Aha okquote:Op zondag 9 november 2008 16:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gaat er meer om zeg jij dat scoren ze even 2 keer
Wijnaldum zat er een beetje doorheen had ik het idee.quote:Op zondag 9 november 2008 16:37 schreef Crane het volgende:
Voor de rest een prima eerste helft, gevolgd door een slechte tweede helft. Wel mooie doelpunten.
Die wissel Wijnaldum - Bruins als het 3-2 staat met veel druk van Utrecht z'n kant, daar snap ik niets van
Makaay loopt idd veel meer opeens. Ik heb hem deze wedstrijd eindelijk eens niet puffend voorin zien staan hangen.quote:Op zondag 9 november 2008 16:29 schreef Merkie het volgende:
Jezus zeg, wat is Timmer toch een debiel. 5-2 is een leuke stand maar wel geflatteerd. Makaay verdient wel een pluim, ondanks dat hij niet 3 keer per wedstrijd scoort moet ik zeggen dat hij toch wel erg belangrijk is in de aanval, hij voetbalt veel meer mee de laatste tijd en dat geeft wel een rustpunt in de aanval. Voor de rest gauw vergeten
.
Jij praat tegen je eigen clone?quote:
]quote:
Hij neemt altijd de bal goed aan en geeft altijd snel een zuivere pass. Erg prettig om zo'n speler in je team te hebbenquote:Op zondag 9 november 2008 16:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
]
Leuk dat ie scoorde, toch vaak zijn manco. En verder is ie in balbezit een uitstekende speler. Prachtige voetballer.
4 goals in 6 seizoenenquote:Op zondag 9 november 2008 16:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
]
Leuk dat ie scoorde, toch vaak zijn manco. En verder is ie in balbezit een uitstekende speler. Prachtige voetballer.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik miste Mols of Erasmus ipv Bruins en ik wil Lodewijks in de goal donderdag!!!
Die was erg heel erg lomp idd. Daar had ie vd Gun zo een half jaar van het veld af kunnen trappen...quote:Op zondag 9 november 2008 17:11 schreef Danny_Ramone het volgende:
Gefeliciteerd. Na die actie van timmer was het een spannende wedstrijd. Wij waren iets sterker maar maakten het niet af. Vond de overtreding van Hofland op vd gun schandalig btw.
Een Utregfan
Niet schandaliger dan de overtreding op Biseswar.quote:Op zondag 9 november 2008 17:11 schreef Danny_Ramone het volgende:
Vond de overtreding van Hofland op vd gun schandalig
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik miste Mols of Erasmus ipv Bruins en ik wil Lodewijks in de goal donderdag!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |