Het was me meer om Lodewijks en Erasmus.quote:Op zondag 9 november 2008 17:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Crane je gaat me niet zeggen dat jij begreep wat Bruins kwam doen. En tevens ga ik niet geloven dat jij blij was met Timmer vandaag. 1 Uittrap kwam aan en werd door Makaay gepromoveerd maar verder was knudde!
Dat Gun ik hem best, met zijn verongelijkte rotkop.quote:Op zondag 9 november 2008 17:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Die was erg heel erg lomp idd. Daar had ie vd Gun zo een half jaar van het veld af kunnen trappen...
Je ziet echt de hand van Verbeek nu. Conditioneel zijn de spelers allemaal prima in orde. En spelers zijn heel vrij in hun doen; Biseswar was onder b.v. Van Marwijk nooit zo opgebloeid denk ik.quote:Op zondag 9 november 2008 17:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
Timmer
slechte wedstrijd, maar toch winnen. Gaat de goede kant op
Dat is gewoon een mentaal probleem.quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef Crane het volgende:
[..]
Je ziet echt de hand van Verbeek nu. Conditioneel zijn de spelers allemaal prima in orde. En spelers zijn heel vrij in hun doen; Biseswar was onder b.v. Van Marwijk nooit zo opgebloeid denk ik.
Alleen kan ik er niet bij dat die organisatie niet eens een keertje een hele wedstrijd kan blijven staan.
Ik ben erg benieuwd of die 2e helft ook zo slecht was geweest als Timmer niet als een 12e man van Utrecht had meegedaan.quote:
Denk dat Feyenoord dan al eerder een vierde doelpunt had gemaakt, t/m de 3-2 vond ik Feyenoord best goed in de tweede helft, daarna was het echt drama. Plotseling konden ze geen bal meer vasthouden, was elke afvallende bal voor Utrecht en was zelfs Wijnaldum niet scherp meer.quote:Op zondag 9 november 2008 17:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of die 2e helft ook zo slecht was geweest als Timmer niet als een 12e man van Utrecht had meegedaan.
Misschien moet jouw maatje niet zo debiel doen gewoonquote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Benigoi het volgende:
Lekker die legitimatie controle vooraf.
Als ik door een politieman gecontroleerd wordt ala maar door zo'n zielige steward met een limburgs accent![]()
Wordt ook steeds gekker in de kuip.
Maatje van mij vroeg aan hem:"mag ik jouw legitimatiebewijs ook zien?"
Steward:"O u wilt niet meewerken?"
Hij weer:"jawel maar ik wil wel weten wie mij daarom vraagt.
Steward haalt meteen politieman erbij.
U wilt niet meewerken meneer?
Moe wordt je ervan.
Maargoed weer drie punten in the pocket.![]()
!quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Benigoi het volgende:
Lekker die legitimatie controle vooraf.
Als ik door een politieman gecontroleerd wordt ala maar door zo'n zielige steward met een limburgs accent![]()
Wordt ook steeds gekker in de kuip.
Maatje van mij vroeg aan hem:"mag ik jouw legitimatiebewijs ook zien?"
Steward:"O u wilt niet meewerken?"
Hij weer:"jawel maar ik wil wel weten wie mij daarom vraagt.
Steward haalt meteen politieman erbij.
U wilt niet meewerken meneer?
Moe wordt je ervan.
Maargoed weer drie punten in the pocket.![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 18:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien moet jouw maatje niet zo debiel doen gewoon.
Ach, kom op zeg. Waarom moet zo'n steward nou om een legitimatiebewijs lopen zeuren? Daar wek je eerder agressie en irritatie mee op dan als je gewoon iemand lekker door laat lopen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien moet jouw maatje niet zo debiel doen gewoon.
Omdat er nog mensen zo dom zijn om bier op het veld te gooien ( zoals afgelopen donderdag )quote:Op zondag 9 november 2008 18:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Ach, kom op zeg. Waarom moet zo'n steward nou om een legitimatiebewijs lopen zeuren? Daar wek je eerder agressie en irritatie mee op dan als je gewoon iemand lekker door laat lopen.
Wel sportief dat je zo'n opmerking kunt maken nu het met je eigen club wat minder gaat.quote:Op zondag 9 november 2008 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning, hoop dat jullie er weer bovenop zijn gekomen na die beroerde start.
Ja, najah, wat doe je eraan. Als ik Feyenoord uit ga lachen, gaat het heus niet beter met PSVquote:Op zondag 9 november 2008 18:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Wel sportief dat je zo'n opmerking kunt maken nu het met je eigen club wat minder gaat.
Ja, werd toegezongen. Van Hanegem kon het zichtbaar waarderen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef Suijk het volgende:
Zitten mooie goaltjes tussen. Werd Van Hanegem nou toegezongen of juist niet?
quote:Op zondag 9 november 2008 19:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AUB verlos ons van Timmer! Wat een drama waren zijn uittrappen vandaag zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |