Onbegrijpelijk ja. Maar die staat volgend jaar 132e en over twee jaar weet niemand nog dat ze dat album in de kast hebben staan.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:51 schreef placebeau het volgende:
wat mij ook opvalt is hoe hoog boxer staat. Leuk album, maar niks voor een top 100 allertijden.
Waarschijnlijk doen we begin volgend jaar een 'anderstalige' lijst, misschien dan wat meer variatie.quote:Op maandag 17 november 2008 00:15 schreef GeorgKacher het volgende:
wel jammer dat er zo weinig (lees geen) wereldmuziek e.d. in staat, veel Engelse gitaarbandjes!
Bij mij ook. Maar het is denk ik wel interessant om te zien welke bands en artiesten zoal gekozen wordenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:05 schreef cafca het volgende:
Anderstalige lijst wordt denk ik heel veel franstalig. Wat mij betreft in ieder geval wel.
En waar was jouw lijstje?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef Martinovibes het volgende:
Wat een lijst , heeft alleen alto bejaard Fok een lijstje ingestuurd zeg.wat een muzAk
Dit is echt geen doorsnee muzieksmaak van de fokkers en dus kan je dit lijstje zo niet noemen!
Het is de doorsnee muzieksmaak van de fokkers die het genoeg interesseerde om mee te doen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef Martinovibes het volgende:
Dit is echt geen doorsnee muzieksmaak van de fokkers
Alsof 'we' onze muzieksmaak moeten goedpratenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:23 schreef TheArowana het volgende:
Alsof je jullie bejaarde muzieksmaak goedpraat als je zegt 'Had je maar moeten stemmen'. Dat was ik van plan, maar m'n leven draait tegenwoordig niet meer constant om internet en Fok! en dat zal bij meer mensen misschien zo zijn.......
Waarom zou je sowieso albums per se in een historische context moeten plaatsen? Er kan toch ook gewoon gekeken worden naar de kwaliteit van muziek en daar je oordeel over vellen? En in de gemiddelde leeftijd van de FOK!ker kon je je ook nog wel eens vergissen. Ik denk dat de leeftijd van de stemmers eerder richting de 40 dan 18 gaat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:54 schreef TheArowana het volgende:
KUT dat ik de stemming gemist heb. Geen slechte lijst, maar toch weer jammer dat er zo weinig verrassends in zit. En waar is potverdorie het goddelijke meesterwerk 'Geogaddi'?!
Inderdaad is de overvloed aan gedateerde rock opvallend te noemen. Tis wel een 'allertijden' lijst, dat begrijp ik, maar ik vraag me toch af hoe de gemiddelde 18jarige 'The Doors' in een historische context plaatst, laat staan Pink Floyd. Er zijn toch genoeg albums die in het huidige licht hoger gewaardeerd zouden moeten worden in mijn ogen, albums die meer invloed hebben op de huidige muziek en die veel belangrijker waren voor onze generaties dan die stoffige jaren60 muziek.
Wie beweert dat dit de doorsnee muzieksmaak van de FOK!kers is dan? Ik lees dat nergens, totdat jij zojuist besloten had je geniale licht over dit topic te moeten schijnen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef Martinovibes het volgende:
Wat een lijst , heeft alleen alto bejaard Fok een lijstje ingestuurd zeg.wat een muzAk
Dit is echt geen doorsnee muzieksmaak van de fokkers en dus kan je dit lijstje zo niet noemen!
Zo is dat! Daarbij zijn de persoonlijke lijsten uiteindelijk het leukste vind ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:27 schreef trebremmit het volgende:
Niet stemmen en dan toch commentaar leveren, had je maar mee moeten doen hadden we jouw fantastische keuzes kunnen bewonderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |