dan ga je even kijkenquote:
Ik vind standing next to me de bestequote:Op vrijdag 7 november 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
The Last Shadow Puppets - My Mistakes Were Made For You
![]()
Wat 'n track !!
Ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Meer fans van The Last Shadow Puppets in het forum.
Mooie plaat inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind standing next to me de bestevan het album
zou bijna zeggen wie nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Meer fans van The Last Shadow Puppets in het forum.
Ligt aan jou, Ilse klinkt anders. Misschien wel uit dezelfde regio, dus hetzelfde accent.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef remlof het volgende:
Sabine klonk als Ilse de Lange, of lag dat aan mij?
mis het twentse door de neuspraten bij haarquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef remlof het volgende:
Sabine klonk als Ilse de Lange, of lag dat aan mij?
Dat weten we schatquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wou nog even zeggen dat ze Gerard's zn stem ook heeeel seksie vind
Irritant..! nu hoor ik dat de hele tijd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mamma se mamma sa moe appelsap....
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irritant..! nu hoor ik dat de hele tijd.
Zo dichtbij is het nou ook weer nietquote:
quote:* muisje-eliza wil naar het romantische buitenland om met Piles naar Sandstorm te gaan
Moet zeggen dat ik de plaat van Andersom echt steeds toffer begin te vinden.quote:22-23
The Wombats - Kill The Director
M.I.A. - Paper Planes
Robin Thicke - Magic
Hercules & Love Affair - Blind
Stardust - Music Sounds Better With You
AC/DC - Rock 'n Roll Train
Madonna - Miles Away
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah
Pharell ft Gwen Stefani - Can I Have It Like That
Marike Jager - live in de studio
Ting Tings - Shut Up And Let Me Go / Great DJ
Anderson - Trevor On The Dancefloor
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
Vraagje: Mag EKDOM in de nacht alsjeblieft naar Giel's tijdslot? Dan kan ik Gerard ook eens horen als ik in mn nest lig.
Second thatquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
Vraagje: Mag EKDOM in de nacht alsjeblieft naar Giel's tijdslot? Dan kan ik Gerard ook eens horen als ik in mn nest lig.
gewoon vroeg opstaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
Dat dus. Ook nog maar ongeveer 1,5 van gehoordquote:
quote:Topper Harley: You're joking.
Ramada Rodham Hayman: I'm not.
Topper Harley: You've got to be.
Ramada Rodham Hayman: If I was joking I would say: "A horse walks into a bar. The bartender says, 'Why the long face?'"
Tis dan ook een mama-appelsap-plaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irritant..! nu hoor ik dat de hele tijd.
Als kind at ik ze altijd wel geloof ik (vast niet meer dan 10), maar nu hoef ik ze echt niet meerquote:
Mosselen en romantisch vind ik dan niet echt samengaan eigenlijkquote:ik dacht aan een romanties diner met mossels in een zeelands-restaurant
Teun?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihi, wat een discussie:
X zegt:
die van mij is iig 24 inchdat is ruim 60cm!
Y zegt:
kom ik aan met 19"
X zegt:
jammer dat je niet weet hoe groot die van alex is, had ik waarschijnlijk kunnen zeggen dat die van mij groter is
X zegt:
damn dat klinkt ook al erg fout...
Third thatquote:
EW? snap je nie hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:02 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens, lijkt het jullie wat (voor het geval Gerard zich niet beschikbaar stelt voor EW) om dan een petitie te starten? Met al die Gerard-fanhyves meot dat wel lukken, niet?
SR2008 bedoelt ie denk ikquote:
Ah, kan ookquote:
Ikke welquote:
Ik vind dat Gerard tussen 4 en 7 moet blijven. Tussen 1 en 4 zijn er nog teveel malloten wakker die beter in het programma van Giel passen dan in dat van Gerard. Met Gerard tussen 1 en 4 hoor je alleen maar banjo-muziek (als je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:02 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens, lijkt het jullie wat (voor het geval Gerard zich niet beschikbaar stelt voor EW) om dan een petitie te starten? Met al die Gerard-fanhyves meot dat wel lukken, niet?
Briljante plaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:06 schreef Sersjee het volgende:M.I.A.
![]()
Paper Planes
![]()
Apart, maar wel lekker
Maar ja, nou kunnen we het nooit luisterenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind dat Gerard tussen 4 en 7 moet blijven. Tussen 1 en 4 zijn er nog teveel malloten wakker die beter in het programma van Giel passen dan in dat van Gerard. Met Gerard tussen 1 en 4 hoor je alleen maar banjo-muziek (als je begrijpt wat ik bedoel).
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond! (duurde ff want ik moest weer mn wachtwoord opsnorren)
Ik heb die film voor het laatst gezien vorig jaar in Birmingham na het concert van Crowded House. Kon niet slapen van de adrenaline en dus Hot Shots 2 op ITV maar weer gekeken. Met als gevolg da'k om 04.00 nog niet sliep...quote:
Dat maakt `m net zo cool. "I got more records than the KGB"quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
De geweerschoten op het ritme van de plaat. Echt, hoe verzin je het? Heel geinig.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Daar kunnen Annemieke en Ekdom over meepraten. Zij hebben het inmiddels opgegevenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
SR2008 bedoelt ie denk ik
Maar Feivel, dit al gelezen: http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/30
Ze heeft wel humor. Hehequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat maakt `m net zo cool. "I got more records than the KGB"![]()
Die ken ik volgens mij nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
Vond Jimmy trouwens ook een echt te gekke plaat van M.I.A.
Check 'em, want het is een toffequote:
Bier??quote:
Playlist? die heb ik al gepost maar het gaat vrij hard dus die is al een beetje onder gesneeuwd.quote:
* Doingquote:
Neuh iets anders wat hoort op de vrijdag avondquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Playlist? die heb ik al gepost maar het gaat vrij hard dus die is al een beetje onder gesneeuwd.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De playlist? Die staat een aantal posts terug al hoor!
Ik luister regelmatig terug op zondagavond. Lekker ontspannend programma zo aan het eind van je weekend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar ja, nou kunnen we het nooit luisteren
Ik val altijd met de tv aan in slaap en als ik dan wakker wordt is Gerard erop
Niet echt iets speciaals, maar geen pan mosselen. DIE LUCHT alleen alquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
@Piles wat vind je romanties eten dan
Dat zeg ik: BIERquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh iets anders wat hoort op de vrijdag avond.
Yupquote:
Bier?? zometeen ben nu aan de cola.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh iets anders wat hoort op de vrijdag avond.
Is een mogelijkheid natuurlijk, maarja dan is voetbal eropquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik luister regelmatig terug op zondagavond. Lekker ontspannend programma zo aan het eind van je weekend.
Jij gaat dus altijd romantisch uit eten bij de McDonalds of Smullers?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet echt iets speciaals, maar geen pan mosselen. DIE LUCHT alleen al
En verder valt het een beetje in de categorie kipkluiven enzo, gewoon niet romantisch
Timo20 krijgt 10 puntenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet echt iets speciaals, maar geen pan mosselen. DIE LUCHT alleen al
En verder valt het een beetje in de categorie kipkluiven enzo, gewoon niet romantisch
quote:
Ekdom in de Nacht > voetbal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid natuurlijk, maarja dan is voetbal erop
Ik kom uit Zeeland hè, dat kennen we niet hierquote:
MacDonaldsquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij gaat dus altijd romantisch uit eten bij de McDonalds of Smullers?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom uit Zeeland hè, dat kennen we niet hier![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
jamaar das romantiesonhandig met stokkies enzo![]()
Ik ga douchen, slapen en werkenquote:kga bankhangen..toedels
Daar rechts? Denk het niet. Bette is blond.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Oh die chick in de studio is volgens mij Bette
Daarbij komt dat Bette net nog aan de telefoon was als PA van Dries.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar rechts? Denk het niet. Bette is blond.
Klopt, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar rechts? Denk het niet. Bette is blond.
Dank je. Ook met jou hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Music sounds better with you!
Helaas programma is afgelopen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
mag ik door voor 64.000 gulden vraag?
Zeg, lees eens even terugquote:
Madonna vind ik sinds de jaren '90 al niet meer interessant eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Beetje lastig om te zien maar volgens mij is de dame met het hoedje niet verkeerd.
Vind deze van Madonna eigenlijk niet eens zo heel slecht t.o.v. haar laatste platen.
Echt vernieuwend is ze allang niet meer. Het is allemaal een beetje vissen uit dezelfde vijver.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Madonna vind ik sinds de jaren '90 al niet meer interessant eerlijk gezegd.
GEM
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Time for bed...!
Lekker tegen vriendje aan kruipen <3
Truste mensen! Fijn weekend!
Blondt?quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:06 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ah, kan ook
[..]
Ikke wel
Niet twijfelen! Gewoon komen
Ik heb er heel, heel weinig mee.quote:
quote:23-00
Razorlight - In The Morning
The Killers - Human
Calvin Harris - Acceptable In The 80s
Marike Jager - live in de studio (2)
De Jeugd van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe
The Men Without Hats - Safety Dance
Jack White ft Alicia Keys - Another Way To Die
Sigur Ros - Inní Mér Syngur Vitleysingur
House Of Pain - Jump Around
Bloc Party - Talons
Adele - Cold Shoulder
The Madd - Jump Now
De plaat van Anderson is aan het groeien. Erg volwassen geluid en die gasten komen dus ook nog eens uit Nederland.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb er heel, heel weinig mee.
Dit daarentegen...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:55 schreef Sirolf het volgende:
En om Hans voor te zijn alvast de playlist van uur 2.
[..]
Wat een playlistquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:55 schreef Sirolf het volgende:
En om Hans voor te zijn alvast de playlist van uur 2.
[..]
Hey, ik zit te etenquote:
Mja, In The Morning was een paar uur geleden al geweest.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Munich ipv Razorlight - In The Morning. Hulde !
Wat een plaat om het uur mee te beginnen.!
Dus als ik morgen het bericht "Actievoerder opgepakt bij feestelijke opening woonwijk" hoor ben jij het?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo net even 'loesje' wezen spelen in de nieuwe wijk
even confronterende teksten opgehangen voor morgen bij het feest
Loesjequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo net even 'loesje' wezen spelen in de nieuwe wijk
even confronterende teksten opgehangen voor morgen bij het feest
the horror....the horror....quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef Marc63 het volgende:Human
12 maart... waarom duurt dat nog zo lang??
Volgens mij is er hier niemand die dat erg vindtquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry, beetje weinig kunnen posten afgelopen uur. 't was nogal hectisch
de dj tafel wilde net niet meer omhoog!! een kwartier lopen wrikken en nu ging het weer...
oh ja, ekstra weekend had opeens razorlight gedraaid dus ik heb er dan maar de editors in gezet
Preciesquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, In The Morning was een paar uur geleden al geweest.
Ik hoor de eerste al !quote:Vanavond weer 2 Killers-platen hoop ik?
Zag de tafel net al omhoog komen. Was wel een grappig gezicht om te zien via de cam.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de dj tafel wilde net niet meer omhoog!! een kwartier lopen wrikken en nu ging het weer...
oh ja, ekstra weekend had opeens razorlight gedraaid dus ik heb er dan maar de editors in gezet
Zometeen ook maar eentje pakken, zo vlak voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier. Proost ! [ afbeelding ]
De gitaren in Munich.. Bizar
Ja?? dan toch "al" ??quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeee-ga-hit ! en wat een Megahit ! De eerste Megahit voor de Killers is een feit.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Om 6 uur al op ? damn, dat zal niet meevallen op een zaterdag (heb er ervaring mee)..quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zometeen ook maar eentje pakken, zo vlak voor het slapen gaan.
Moet om 6 uur weer op![]()
We hebben er even voor 19 uur al door dubbelgelegen hier.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hadden jullie ons (veel te flauwe) filmpje gezien?
Ze hebben een beetje lopen slapen want dat ding was/is al Superclip bij TMF.. Weet niet waarom ze zo lang hebben gewacht maar prima natuurlijk dat ze 'm nu toch 3FM megahit hebben gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier. Proost ! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Om 6 uur al op ? damn, dat zal niet meevallen op een zaterdag (heb er ervaring mee)..
Biertje kan er dan flink inhakken.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus als ik morgen het bericht "Actievoerder opgepakt bij feestelijke opening woonwijk" hoor ben jij het?
Dat zal ik wel nodig hebbenquote:
IK vind hem leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Vooral bier drinken dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zal ik wel nodig hebbenben zo ontzettend moe
![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vooral bier drinken dan komt het wel goed.
Yeah, absoluut !quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
UiteraardBier is de remedie tegen alles
quote:als ik sta in de club
met een drankje links
en een bil rechts
woo'ooh
buiten dat het geinig is, ziet `t ook gewoon ontzettend goed in elkaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Datvindjeleukhe? Ik vind dat toch best wel een geinig liedje
[..]
Vooral het refrein vind ik erg pakkend. Ritme in de plaat is ook wel chill. Kan deze wel hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
buiten dat het geinig is, ziet `t ook gewoon ontzettend goed in elkaar![]()
Geen moer aanquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Datvindjeleukhe? Ik vind dat toch best wel een geinig liedje
[..]
liedje is goed, film is leuk als je er van houdquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:29 schreef -Hans- het volgende:
The Men Without Hats - Safety Dance!!!!
Krijgen we straks ook het James Bond liedje. Meningen over de film zijn nogal verdeeld.
Ben wel een Bond-fan dus kijk wel uit naar de film. CR moest het vooral hebben van de verhaallijn en QoS van de actie. Binnenkort maar even checken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
liedje is goed, film is leuk als je er van houd
Hele toffe plaat. Niet zo "gladjes", maar da's juist zo lekker.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Jack White ft Alicia Keys - Another Way To Die. Ik vind 'm toch wel erg vet.
Dat vind ik dus misschien wel het beste stukjequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef Brennel het volgende:
...
Alleen het stukje waar Alicia "oohoohoohoohoohoo" op de melodie zingt vind ik iets té... maar de rest van het liedje compenseert het dubben en dwars.
Het is een moeilijk liedje maar na een paar keer horen is het kwartje (net zoals bij (Brennel) hier dan toch ook gevallen. Het is geen doorsnee plaatje en juist dat maakt het nu toch wel erg prettig. Er zitten trouwens wel een aantal stukken in die ik iets ' te ' vind, maar over het algemeen is het toch wel erg fijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hele toffe plaat. Niet zo "gladjes", maar da's juist zo lekker.
Hé, ben jij er ook? Gezwellie!quote:
In Brusselquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[ afbeelding ]
kijik ons Bette eens glunderen naast Dries!
Die gast is cool ! laatst gezien bij Raymann. Toffe gast.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[ afbeelding ]
kijik ons Bette eens glunderen naast Dries!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:48 schreef Brennel het volgende:
Black and Gold, black and gold, black and gold
Maar ik heb al een MYA hotpant
Reservequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:48 schreef Brennel het volgende:
Black and Gold, black and gold, black and gold
Maar ik heb al een MYA hotpant
Absoluutquote:
Hee, dat is wel een idee ja, hij zit namelijk erg fijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Reserve, voorals de een in de was is
Tof!quote:
Tijd voor de playlist!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Op naar de andere kant van de daggrens.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Milk Inc. - Walk On Water
MGMT - Kids
Snoop Dogg - My Medicine
The Strokes - Heart In A Cage
Milow - Ayo Technology
Hot Chip - Hold On
Basement Jaxx - Good Luck
A Balladeer - Superman Can't Move His Legs
Snow Patrol - Take Back The City
Live Request: 100%NL
- Doe Maar - Pa (live)
- Spinvis - Bagagedrager (live)
- Brainpower - Dansplaat (live)
Mark Ronson - Stop Me
Dank voor het melden, ga zo slapen , nog even Casa Luna luisteren, val daar altijd zo lekker bij inslaap het zinloos gelul (vroeger talkradio verslaafde)quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Op naar de andere kant van de daggrens.
Oeh, wat een platenquote:
GIng mij vooral voor de eerste plaat van de zaterdagquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dank voor het melden, ga zo slapen , nog even Casa Luna luisteren, val daar altijd zo lekker bij inslaap het zinloos gelul (vroeger talkradio verslaafde)
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha serge, ik wist niet dat jij ook hier zat, echt niet
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga even het management bellen... er komen hier een stel kinderen langs... en dat met dit weer!![]()
![]()
![]()
Als dat zou kunnen.... Megahit op 3FM. Wie daar niet blij mee zullen zijn? Ik gok de buren.quote:
Heb jij dan nog buren in een straal van 2 kilometer? Ik dacht dat die allang gevlucht waren vanwege de geluidsoverlast.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.... Megahit op 3FM. Wie daar niet blij mee zullen zijn? Ik gok de buren.![]()
Wat 'n track !!
Welke buren?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.... Megahit op 3FM. Wie daar niet blij mee zullen zijn? Ik gok de buren.![]()
Wat 'n track !!
Het is 'Wakker worden!' wat er geschreeuwd wordt hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef Brennel het volgende:
[..]
Welke buren?![]()
Jammer dat dat 'lekker neuken' hier doorheen moet...
Volgens mij werd er "Wakker worden!" geschreeuwd...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef Brennel het volgende:
[..]
Welke buren?![]()
Jammer dat dat 'lekker neuken' hier doorheen moet...
...is a joy for lifequote:Op zaterdag 8 november 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij werd er "Wakker worden!" geschreeuwd...
A dirty mind...
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij dan nog buren in een straal van 2 kilometer? Ik dacht dat die allang gevlucht waren vanwege de geluidsoverlast.
1e is Lou Reed, 4e is Bones.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
2 is iig Las Vegas, de anderen weet ik zo niet...
Levend thuis weten te komen?quote:
Hmjahquote:
Ik zie FC Limburg met angst en beven tegemoet...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmjah. Gewoon lekker rustig van een paar biertjes genieten. Toen was de oorlog wel weer voorbij
. Schandalig gedrag van sommige 'suppporters'
. Je zag aan de overkant van 't veld de wc-brillen en alles wat ze konden gooien over en weer vliegen
.
"doordat een poort van het gastenvak open was gebroken"quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/l1sprt/_(...)e/1_1023/_pid/links4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |