Moet zeggen dat ik de plaat van Andersom echt steeds toffer begin te vinden.quote:22-23
The Wombats - Kill The Director
M.I.A. - Paper Planes
Robin Thicke - Magic
Hercules & Love Affair - Blind
Stardust - Music Sounds Better With You
AC/DC - Rock 'n Roll Train
Madonna - Miles Away
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah
Pharell ft Gwen Stefani - Can I Have It Like That
Marike Jager - live in de studio
Ting Tings - Shut Up And Let Me Go / Great DJ
Anderson - Trevor On The Dancefloor
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
Vraagje: Mag EKDOM in de nacht alsjeblieft naar Giel's tijdslot? Dan kan ik Gerard ook eens horen als ik in mn nest lig.
Second thatquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
Vraagje: Mag EKDOM in de nacht alsjeblieft naar Giel's tijdslot? Dan kan ik Gerard ook eens horen als ik in mn nest lig.
gewoon vroeg opstaanquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
Dat dus. Ook nog maar ongeveer 1,5 van gehoordquote:
quote:Topper Harley: You're joking.
Ramada Rodham Hayman: I'm not.
Topper Harley: You've got to be.
Ramada Rodham Hayman: If I was joking I would say: "A horse walks into a bar. The bartender says, 'Why the long face?'"
Tis dan ook een mama-appelsap-plaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irritant..! nu hoor ik dat de hele tijd.
Als kind at ik ze altijd wel geloof ik (vast niet meer dan 10), maar nu hoef ik ze echt niet meerquote:
Mosselen en romantisch vind ik dan niet echt samengaan eigenlijkquote:ik dacht aan een romanties diner met mossels in een zeelands-restaurant
Teun?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihi, wat een discussie:
X zegt:
die van mij is iig 24 inchdat is ruim 60cm!
Y zegt:
kom ik aan met 19"
X zegt:
jammer dat je niet weet hoe groot die van alex is, had ik waarschijnlijk kunnen zeggen dat die van mij groter is
X zegt:
damn dat klinkt ook al erg fout...
Third thatquote:
EW? snap je nie hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:02 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens, lijkt het jullie wat (voor het geval Gerard zich niet beschikbaar stelt voor EW) om dan een petitie te starten? Met al die Gerard-fanhyves meot dat wel lukken, niet?
SR2008 bedoelt ie denk ikquote:
Ah, kan ookquote:
Ikke welquote:
Ik vind dat Gerard tussen 4 en 7 moet blijven. Tussen 1 en 4 zijn er nog teveel malloten wakker die beter in het programma van Giel passen dan in dat van Gerard. Met Gerard tussen 1 en 4 hoor je alleen maar banjo-muziek (als je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:02 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens, lijkt het jullie wat (voor het geval Gerard zich niet beschikbaar stelt voor EW) om dan een petitie te starten? Met al die Gerard-fanhyves meot dat wel lukken, niet?
Briljante plaatquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:06 schreef Sersjee het volgende:M.I.A.
![]()
Paper Planes
![]()
Apart, maar wel lekker
Maar ja, nou kunnen we het nooit luisterenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind dat Gerard tussen 4 en 7 moet blijven. Tussen 1 en 4 zijn er nog teveel malloten wakker die beter in het programma van Giel passen dan in dat van Gerard. Met Gerard tussen 1 en 4 hoor je alleen maar banjo-muziek (als je begrijpt wat ik bedoel).
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond! (duurde ff want ik moest weer mn wachtwoord opsnorren)
Ik heb die film voor het laatst gezien vorig jaar in Birmingham na het concert van Crowded House. Kon niet slapen van de adrenaline en dus Hot Shots 2 op ITV maar weer gekeken. Met als gevolg da'k om 04.00 nog niet sliep...quote:
Dat maakt `m net zo cool. "I got more records than the KGB"quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
De geweerschoten op het ritme van de plaat. Echt, hoe verzin je het? Heel geinig.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Daar kunnen Annemieke en Ekdom over meepraten. Zij hebben het inmiddels opgegevenquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
SR2008 bedoelt ie denk ik
Maar Feivel, dit al gelezen: http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/30
Ze heeft wel humor. Hehequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat maakt `m net zo cool. "I got more records than the KGB"![]()
Die ken ik volgens mij nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
Vond Jimmy trouwens ook een echt te gekke plaat van M.I.A.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |