Aha okquote:Op zondag 9 november 2008 16:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gaat er meer om zeg jij dat scoren ze even 2 keer
Wijnaldum zat er een beetje doorheen had ik het idee.quote:Op zondag 9 november 2008 16:37 schreef Crane het volgende:
Voor de rest een prima eerste helft, gevolgd door een slechte tweede helft. Wel mooie doelpunten.
Die wissel Wijnaldum - Bruins als het 3-2 staat met veel druk van Utrecht z'n kant, daar snap ik niets van
Makaay loopt idd veel meer opeens. Ik heb hem deze wedstrijd eindelijk eens niet puffend voorin zien staan hangen.quote:Op zondag 9 november 2008 16:29 schreef Merkie het volgende:
Jezus zeg, wat is Timmer toch een debiel. 5-2 is een leuke stand maar wel geflatteerd. Makaay verdient wel een pluim, ondanks dat hij niet 3 keer per wedstrijd scoort moet ik zeggen dat hij toch wel erg belangrijk is in de aanval, hij voetbalt veel meer mee de laatste tijd en dat geeft wel een rustpunt in de aanval. Voor de rest gauw vergeten
.
Jij praat tegen je eigen clone?quote:
]quote:
Hij neemt altijd de bal goed aan en geeft altijd snel een zuivere pass. Erg prettig om zo'n speler in je team te hebbenquote:Op zondag 9 november 2008 16:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
]
Leuk dat ie scoorde, toch vaak zijn manco. En verder is ie in balbezit een uitstekende speler. Prachtige voetballer.
4 goals in 6 seizoenenquote:Op zondag 9 november 2008 16:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
]
Leuk dat ie scoorde, toch vaak zijn manco. En verder is ie in balbezit een uitstekende speler. Prachtige voetballer.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik miste Mols of Erasmus ipv Bruins en ik wil Lodewijks in de goal donderdag!!!
Die was erg heel erg lomp idd. Daar had ie vd Gun zo een half jaar van het veld af kunnen trappen...quote:Op zondag 9 november 2008 17:11 schreef Danny_Ramone het volgende:
Gefeliciteerd. Na die actie van timmer was het een spannende wedstrijd. Wij waren iets sterker maar maakten het niet af. Vond de overtreding van Hofland op vd gun schandalig btw.
Een Utregfan
Niet schandaliger dan de overtreding op Biseswar.quote:Op zondag 9 november 2008 17:11 schreef Danny_Ramone het volgende:
Vond de overtreding van Hofland op vd gun schandalig
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik miste Mols of Erasmus ipv Bruins en ik wil Lodewijks in de goal donderdag!!!
Het was me meer om Lodewijks en Erasmus.quote:Op zondag 9 november 2008 17:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Crane je gaat me niet zeggen dat jij begreep wat Bruins kwam doen. En tevens ga ik niet geloven dat jij blij was met Timmer vandaag. 1 Uittrap kwam aan en werd door Makaay gepromoveerd maar verder was knudde!
Dat Gun ik hem best, met zijn verongelijkte rotkop.quote:Op zondag 9 november 2008 17:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Die was erg heel erg lomp idd. Daar had ie vd Gun zo een half jaar van het veld af kunnen trappen...
Je ziet echt de hand van Verbeek nu. Conditioneel zijn de spelers allemaal prima in orde. En spelers zijn heel vrij in hun doen; Biseswar was onder b.v. Van Marwijk nooit zo opgebloeid denk ik.quote:Op zondag 9 november 2008 17:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
Timmer
slechte wedstrijd, maar toch winnen. Gaat de goede kant op
Dat is gewoon een mentaal probleem.quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef Crane het volgende:
[..]
Je ziet echt de hand van Verbeek nu. Conditioneel zijn de spelers allemaal prima in orde. En spelers zijn heel vrij in hun doen; Biseswar was onder b.v. Van Marwijk nooit zo opgebloeid denk ik.
Alleen kan ik er niet bij dat die organisatie niet eens een keertje een hele wedstrijd kan blijven staan.
Ik ben erg benieuwd of die 2e helft ook zo slecht was geweest als Timmer niet als een 12e man van Utrecht had meegedaan.quote:
Denk dat Feyenoord dan al eerder een vierde doelpunt had gemaakt, t/m de 3-2 vond ik Feyenoord best goed in de tweede helft, daarna was het echt drama. Plotseling konden ze geen bal meer vasthouden, was elke afvallende bal voor Utrecht en was zelfs Wijnaldum niet scherp meer.quote:Op zondag 9 november 2008 17:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of die 2e helft ook zo slecht was geweest als Timmer niet als een 12e man van Utrecht had meegedaan.
Misschien moet jouw maatje niet zo debiel doen gewoonquote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Benigoi het volgende:
Lekker die legitimatie controle vooraf.
Als ik door een politieman gecontroleerd wordt ala maar door zo'n zielige steward met een limburgs accent![]()
Wordt ook steeds gekker in de kuip.
Maatje van mij vroeg aan hem:"mag ik jouw legitimatiebewijs ook zien?"
Steward:"O u wilt niet meewerken?"
Hij weer:"jawel maar ik wil wel weten wie mij daarom vraagt.
Steward haalt meteen politieman erbij.
U wilt niet meewerken meneer?
Moe wordt je ervan.
Maargoed weer drie punten in the pocket.![]()
!quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Benigoi het volgende:
Lekker die legitimatie controle vooraf.
Als ik door een politieman gecontroleerd wordt ala maar door zo'n zielige steward met een limburgs accent![]()
Wordt ook steeds gekker in de kuip.
Maatje van mij vroeg aan hem:"mag ik jouw legitimatiebewijs ook zien?"
Steward:"O u wilt niet meewerken?"
Hij weer:"jawel maar ik wil wel weten wie mij daarom vraagt.
Steward haalt meteen politieman erbij.
U wilt niet meewerken meneer?
Moe wordt je ervan.
Maargoed weer drie punten in the pocket.![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 18:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien moet jouw maatje niet zo debiel doen gewoon.
Ach, kom op zeg. Waarom moet zo'n steward nou om een legitimatiebewijs lopen zeuren? Daar wek je eerder agressie en irritatie mee op dan als je gewoon iemand lekker door laat lopen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien moet jouw maatje niet zo debiel doen gewoon.
Omdat er nog mensen zo dom zijn om bier op het veld te gooien ( zoals afgelopen donderdag )quote:Op zondag 9 november 2008 18:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Ach, kom op zeg. Waarom moet zo'n steward nou om een legitimatiebewijs lopen zeuren? Daar wek je eerder agressie en irritatie mee op dan als je gewoon iemand lekker door laat lopen.
Wel sportief dat je zo'n opmerking kunt maken nu het met je eigen club wat minder gaat.quote:Op zondag 9 november 2008 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning, hoop dat jullie er weer bovenop zijn gekomen na die beroerde start.
Ja, najah, wat doe je eraan. Als ik Feyenoord uit ga lachen, gaat het heus niet beter met PSVquote:Op zondag 9 november 2008 18:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Wel sportief dat je zo'n opmerking kunt maken nu het met je eigen club wat minder gaat.
Ja, werd toegezongen. Van Hanegem kon het zichtbaar waarderen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef Suijk het volgende:
Zitten mooie goaltjes tussen. Werd Van Hanegem nou toegezongen of juist niet?
quote:Op zondag 9 november 2008 19:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AUB verlos ons van Timmer! Wat een drama waren zijn uittrappen vandaag zeg
Net zoals Timmer Mols de Cler en Landzaat natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2008 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Spijkerhard op een ex neus. Zoals het hoort dus!
+ Biseswar, Tiendalli en Greenequote:Op zondag 9 november 2008 19:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Net zoals Timmer Mols de Cler en Landzaat natuurlijk.
Omdat?quote:Op zondag 9 november 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Biseswar niet te vergeten uiteraard. Lucky Feyenoord overigens.
Tot de C-tjes wel, daarna weggestuurd.quote:Op zondag 9 november 2008 19:46 schreef _Mike_ het volgende:
Bisewar komt niet bij Ajax vandaan hoor?
Aldus een Ajacied.quote:Op zondag 9 november 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Biseswar niet te vergeten uiteraard. Lucky Feyenoord overigens.
-doe eens heel gauw normaal-quote:Op zondag 9 november 2008 19:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax 2, het minder bedeelde broertje!
hihi, je zei neusquote:Op zondag 9 november 2008 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Spijkerhard op een ex neus. Zoals het hoort dus!
Haal dan ook die uitlokkende post weg joh.quote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
-doe eens heel gauw normaal-
Oke, dat wist ik nietquote:Op zondag 9 november 2008 19:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tot de C-tjes wel, daarna weggestuurd.
Als je over ex "neuzen" begint kun je zo'n reactie verwachten. Er is geen club in Nederland met zoveel ex "neuzen" als feyenoord.quote:Op zondag 9 november 2008 20:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Haal dan ook die uitlokkende post weg joh.
Ook niet echt een subtiele opmerking van DK idd.quote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als je over ex "neuzen" begint kun je zo'n reactie verwachten. Er is geen club in Nederland met zoveel ex "neuzen" als feyenoord.
Er wordt hier over ex neuzen gesproken enzo.quote:Op zondag 9 november 2008 20:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Haal dan ook die uitlokkende post weg joh.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 9 november 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er wordt hier over ex neuzen gesproken enzo.
Dan vind ik deze reactie ook wel meevallen.
Althans helemaal in verhouding met de reactie die Hofpleinfontein post.
Die dikke pad van een Peter Beense? Ik ben die avond helemaal niet meer geweest.quote:Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
hihi, je zei neus
Nu weten we nog niet hoe het nou met Peter Beense is afgelopen, ging hij echt huilen vanwege je Feyenoord vlag?
Peterquote:Op zondag 9 november 2008 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die dikke pad van een Peter Beense? Ik ben die avond helemaal niet meer geweest.
Krijg je toch een infomail over.quote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee waar de opstapplaats voor de combi in Hengelo is voor de wedstrijd tegen Twente?
Is dat niet meestal bij de Makro?quote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee waar de opstapplaats voor de combi in Hengelo is voor de wedstrijd tegen Twente?
Ik denk eerder dat Verbeek als de dood is dat hij erdoorheen zou gaan zitten. Hij is nogal bepalend namelijk, en dat zegt zowel wat over het stadium van Wijnaldums ontwikkeling persoonlijk en dat van Feyenoord als geheel.quote:Op zondag 9 november 2008 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wijnaldum zat er een beetje doorheen had ik het idee.
ja lekker heh, echt genietequote:
Zonder geld houdt alles op natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Crane het volgende:
Bosz zou flink wat krediet winnen wanneer ie in de winterstop of de zomer een fatsoenlijke keeper haalt. Als Timmervolgend seizoen nog in het doel staat, valt dat Bosz volledig aan te rekenen. Zou zeer onprofessioneel zijn om hem niet te vervangen.
Een keeper als Krul haal je voor 2,5 miljoen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zonder geld houdt alles op natuurlijk.
2,5 miljoen teveel.quote:Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Een keeper als Krul haal je voor 2,5 miljoen.
2,5 miljoen kan Feyenoord echt niet betalen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Een keeper als Krul haal je voor 2,5 miljoen.
Landzaat blijft gewoon op de bank, tenzij Hofland of Bahia wegvalt. Dan zet Verbeek hem misschien centraal achterin.
Bron?quote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Crane het volgende:
Chelsea en Liverpool zijn serieus bezig met Wijnaldum. 25 miljoen, geen cent minder. Maar beter blijft ie natuurlijk gewoon.
Dan moet Bosz gewoon weg.quote:Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
2,5 miljoen kan Feyenoord echt niet betalen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |