetje
    pi_67638440
    Ik koop er eens in de zoveel tijd wat (meestal met die acties) en als er een leuke nieuwe is koop ik hem meteen. Maar ik kijk ze dus bijna nooit Pak gewoon sneller een andere dvd uit de kast dan Disney, geen idee waarom.
    To infinity…and beyond!
      zondag 5 april 2009 @ 21:12:46 #170
    154854 Jenny_
    Don't be hasty
    pi_67740305
    Toch maar Toystory en Monster & Co gekocht vandaag. Heb ik tenminste nog iets aan de actie gehad, ookal zijn het geen echte classics.

Ik kan Bambi alleen nergens meer vinden... Nooit zin gehad om er mijn geld aan uit te geven omdat ik er niets aan vind, maar wil 'm toch in mijn collectie. Toch maar even ergens zoeken.
    Dreams do come true
      maandag 6 april 2009 @ 10:40:18 #171
    11458 ivetje
    pi_67752358
    Ik heb hem een tijdje terug nog bij FRS gezien, maar zie hem op de site niet mer terug. Bol.com heeft em ook niet meer. Misschien toch weer in de kluis dan nu. Ik zou de lokale Blokker nog ff checken, die hebben soms nog wel een verdwaalde in het rek staan
    To infinity…and beyond!
      donderdag 16 april 2009 @ 16:43:28 #172
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_68077111
    [TK] Heel Veel Originele TOP Dvdfilms. <- iemand heeft Mowgli inde verkoop voor 4,50
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
      donderdag 16 april 2009 @ 23:29:58 #173
    80832 DrDurden
    Filmed In Todd-AO
    pi_68091930
    Wat info over de nieuwe Blu-Ray/dvd die in Oktober uitkomt:
    quote:
    If Amazon's typically reliable listings are to be believed, then Disney has planned one additional angle to its Public Needs Blu-ray operation. Besides streeting seven weeks ahead of the two-disc Platinum Edition DVD, Snow White and the Seven Dwarfs' 2 Blu-ray discs, 1 standard DVD Combo will arrive on October 6th in separate packaging, one posing as a DVD + Blu-ray Combo, the other as a Blu-ray + DVD Combo. Never mind that the price and disc composition will apparently be the same; the studio must assume that those buying won't even notice or care they're missing the second disc of the DVD, which will only show up November 24th. In less depressing news, Disney plans to offer three premium editions of Snow White, each centering on the Blu-ray/DVD combo. Details are sparse thus far, but you'll be able to get Walt's first animated feature in a 7 Dwarf Plush Pack ($79.99 SRP), with book packaging ($59.99 SRP), or in a Limited Edition Box Set ($249.99) housing at least a book, pins, lithographs, and some fancy packaging. Though the premium sets are not yet up for preorder, we've added a tentative packaging shot to our Upcoming DVD Cover Art page.

Vooralsnog alleen aangekondigd in Amerika, maar misschien komt hij hier ook uit. Hier zijn overigens twee versies van de Snow White cover te zien. Het is nog onduidelijk welke versie voor welk format gebruikt wordt.

The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
    pi_68092073
    Die cover oogt op 't eerste gezicht als zo'n cheape kruidvat-tekenfilm (die dan Aladin met één D heet, of Leeuw En Koning)
      vrijdag 17 april 2009 @ 12:53:55 #175
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_68104624
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef Maartel het volgende:
    Die cover oogt op 't eerste gezicht als zo'n cheape kruidvat-tekenfilm (die dan Aladin met één D heet, of Leeuw En Koning)
    Nou idd, Mulaan enzow
    Het ging net weer een beetje de goede kant op met de hoesjes
    Die box is wel erg gaaf zeg, met die kleine dwergjes erbij
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')