quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
8 uur is een mooie tijd om met de meet te beginnen toch? Ik ben daarvoor toch nog in zwolle bier aan het zuipenen ik was van plan rond 5/6 uur richting A'dam te gaan
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
met wie?, anders kom ik wel naar zwolle, beter voor mij...als we dan naar adam gaan, kan ik nog ff op bed liggen voor mijn nachtdienst!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb speciaal vrij geregeld voor de meet!!!
Almerequote:Op zaterdag 8 november 2008 16:36 schreef BigKahuna het volgende:
28 november chill ik hem dood in Almere.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en ik heb een baan met verantwoordelijkheden....
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
met wie?, anders kom ik wel naar zwolle, beter voor mij...als we dan naar adam gaan, kan ik nog ff op bed liggen voor mijn nachtdienst!
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Met wat vrienden ff in zwolle naar de kroegEn jordeeeh is er uiteraard ook bij, want dan gaan we gelijk door naar amsterdam
Owja, en als het goed is reizen we met reetveter en behanplakker vanuit zwolle, en stapt NoelGallagher in amersfoort in![]()
Als t goed is ehquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Met wat vrienden ff in zwolle naar de kroegEn jordeeeh is er uiteraard ook bij, want dan gaan we gelijk door naar amsterdam
Owja, en als het goed is reizen we met reetveter en behanplakker vanuit zwolle, en stapt NoelGallagher in amersfoort in![]()
Je kon toch niet donderdag al komen omdat je op vrijdag belangrijke dingen moest regelen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan gaa nwe Ajax kijken in de kroeg, kom ook dan
Ergens op het Leidse, kies jij maar jij kent er betere daarquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
TOP!!!!!!!!!!!
doe ik dat wel, zie ik iig gers, lyzio en jou!!!!!
MIJN LEVEN HEEFT WEER ZIN, IK GA BAZEN ONTMOETEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welk cafe?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ergens op het Leidse, kies jij maar jij kent er betere daar
HSV - Ajax is dan dus het zal wel druk zijn.
Staan wij daar als kleine kereltjes tussen al die mannen met baarden enzoquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
LEIDSE IN FOKKING DRUK OUWE!!!!
MISS SUZY'S SALOON OFZOW!!!, LACHEN MAN, HELLS ANGELS AJAX SUPPORT KROEG, TUSSEN DE ECHTE BAZEN!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Staan wij daar als kleine kereltjes tussen al die mannen met baarden enzo
Maakt me niet uit waar we kijken, als het maar niet stampesvol is en er bier is.
Mja vrijdag ochtend presentatie over stage enzeauquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je kon toch niet donderdag al komen omdat je op vrijdag belangrijke dingen moest regelen?
Jij luisterd ook naar J-muziek eh ?quote:
Zo nu en dan jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij luisterd ook naar J-muziek eh ?
geafgemaaktquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEP MIJN AUTO GEAFGEMAAKT![]()
Er zit nu oock verse koelvloeistof in dus het mag weer 29 graden vriezen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:21 schreef IQM het volgende:
[..]
"OMG. It happened. Is this the end of cancer?"
GOEDZO SACKBOY!!! HEEL GOEDE POST EN IK ZAL ER INDERDAAD NOG OP GAAN FAPPENquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
Ik denk dat RickoKun wel gaat fapzorren op deze post.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HAHAHHAHAHAHquote:
Owh dat is dat wijf die Kaitlyn Cooper speelde in the O.C. Dacht al, haar gezichtje komt me bekend voorquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:28 schreef IQM het volgende:
Epic nummer
Een mooi meisje
[ afbeelding ]
En een leuk tijdverdrijf-spelletje voor zij die zich vervelen.
Deze post is mede mogelijk gemaakt door het IQM-animatieteam. Nu ook bij jóú in de buurt.
Mensen zoals Ricko dusquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAH![]()
Het idee dat die mensen echt bestaan maakt me best bang. Een schedel uit die catacomben stelen en hem in zn oog neuken![]()
![]()
quote:
Kan ik niet bepalen omdat ze nog moet serveren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:00 schreef IQM het volgende:
Ik was eigenlijk benieuwd wat jullie van haar forehand vonden.
Nou, daar kijk ik op voorhand eigenlijk niet naar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:00 schreef IQM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou, daar kijk ik op voorhand eigenlijk niet naar.Ik snapte 'm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!11!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:00 schreef IQM het volgende:
quote:
had die kut rode lampjes maar nu doet hij het weerquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:08 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Geef me de x-box, ik heb er ook 1.
sta ik et om bekend fouten te maken?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dag schrijft gerepareerd zonder fouten
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
gers!!!!
wat hoor ik??? 27nov samen ajax in de kroeg kijken????
quote:
quote:
dat is wel baasquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
hele fucking rooster omgegooid op werk, voor mij is vrijdag geen optie meer, maar hoor dat we met ananas en lyzio in de kroeg ajax gaan kijken!
quote:
van ajaxquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is best wel baas hoor, met kali in de kroeg naar ajax kijken!!!
90 min lang schreeuwen, bier drinken en naar buiten lopen om te blowen!!!
ik heb nog wel een extra shirt voor je
Waarschijnlijk ruk! OLLOLOololOLoLOL!!11111OMFGHEINZ!!!!!!!`1``1quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ben meer benieuwd wat zij van mijn faphand vind!!!!!
Let's raidquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
OMFG!!!!!!
ONZ gaat ook een soort van SC beginnen!!!!![]()
![]()
[Aandachtshoeren United] ONZ kliek
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Teveel Smintjes heeft een laxerend effect. [ afbeelding ]
Waarom laat je je daarvoor gebruiken?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb helaas tijdens de opendag (waar ik moest meehelpen) van school niet kunnen zeggen dat de schoolorganisatie ruk is.
Ik werd de hele tijd door "havikogen" in de gaten gehouden... Beetje jammer weer
So? Had het gewoon alsnog gedaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb helaas tijdens de opendag (waar ik moest meehelpen) van school niet kunnen zeggen dat de schoolorganisatie ruk is.
Ik werd de hele tijd door "havikogen" in de gaten gehouden... Beetje jammer weer
Omdat het best aardig verdient?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom laat je je daarvoor gebruiken?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb jouw smaak wel door inmiddelsveel rondingen en enorme jetsers
Omdat je per se 3 studiepunten moet hebben, hetzij door dit soort acties hetzij door een vrij keuzevak.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom laat je je daarvoor gebruiken?
Ik heb geen keuzequote:Op zaterdag 8 november 2008 18:34 schreef IQM het volgende:
[..]
So? Had het gewoon alsnog gedaan.
Mij hebben ze ook altijd gevraagd of ik wilde meehelpen tijdens de open dagen, maar ik vertelde ze gelijk al dat ik toch verdacht weinig positieve dingen over m'n school zou kunnen zeggen.
Whehe, okayquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik kan ook scharminkels posten met 2 ruggen....wat jij wil!
je weet nu iig hoe ik mijn vriendin er ong uitziet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Trieste zooi van jouw school.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je per se 3 studiepunten moet hebben, hetzij door dit soort acties hetzij door een vrij keuzevak.
Helaas zijn er voor dat vrije keuzevak maar 23 plaatsen voor 250 1e jaars...
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:FAP, FAP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Breek me er de bek niet van openquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
GEIL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik hou niet van bitches met die ultra grote tieten.
Dat zijn echt van die gore hangende melkzakken!
Ze mogen wel groot zijn, maar ze moeten er wel strak uit zien en niet hangen
Haha ja dat is echt nastyquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat wanneer ze gaaat liggen ze in elke oksel een tiet verstopt heeft!!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Breek me er de bek niet van open![]()
Er zijn nog veel meer trieste dingen...
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
meer smurfensnot dan tiet!!!
weet je nog vroeger, die boterhamzakjes met afwasmiddel....
Whehe pardon?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
meer smurfensnot dan tiet!!!
weet je nog vroeger, die boterhamzakjes met afwasmiddel....
quote:
quote:
dat was fucking baasquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
boterhamzakje gevult met afwasmiddel noemde wij smurfensnot, dat was voor het inet tijdperk![]()
daar ging je dan buiten mee spelen....
maar dat voelt dus net als een te slappe tiet, die zo door je vingers glibbert!!!
I'm just glad to see you.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms moet je uitgaan van het goede in de mens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Shit man, die vent kon daar écht heel makkelijk neergeknald worden
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Shit man, die vent kon daar écht heel makkelijk neergeknald worden
kan je dat trouwens gokken op internet ?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
kan je dat trouwens gokken op internet ?
zoja link bitte
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:59 schreef IQM het volgende:
[..]
I'm just glad to see you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ik weet 100% zeker van welquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
kan je dat trouwens gokken op internet ?
zoja link bitte
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker van wel
Ik weet niet meer waar maar ze hadden er ook gewed wanneer britney spears zelfmoord zou plegen een jaar geleden ofzo
http://www.whenisbritneygoingtodie.com/quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker van wel
Ik weet niet meer waar maar ze hadden er ook gewed wanneer britney spears zelfmoord zou plegen een jaar geleden ofzo
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:16 schreef gers het volgende:
nee want als ik inside zegt krijg ik de AIVD op me dak
Gast.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Bum rap
4 September 2008
This alleged thief had to be rushed to hospital last night after being impaled on a fence.
The incident took place at the East London museum.
The suspect is alleged to have broken down the back door to the museum. The alarm went off, giving him a fright, and he ran away.
He climbed a tree and then attempted to jump over the fence. However, he lost his footing and was impaled by one of the spikes on the fence.
The man was discovered by a tow truck driver who heard his cries.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Bum rap
4 September 2008
This alleged thief had to be rushed to hospital last night after being impaled on a fence.
The suspect is alleged to have broken down the back door to the museum. The alarm went off, giving him a fright, and he ran away.
He climbed a tree and then attempted to jump over the fence. However, he lost his footing and was impaled by one of the spikes on the fence.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Bum rap
4 September 2008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Bum rap
4 September 2008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doet ze echt niet zelf hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:33 schreef Sackboy het volgende:
Waarom doen sommige vrouwen zoeen smurfenblauwe oogschaduwdinges op. Dat ziet er toch niet uit
Eensch...quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:33 schreef Sackboy het volgende:
Waarom doen sommige vrouwen zoeen smurfenblauwe oogschaduwdinges op. Dat ziet er toch niet uit
Wij hebben ooit een potje tip-ex over iemand leeggegooid.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eensch...
Ik had zo een figuur in de klas zitten..
Knalgroen was ook favoriet.
Wat een boel voeten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAMN.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Bum rap
4 September 2008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
EN DAAR HIER HET KLAPSTUK VAN DE AVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Dat kan ik al jaren niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh tof, nu kan ik mn eigen handschrift niet eens meer lezen![]()
/ faal
FAAL!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh tof, nu kan ik mn eigen handschrift niet eens meer lezen![]()
/ faal
quote:
Wie is die eerste, ernstig gephotoshopte?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan wel schrijven?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie is die eerste, ernstig gephotoshopte?
Of PI's.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
Al die nieuwe falende kankerusers zonder avatar of whatever.
Wie?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
Dat heten nou klonen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
Je vind remlof een dikke vette mongoolquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:47 schreef IQM het volgende:
jordeeeh is trouwens een van de weinige uitzonderingen op de Wet van IQM: "Mensen die zich geregistreerd hebben zonder hoofdletter aan het begin zijn dikke, vette mongolen."
Eens? Oneens?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je vind remlof een dikke vette mongool
yvonne.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Wát?Ik wil eerst meer van haar zien, voordat ik m'n oordeel ga geven.
Vindt, trouwens, Sackboy. Vindt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar... TIETEN!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hier staat ze!!!
http://www.marquismodels.com/indexin.php
Pwnd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn school is echt te debiel voor woorden:
hebben ze wel de toetsroosters online gezet, maar niet de datum of tijden erbij gezet.
Ik kan hier wel om huilen.... (huillachen dan heh)
Kanker d t foutenquote:
Doe 's.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan hier wel om huilen.... (huillachen dan heh)
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar... TIETEN!!!
Ik heb geen zin om haar daar tussenuit te vissen.
Komt ie dan heh:quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
De echte huillach is:
[ afbeelding ]
Geniaalste smiley [b]EVER!!![/b]
Bupatih is een fucking koning, ja! Een levende legende. Een instituut. Een fenomeen. Een voorbeeld voor ons allen. Gebruik Zijn naam heilig of sterf. The choice is yours.quote:
quote:
Doe is normaal.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupatih is een fucking koning, ja! Een levende legende. Een instituut. Een fenomeen. Een voorbeeld voor ons allen. Gebruik Zijn naam heilig of sterf. The choice is yours.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupatih is een fucking koning, ja! Een levende legende. Een instituut. Een fenomeen. Een voorbeeld voor ons allen. Gebruik Zijn naam heilig of sterf. The choice is yours.
Wat een rekel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik mag dan post-n00b zijn, ik lees al heel wat jaren mee en ken bupatih zekers wel....![]()
hoorde laatst ergens dat hij miss onder een kloon nog weleens post hier op fok...
Wie zijde dat?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij die het licht al hebben gezien.
Ik kom uit een dorp. Aksent voor de win.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe eens Nederlands. Dan doe ik eens lief.
Zijn fans. Zijn volgelingen. Zijn muzes. Zijn bron van inspiratie.quote:
Ik hedde het over namen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Zijn fans. Zijn volgelingen. Zijn muzes. Zijn bron van inspiratie.
Zonder hen geen topics als:
BN'-ers overleden !
Duo's die het net niet haalden
Gerecyclede Slogans.
Meer Menno op TV !!
"TTT-eerbetoon op CD uitgelekt"
Weet ik.quote:
Dat is heul niet waar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik.Maar die geef ik niet. Omdat jij een jongetje bent dat zich voordoet als meisje, maar ondertussen wel in de broekjes van die uiterst begerige en bewonderenswaardige Bupa-fans wil kruipen!
Wel waar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar. [ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel waar.Anders zou je er niet twee keer om vragen.
HOAX! Jij hebt al die foto's geshopped! Er stond Sackboy.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij die het licht al hebben gezien.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
HOAX! Jij hebt al die foto's geshopped! Er stond Sackboy.
\quote:
das een vrouwentaakquote:
grappig zeg, zo noem ik mijn vriendin ook!!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
grappig zeg, zo noem ik mijn vriendin ook!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Grappig, zo noem ik Kali's vriendin ook altijd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |