quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:39 schreef Juk het volgende:
[..]
Je hebt zelf al een keer gezegd dat op papier de selectie even goed is als die van Ajax.
Ja ik snap het ook niet neequote:
Het is een combinatie van, en toch zonder aanwijsbare reden.quote:Op zondag 9 november 2008 01:30 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet neeMaar als hij dat dus vindt, mag hij weleens aangeven waarom het dan allemaal net niet lukt op het veld.
Maar zoals wel vaker bij Crane reageert hij selectief.
Ik weet niet of ik dat nog vind. Ik vond Makaay een tijd geleden nog een van de beste spitsen van de eredivisie, maar volgens mij is het gewoon klaar met die man. Van Bronckhorst en De Cler zouden normaliter ook tot de top van de eredivisie behoren maar die zijn flink uit vorm.... De Guzman is al jaren een middelmatige speler, Bruins heeft de mentaliteit niet en Timmer, Bahia en Hofland zijn te wisselvallig.quote:Op zondag 9 november 2008 01:30 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet neeMaar als hij dat dus vindt, mag hij weleens aangeven waarom het dan allemaal net niet lukt op het veld.
quote:Maar zoals wel vaker bij Crane reageert hij selectief.
Inderdaad. Maarja, we moeten niet klagen met de stand, want Feyenoord speelt echt bedroevend.quote:Op zondag 9 november 2008 15:14 schreef Merkie het volgende:
Timmer had die 3-1 makkelijk kunnen hebben.
quote:Op zondag 9 november 2008 16:14 schreef Irrem het volgende:
Sjonge, sta je met 3 doelpunten voor in de rust is het de laatste 5 minuten nog steeds spannend
Gaat er meer om zeg jij dat scoren ze even 2 keerquote:Op zondag 9 november 2008 16:27 schreef Irrem het volgende:
[..]
Net of ze zo lekker stonden te voetballen met 3-2![]()
Leuke overwinning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |