ipv dat ze dat dan een beetje subtiel doenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:56 schreef Toky het volgende:
het nummeren is een nieuw systeem, Oliver heeft nummer 30 gekregen omdat Petes dragon en bedknobs and broomsticks toegevoegd zijn aan de classics lijst, op sneeuwwitje zal een 1 op de dvd staan. het systeem is afgeschaft in amerika maar bestaat wel nog in frankrijk. in nederland gaan ze het ook invoeren en dus zal je bij aankoop van sneeuwwitje of een van de andere acht, een stickerboekje krijgen om de rest alsnog te nummeren.
dvd, ik heb geen blu-ray spelertquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef kroboyy het volgende:
Gaan jullie de nieuwe snowwhite halen?
Zo ja halen jullie dan de blu-ray of de DVD?
Ik ga em niet halen. Ik heb wel spijt dat ik niet de blu-ray steelcase uit de vs heb meegebracht (zonder inhoud te koop $7,50). Heb em mee moeten brengen voor een vriend en eigenlijk was die best mooi. Ik ben tevreden met me boek versie van sneeuwwitje...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef kroboyy het volgende:
Gaan jullie de nieuwe snowwhite halen?
Zo ja halen jullie dan de blu-ray of de DVD?
Boekversies vind ik ook altijd mooiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga em niet halen. Ik heb wel spijt dat ik niet de blu-ray steelcase uit de vs heb meegebracht (zonder inhoud te koop $7,50). Heb em mee moeten brengen voor een vriend en eigenlijk was die best mooi. Ik ben tevreden met me boek versie van sneeuwwitje...
[ afbeelding ] die in het midden dus
Bij mij ligt het op het moment wel gewoon in de kast... (natuurlijk wel bij alle andere dvd's) maar dat komt omdat ik gewoon een ruimte gebrek heb op me kamer op dit moment... (en dan toch dvd's/blu-ray's blijven kopen...)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Boekversies vind ik ook altijd mooiHeb die van Doornroosje alleen, maar heeft dan ook een mooi plaatsje in mijn kast. Niet zomaar op de stapel
En ik ben dan wel erg blij met mijn gewone 1 disk versie van Belle en het Beest maar ooit, ooit komt de luxe
Wat is daarmee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:11 schreef haakon het volgende:
LION KING !
ook bij de blokker, bon zit voorop de folder (die uiteraard ook in de winkel ligt)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef kroboyy het volgende:
Ik heb vandaag de nieuwe Mary Poppins gehaald (45 anniversary of special edition). Ik liep er bijna voorbij in de Mediamarkt. De discart is trouwens weer helemaal grijs net zoals bij HSM 3.. Ik had de oudere versie expres niet gekocht omdat ik deze coverart mooier vond
. Trouwens: bij de blokker en ik geloof ook bart smit krijg je 3 euro korting als je een bonnetje inlevert op Sneeuwwitje en de zeven dwergen (dit geld alleen voor de DVD)
Allemaal zijn ze leuk op vervolg films en die met die koeien... zelfs chicken little is nog best grappig om naar te kijken...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:07 schreef mathijs23 het volgende:
aleen de oude disney films zijn leuk maar ook g force en up hebben kans in mijn dvd verzameling![]()
helemaal g force want ik ben en echte cavia fan
Ik dacht het wel, maar kan em nu idd nergens meer vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Patch het volgende:
Brengen ze de book-box ook in NL uit dan?
link / bron?
Dan ga ik ervan uit dat er geen book-versie komt...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar kan em nu idd nergens meer vinden.
Ik wil eigenlijk nu die blauwe 2-dvd versie van FRS gaan halen, maar ben bang dat er ineens een box-box uitkoomtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan ga ik ervan uit dat er geen book-versie komt...
In Duitsland hebben ze de afgelopen jaren vrijwel elke uitgebrachte Disney ook uitgegeven in een Book-box, daar zou Buena Vista NL wat van kunnen leren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |