Aldus een Ajacied.quote:Op zondag 9 november 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Biseswar niet te vergeten uiteraard. Lucky Feyenoord overigens.
-doe eens heel gauw normaal-quote:Op zondag 9 november 2008 19:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax 2, het minder bedeelde broertje!
hihi, je zei neusquote:Op zondag 9 november 2008 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Spijkerhard op een ex neus. Zoals het hoort dus!
Haal dan ook die uitlokkende post weg joh.quote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
-doe eens heel gauw normaal-
Oke, dat wist ik nietquote:Op zondag 9 november 2008 19:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tot de C-tjes wel, daarna weggestuurd.
Als je over ex "neuzen" begint kun je zo'n reactie verwachten. Er is geen club in Nederland met zoveel ex "neuzen" als feyenoord.quote:Op zondag 9 november 2008 20:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Haal dan ook die uitlokkende post weg joh.
Ook niet echt een subtiele opmerking van DK idd.quote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als je over ex "neuzen" begint kun je zo'n reactie verwachten. Er is geen club in Nederland met zoveel ex "neuzen" als feyenoord.
Er wordt hier over ex neuzen gesproken enzo.quote:Op zondag 9 november 2008 20:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Haal dan ook die uitlokkende post weg joh.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 9 november 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er wordt hier over ex neuzen gesproken enzo.
Dan vind ik deze reactie ook wel meevallen.
Althans helemaal in verhouding met de reactie die Hofpleinfontein post.
Die dikke pad van een Peter Beense? Ik ben die avond helemaal niet meer geweest.quote:Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
hihi, je zei neus
Nu weten we nog niet hoe het nou met Peter Beense is afgelopen, ging hij echt huilen vanwege je Feyenoord vlag?
Peterquote:Op zondag 9 november 2008 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die dikke pad van een Peter Beense? Ik ben die avond helemaal niet meer geweest.
Krijg je toch een infomail over.quote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee waar de opstapplaats voor de combi in Hengelo is voor de wedstrijd tegen Twente?
Is dat niet meestal bij de Makro?quote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee waar de opstapplaats voor de combi in Hengelo is voor de wedstrijd tegen Twente?
Ik denk eerder dat Verbeek als de dood is dat hij erdoorheen zou gaan zitten. Hij is nogal bepalend namelijk, en dat zegt zowel wat over het stadium van Wijnaldums ontwikkeling persoonlijk en dat van Feyenoord als geheel.quote:Op zondag 9 november 2008 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wijnaldum zat er een beetje doorheen had ik het idee.
ja lekker heh, echt genietequote:
Zonder geld houdt alles op natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Crane het volgende:
Bosz zou flink wat krediet winnen wanneer ie in de winterstop of de zomer een fatsoenlijke keeper haalt. Als Timmervolgend seizoen nog in het doel staat, valt dat Bosz volledig aan te rekenen. Zou zeer onprofessioneel zijn om hem niet te vervangen.
Een keeper als Krul haal je voor 2,5 miljoen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zonder geld houdt alles op natuurlijk.
2,5 miljoen teveel.quote:Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Een keeper als Krul haal je voor 2,5 miljoen.
2,5 miljoen kan Feyenoord echt niet betalen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Een keeper als Krul haal je voor 2,5 miljoen.
Landzaat blijft gewoon op de bank, tenzij Hofland of Bahia wegvalt. Dan zet Verbeek hem misschien centraal achterin.
Bron?quote:Op zondag 9 november 2008 23:45 schreef Crane het volgende:
Chelsea en Liverpool zijn serieus bezig met Wijnaldum. 25 miljoen, geen cent minder. Maar beter blijft ie natuurlijk gewoon.
Dan moet Bosz gewoon weg.quote:Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
2,5 miljoen kan Feyenoord echt niet betalen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |