Bambi is top! Klassiek maar tijdloos!quote:Op zondag 5 april 2009 21:12 schreef Jenny_ het volgende:
Ik kan Bambi alleen nergens meer vinden... Nooit zin gehad om er mijn geld aan uit te geven omdat ik er niets aan vind, maar wil 'm toch in mijn collectie. Toch maar even ergens zoeken.
Dan kun je lang zoeken! Of je moet op de digitale snelweg gaan shoppen, maar dat is best wel saai op koninginnedag...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef kroboyy het volgende:
Ohhw ja, bij Koninginnedag ga ik op zoek naar wat DVD's zoals de lion king en beauty and the beast!
Die van Doornroosje vind ik erg tof, heeft ook mooie plek op mijn kamer gekregen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef kroboyy het volgende:
je hebt een bookset net zoals bij sleeping beauty,
Ohhw ja, bij Koninginnedag ga ik op zoek naar wat DVD's zoals de lion king en beauty and the beast!
Da's een nadeeltje...die prijsquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef kroboyy het volgende:
Die mooie Box van Sneeuwwitje kost wel mooi 250 dollar![]()
Dat zijn de Britse uitgaven. Je kan ze hier wel afspelen, maar er zit niet altijd Nederlandse ondertiteling bij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef kroboyy het volgende:
Ik zag laatst in de e-plaza bij ons Assepoester 3 liggen, maar dit keer was die anders dan normaal er zat nu een groen driehoekje op het plaatje (volgensmij tegen kopietjes ofzo?), en op de rug van de DVD stond het logo van Walt Disney niet horizontaal als bij ons maar net zoals in de VS zoals bij ons de titel op de rug van de DVD staat. Dat had ik ook gezien bij De kleine zeemeermin in de bijenkorf.
[ afbeelding ] Wat zijn dat voor DVD's ? Ze zijn wel goedkoper deze assepoester 3 kostte maar 8 euro de kleine zeemeermin ook minder maar ik weet niet meer hoeveel.
Die mooie Box van Sneeuwwitje kost wel mooi 250 dollar![]()
Ze hebben zoveel verschillende covers voor sneeuwwitje en zoveel keuze: je hebt die dure set van 250 dollar, je hebt een bookset net zoals bij sleeping beauty, en dan heb je nog een de gewone blu ray en DVD! Welke zou er bij ons uitkomen??
Ik zag gewoon iemand lopen met Belle en het beest in z'n handenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef Jenny_ het volgende:
Oeps, sorry hoe kan ik het vergeten de vrijmarkt...
Heb nu ongeveer alles wat ik nu wil hebben. Pocahontas wil ik nog weleens aanschaffen, Sneeuwwitje en voor de rest mis ik niet echt iets denk ik. Hoef ook niet alles te hebben. Alleen de leukste/beste etc.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:36 schreef kroboyy het volgende:
Volgens http://www.disney.nl/disneydvds/ is Aladdin uit de disneykluis gehaald, maar dat wist ik al daarvoor is Alice in Wonderland gekomen. Nu blijkt er dat De kleine zeemeermin ook uit de kluis is gehaald.
Zo, dan ben je al een endquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:51 schreef Vicky het volgende:
Ik wil Pocahontas 2 nog op dvd en ik moet Fantasia en Fantasia 2000 en Make Music Mine nog hebben en dan heb ik alle Disney Classics op dvd.
Ach, dat kom ik zo vaak tegen, begin ik tegen iemand over Disneyfilms en dan roepen ze "ja! ik vond Shrek zo leuk!"quote:Op zondag 12 juli 2009 07:57 schreef Patch het volgende:
dat mag niet lijkt me....
En een beetje vreemd dat er 8 titels tussenstaan die absoluut niet van Disney zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |