Check 'em, want het is een toffequote:
Bier??quote:
Playlist? die heb ik al gepost maar het gaat vrij hard dus die is al een beetje onder gesneeuwd.quote:
* Doingquote:
Neuh iets anders wat hoort op de vrijdag avondquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Playlist? die heb ik al gepost maar het gaat vrij hard dus die is al een beetje onder gesneeuwd.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De playlist? Die staat een aantal posts terug al hoor!
Ik luister regelmatig terug op zondagavond. Lekker ontspannend programma zo aan het eind van je weekend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar ja, nou kunnen we het nooit luisteren
Ik val altijd met de tv aan in slaap en als ik dan wakker wordt is Gerard erop
Niet echt iets speciaals, maar geen pan mosselen. DIE LUCHT alleen alquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
@Piles wat vind je romanties eten dan
Dat zeg ik: BIERquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh iets anders wat hoort op de vrijdag avond.
Yupquote:
Bier?? zometeen ben nu aan de cola.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh iets anders wat hoort op de vrijdag avond.
Is een mogelijkheid natuurlijk, maarja dan is voetbal eropquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik luister regelmatig terug op zondagavond. Lekker ontspannend programma zo aan het eind van je weekend.
Jij gaat dus altijd romantisch uit eten bij de McDonalds of Smullers?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet echt iets speciaals, maar geen pan mosselen. DIE LUCHT alleen al
En verder valt het een beetje in de categorie kipkluiven enzo, gewoon niet romantisch
Timo20 krijgt 10 puntenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet echt iets speciaals, maar geen pan mosselen. DIE LUCHT alleen al
En verder valt het een beetje in de categorie kipkluiven enzo, gewoon niet romantisch
quote:
Ekdom in de Nacht > voetbal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid natuurlijk, maarja dan is voetbal erop
Ik kom uit Zeeland hè, dat kennen we niet hierquote:
MacDonaldsquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij gaat dus altijd romantisch uit eten bij de McDonalds of Smullers?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom uit Zeeland hè, dat kennen we niet hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |