Dus als ik morgen het bericht "Actievoerder opgepakt bij feestelijke opening woonwijk" hoor ben jij het?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo net even 'loesje' wezen spelen in de nieuwe wijk
even confronterende teksten opgehangen voor morgen bij het feest
Loesjequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo net even 'loesje' wezen spelen in de nieuwe wijk
even confronterende teksten opgehangen voor morgen bij het feest
the horror....the horror....quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef Marc63 het volgende:Human
12 maart... waarom duurt dat nog zo lang??
Volgens mij is er hier niemand die dat erg vindtquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry, beetje weinig kunnen posten afgelopen uur. 't was nogal hectisch
de dj tafel wilde net niet meer omhoog!! een kwartier lopen wrikken en nu ging het weer...
oh ja, ekstra weekend had opeens razorlight gedraaid dus ik heb er dan maar de editors in gezet
Preciesquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, In The Morning was een paar uur geleden al geweest.
Ik hoor de eerste al !quote:Vanavond weer 2 Killers-platen hoop ik?
Zag de tafel net al omhoog komen. Was wel een grappig gezicht om te zien via de cam.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de dj tafel wilde net niet meer omhoog!! een kwartier lopen wrikken en nu ging het weer...
oh ja, ekstra weekend had opeens razorlight gedraaid dus ik heb er dan maar de editors in gezet
Zometeen ook maar eentje pakken, zo vlak voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier. Proost ! [ afbeelding ]
De gitaren in Munich.. Bizar
Ja?? dan toch "al" ??quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeee-ga-hit ! en wat een Megahit ! De eerste Megahit voor de Killers is een feit.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Om 6 uur al op ? damn, dat zal niet meevallen op een zaterdag (heb er ervaring mee)..quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zometeen ook maar eentje pakken, zo vlak voor het slapen gaan.
Moet om 6 uur weer op![]()
We hebben er even voor 19 uur al door dubbelgelegen hier.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hadden jullie ons (veel te flauwe) filmpje gezien?
Ze hebben een beetje lopen slapen want dat ding was/is al Superclip bij TMF.. Weet niet waarom ze zo lang hebben gewacht maar prima natuurlijk dat ze 'm nu toch 3FM megahit hebben gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier. Proost ! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Om 6 uur al op ? damn, dat zal niet meevallen op een zaterdag (heb er ervaring mee)..
Biertje kan er dan flink inhakken.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hadden jullie ons (veel te flauwe) filmpje gezien?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus als ik morgen het bericht "Actievoerder opgepakt bij feestelijke opening woonwijk" hoor ben jij het?
Dat zal ik wel nodig hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |