Tarzanquote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Net 4 Disney's gescoordWall-E (O+) Jungle Book (wilde ik nog graag) Tarzan (nooit gezien, maar de musical is tof )
Ratatouille (ook nooit gezien, maar benieuwd naar)
voor 20,- want had nog een VVV-bon
Mwah, ik moet Saludos Amigos/Three Cabaleros/Melody Time e.d. en Meet The Robinsons nog, maar ik beschouw die ook niet echt als classics.. bij elke actie kom ik wel weer in de verleiding om ze te kopen om m'n collectie compleet te maken, maar ik zie mezelf er toch niet echt naar kijken, dus houd t maar bij de 'echte' classics (voor mij: één avondvullend verhaal, 2d, en de échtste classics zijn natuurlijk de sprookjes).quote:Op maandag 30 maart 2009 18:44 schreef Jenny_ het volgende:
Mmm balen dat ik er tijdens mijn winkelweekend achterkwam dat ik alle DVD's die nu in de actie zijn al heb! Ik dacht misschien zit er wel een Alice in Wonderland of Bambi tussen...
Taran en de toverketel heb ik ook nog niet maar beschouw ik niet echt als een 'classic' (al staat dat er wel op).
Ben ik nu geen echte verzamelaar... ?
Ik kijk voor die altijd op Marktplaats enzo of ze niet ergens voor 5 euro tussen staanquote:Op maandag 30 maart 2009 18:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mwah, ik moet Saludos Amigos/Three Cabaleros/Melody Time e.d. en Meet The Robinsons nog, maar ik beschouw die ook niet echt als classics.. bij elke actie kom ik wel weer in de verleiding om ze te kopen om m'n collectie compleet te maken, maar ik zie mezelf er toch niet echt naar kijken, dus houd t maar bij de 'echte' classics (voor mij: één avondvullend verhaal, 2d, en de échtste classics zijn natuurlijk de sprookjes).
Taran heb ik dan weer wel, maar erg veel mis je er niet aan
Gurgiquote:Op maandag 30 maart 2009 19:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik kijk voor die altijd op Marktplaats enzo of ze niet ergens voor 5 euro tussen staanVind het ook zonde om ze voor het volle bedrag te kopen omdat ze alleen maar voor de Heb zijn
![]()
Vrij en Vrolijk ook zoiets, daar heb ik 15 euro voor betaald, echt zonde gewoon.
Helaas heb ik nogsteeds geen tijd gehad om naar een V&D te gaan om voor de dvd's te kijken met actie![]()
Taran heb ik ook, maar vind ik eigenlijk totaal geen Disney, geloof ook niet dat ik heb af heb gezien, kan me alleen dat schattige hondje/beestje herinneren
Ohh... de aristokatten is zo leuk ! Merlijn vond ik wat tegenvallen - het is duidelijk één van de oudere. Dat geldt voor Frank en Frey ook, maar die vond ik dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:00 schreef ivetje het volgende:
Bij Bart smit is zelfde actie als bij van leest volgens mij. Ik heb ze allemaal alVandaar dat ik maar naar V&D ben gegaan, want daar was echt alles in de actie meegenomen. Overigens heb ik Taran ook, maar nog nooit gezien en inmiddels zit hij al ingepakt voor de verhuizing. Wel heb ik melody times en Three caballeros, maar idd...denk ook meer voor de heb dan om echt te gaan kijken. Ik vergeet altijd dat ik ook nog disney-dvd's heb om te kijken
Heb echt de helft nog nooit gezien van wat ik heb staan. Deze moet ik nog steeds allemaal een keer kijken
De aristokatten
Dumbo
melody times
three caballeros
Merlijn de tovenaar
Frank en Frey
Taran en de toverketel
quote:If Amazon's typically reliable listings are to be believed, then Disney has planned one additional angle to its Public Needs Blu-ray operation. Besides streeting seven weeks ahead of the two-disc Platinum Edition DVD, Snow White and the Seven Dwarfs' 2 Blu-ray discs, 1 standard DVD Combo will arrive on October 6th in separate packaging, one posing as a DVD + Blu-ray Combo, the other as a Blu-ray + DVD Combo. Never mind that the price and disc composition will apparently be the same; the studio must assume that those buying won't even notice or care they're missing the second disc of the DVD, which will only show up November 24th. In less depressing news, Disney plans to offer three premium editions of Snow White, each centering on the Blu-ray/DVD combo. Details are sparse thus far, but you'll be able to get Walt's first animated feature in a 7 Dwarf Plush Pack ($79.99 SRP), with book packaging ($59.99 SRP), or in a Limited Edition Box Set ($249.99) housing at least a book, pins, lithographs, and some fancy packaging. Though the premium sets are not yet up for preorder, we've added a tentative packaging shot to our Upcoming DVD Cover Art page.
Nou idd, Mulaan enzowquote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef Maartel het volgende:
Die cover oogt op 't eerste gezicht als zo'n cheape kruidvat-tekenfilm (die dan Aladin met één D heet, of Leeuw En Koning)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |