quote:
dat was fucking baasquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
boterhamzakje gevult met afwasmiddel noemde wij smurfensnot, dat was voor het inet tijdperk![]()
daar ging je dan buiten mee spelen....
maar dat voelt dus net als een te slappe tiet, die zo door je vingers glibbert!!!
I'm just glad to see you.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms moet je uitgaan van het goede in de mens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Shit man, die vent kon daar écht heel makkelijk neergeknald worden
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Shit man, die vent kon daar écht heel makkelijk neergeknald worden
kan je dat trouwens gokken op internet ?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
kan je dat trouwens gokken op internet ?
zoja link bitte
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:59 schreef IQM het volgende:
[..]
I'm just glad to see you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ik weet 100% zeker van welquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:03 schreef gers het volgende:
[..]
kan je dat trouwens gokken op internet ?
zoja link bitte
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker van wel
Ik weet niet meer waar maar ze hadden er ook gewed wanneer britney spears zelfmoord zou plegen een jaar geleden ofzo
http://www.whenisbritneygoingtodie.com/quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker van wel
Ik weet niet meer waar maar ze hadden er ook gewed wanneer britney spears zelfmoord zou plegen een jaar geleden ofzo
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:16 schreef gers het volgende:
nee want als ik inside zegt krijg ik de AIVD op me dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |