dan ga je even kijkenquote:
Ik vind standing next to me de bestequote:Op vrijdag 7 november 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
The Last Shadow Puppets - My Mistakes Were Made For You
![]()
Wat 'n track !!
Ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Meer fans van The Last Shadow Puppets in het forum.
Mooie plaat inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind standing next to me de bestevan het album
zou bijna zeggen wie nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Meer fans van The Last Shadow Puppets in het forum.
Ligt aan jou, Ilse klinkt anders. Misschien wel uit dezelfde regio, dus hetzelfde accent.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef remlof het volgende:
Sabine klonk als Ilse de Lange, of lag dat aan mij?
mis het twentse door de neuspraten bij haarquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef remlof het volgende:
Sabine klonk als Ilse de Lange, of lag dat aan mij?
Dat weten we schatquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wou nog even zeggen dat ze Gerard's zn stem ook heeeel seksie vind
Irritant..! nu hoor ik dat de hele tijd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mamma se mamma sa moe appelsap....
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irritant..! nu hoor ik dat de hele tijd.
Zo dichtbij is het nou ook weer nietquote:
quote:* muisje-eliza wil naar het romantische buitenland om met Piles naar Sandstorm te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |