IK vind hem leukquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hadden jullie ons (veel te flauwe) filmpje gezien?
Vooral bier drinken dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zal ik wel nodig hebbenben zo ontzettend moe
![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vooral bier drinken dan komt het wel goed.
Yeah, absoluut !quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
UiteraardBier is de remedie tegen alles
quote:als ik sta in de club
met een drankje links
en een bil rechts
woo'ooh
buiten dat het geinig is, ziet `t ook gewoon ontzettend goed in elkaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Datvindjeleukhe? Ik vind dat toch best wel een geinig liedje
[..]
Vooral het refrein vind ik erg pakkend. Ritme in de plaat is ook wel chill. Kan deze wel hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
buiten dat het geinig is, ziet `t ook gewoon ontzettend goed in elkaar![]()
Geen moer aanquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Datvindjeleukhe? Ik vind dat toch best wel een geinig liedje
[..]
liedje is goed, film is leuk als je er van houdquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:29 schreef -Hans- het volgende:
The Men Without Hats - Safety Dance!!!!
Krijgen we straks ook het James Bond liedje. Meningen over de film zijn nogal verdeeld.
Ben wel een Bond-fan dus kijk wel uit naar de film. CR moest het vooral hebben van de verhaallijn en QoS van de actie. Binnenkort maar even checken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
liedje is goed, film is leuk als je er van houd
Hele toffe plaat. Niet zo "gladjes", maar da's juist zo lekker.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Jack White ft Alicia Keys - Another Way To Die. Ik vind 'm toch wel erg vet.
Dat vind ik dus misschien wel het beste stukjequote:Op vrijdag 7 november 2008 23:37 schreef Brennel het volgende:
...
Alleen het stukje waar Alicia "oohoohoohoohoohoo" op de melodie zingt vind ik iets té... maar de rest van het liedje compenseert het dubben en dwars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |