quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Maud alweer bijna peuter?..time flies...
Ken is helemaal dol op mandarijnen vandaag. Hij is nu aan de derde bezig.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent heeft een virale luchtweginfectie en krijgt er een kuurtje voor. Hij zal nu wel snel opknappen
Met spuitje achter in de mond hebben wij het ook gedaan bij Julia... maar bij haar is op het moment alles wat met haar gezicht te maken heeft een drama, ik zie het maar als gewoon even volhouden, daarna is ze het snel vergeten en dan is het tenminste gebeurd. Maar ik hoop voor je dat je een alternatief vindt, dat zou natuurlijk wel een stuk prettiger zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Amber heeft griep Vicky? Of viel het vandaag overdag mee? Ook beterschap in elk geval.
Mengen werkte trouwens niet dus maar vrolijk die spuit weer in zijn keel gedrukt. Morgen weer een dag om het anders te proberen.
Evenstar en Arwen
Jij zegt het.....quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:22 schreef chacama het volgende:
PV, zieke papa's zijn soms nog erger dan zieke kindjes...
Ja, op dit moment is het Noa, die wordt dan ineens schreeuwend wakker (geen droom want ze deed het structureel elke avond) en blijft dan maar schreeuwen en wil niet stil worden. Geen idee hebben we waarom, ze zegt niks en blijft maar schreeuwen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:34 schreef Fuente het volgende:
Suzanna, wat rot, ook alles ziek! Heeft Noa ook pufjes? En wat een gedoe met die medicatie! promethazine lijkt me ook geen fijn middel, maar het is volgens mij niet ongebruikelijk. Sara heeft ruim een jaar ketotifen gehad voor haar bronchitis, maar dat wordt vooral gegeven als het een allergische oorzaak heeft. Het hielp hier overigens wel als onderhoudsdosis, in een acute situatie doet het niets.
En Noa al naar de basisschool, jeetje, wat gaat dat snel he! Wat leuk. Kan me indenken dat het er van de 3 meiden altijd wel 1 aan het driftkoppen is
Hopelijk knappen jullie snel op
En schone broekjes en rompers!quote:Op zondag 9 november 2008 15:16 schreef pinquit het volgende:
Max is ook ziekachtig. vannacht werd ie al wakker met buikpijn zei ie, en toen hij vanochtend (kwart over 9) wakker werd had ie nogsteeds buikpijn. tegen de middag flink gepoept, hele viezige poep, zal verder geen details noemen
en zojuist ook nog een beetje gepoept en heel veel windjes gelaten.
Net nu we vanavond uit eten gaanik hoop dat het meevalt en dat we gewoon kunnen. en gewoon een dozijn luiers en doekjes mee
quote:Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Tof, kom je helemaal 'vers' in een nieuw topic met je kind, ga je meteen het allermeest posten
quote:Op zondag 16 november 2008 21:18 schreef bixister het volgende:
welkom hier maud. gefeliciteerd nog! maarre, ga je niet wat hard? je kon net een beetje praten las ik elders en nu meteen ook al typen, knap!
Kun je nagaanquote:Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte met Maud, chacama. Ik had denk ik een beetje hetzelfde als Bix. Verbazing alom dat Maud al zo goed typt
Dat is goed nieuws.quote:Met Brent gaat het inmiddels weer helemaal goed. Zijn kuurtje is net voorbij en hij is weer aardig de oude 0 heeft sinds 2 dagen weer babbels alom en blijkbaar ook een sprongetje gehad want hij kan opeens een stuk meer en begrijpt alles ook veel beter
Leuk he, dat ze zich andere kindjes kunnen herinneren.quote:Op maandag 17 november 2008 20:47 schreef YPPY het volgende:
Paniek net: ze wilde niet maar bed: "Thies belluh! Thies belluh", en maar herrie maken met d'r Ernie telefoon. Dus Thies, als je oproepen hebt gemist, dan was het Anna.
Moenah blijkt bloem te betekenen. Klopt stiekem ook wel een beetje toch!quote:Op maandag 17 november 2008 21:11 schreef Moonah het volgende:
En PM, ik lees nu pas dat je mij 'Bloem' wilde gaan noemen...
Ja hij weet dat er een baby in mama's buik groeit en dat die nog eerst heel groot moet worden voordat die bij ons komt wonen. En tis een beetje behelpen nu omdat ik net als bij hem weer behoorlijk ziek ervan ben. Nu kan ik het wel een beetje onderdrukken maar eind van de middag stort ik helemaal in en dan komt de zorg van hem toch een beetje op zijn papa,quote:Op maandag 17 november 2008 20:46 schreef YPPY het volgende:
Wat is Mika toch een groot jochie.Weet hij al dat je zwanger bent en hoe gaat hij daar dan mee om?
Nee ik bemoei me ook alleen met mijn eigen zoon. Al word ik wel een beetje kriegelig als ik zoiets hoor van een ander kindje. Maar toen die moeder later tegen me zei dat T er niet zo verzorgd uit zag toen dacht ik: Tja tis ook niet raar dat haar zoontje dat dan zegt.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef Webkim het volgende:
Ik vind dat je het goed hebt aangepakt MeNicole.
Ongeacht of -ie er veel van mee krijgt of niet is het toch ook een taak als ouder je kind te sturen in de omgang met anderen? En daar hoort niet alleen 'niet slaan/schoppen/knijpen' bij, maar ook 'niet plagen/pesten'.
Erg zielig voor T. dat de andere kindjes zo tegen -em doen. Alleen ligt jouw taak er niet in dat op te lossen, maar in ervoor te zorgen dat Mikael op een aardige manier met anderen omgaat.
Oh, wat zielig Jelief. Ik heb het één keer gehad, en het doet zeeeeeeer....quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Jelief het volgende:
Wie heeft er ervaring met kleine meisjes en blaasontsteking?
Emma heeft pijn aan haar plasser en durft niet te plassen, ondanks alle uitleg van ons.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:01 schreef Moonah het volgende:
Chacama, nare geheimen hoef je nooit geheim te houden.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:02 schreef ik80 het volgende:
Ik leg haar wel elke in bed, want ze vind het heerlijk om even daar te liggen en te kletsen en te zingen. Meestal doen we haar er nu om 13:30 in en rond 15:00 als ze da echt nog niet slaapt haal ik haar eruit.
Nog niet. Enquote:
Dit lees ik terwijl hij de klep van de printer ruktquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:53 schreef YPPY het volgende:
Nog niet. EnSimon
? Het is echt een schattig jochie. Echt een jongen en ook zo lekker uitprobeerderig.
![]()
Mikael is wel rechtshandig. Met links houdt ie bv een potlood gewoon in de vuist vast, terwijl ie met rechts gewoon netjes vasthoudt met 3 vingers. Maar hij kan met een rechtshandigschaartje niet goed knippen in de linkerhand. Het lukt wel maar dan moet ie helemaal raar doen. Straks op de psz eens vragen welke schaar hij daar gebruikt.quote:Op maandag 24 november 2008 12:43 schreef cattie het volgende:
Oh Tijn! KOUD! Brrrr.
MeNicole, ik heb Ive nog niet met een schaar om laten gaan, maar als ik jou was, zou ik het even afwachten. Misschien wisselt hij nog. Ive lijkt trouwens een voorkeur voor links te hebben, maar volgens mij kun je pas als kinderen een jaar of 4 zijn echt goed zeggen of ze links of rechtshandig zijn.
Gelukkig welquote:Op maandag 24 november 2008 12:30 schreef bixister het volgende:
ieuw E.T.! wat een figuur is 't ook he!woon je dicht bij school?
Ik ook!quote:Op maandag 24 november 2008 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
oeps... doe ik het lekker verkeerd
Ja dat deed Mikael ook altijd. Of dat ik het weer uit zijn buik moest halenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef PM-girl het volgende:
Wordt jullie peuter ook zo boos als hij/zij een stuk brood* in tweeën scheurt en dan roept: 'mama maken' en ik dat niet kan![]()
* elk scheurbaar voedsel
Nou misschien niet met brood maar Tomas denkt wel dat ik een 'miracle worker' ben geloof ik. Speelgoed stuk? Mama maakt het wel. Iets afgebroken? Mama lijmt het wel. Lukt natuurlijk lang niet altijd maar dan roept hij gewoon 'oh, dan vragen we het wel een opa, die kan dat wel'quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef PM-girl het volgende:
Wordt jullie peuter ook zo boos als hij/zij een stuk brood* in tweeën scheurt en dan roept: 'mama maken' en ik dat niet kan![]()
* elk scheurbaar voedsel
Opa's zijn ook wondermakers wat dat betreft!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:00 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou misschien niet met brood maar Tomas denkt wel dat ik een 'miracle worker' ben geloof ik. Speelgoed stuk? Mama maakt het wel. Iets afgebroken? Mama lijmt het wel. Lukt natuurlijk lang niet altijd maar dan roept hij gewoon 'oh, dan vragen we het wel een opa, die kan dat wel'
Ja, ik hoop het ook. Hij heeft nog niet gekrabd gelukkig.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Gelukkig heeft ie het ergste gehad, PM. Hopelijk houdt hij een mooi glad huidje
Met een watje gedept in afgekoeld gekookt water de oogjes schoonmaken is een van de tips!quote:Ik ga even teruglezen over ontstoken oogjes. Brent heeft er opeens ook 2. Zielepootje dat ie is... We klungelen wel een beetje na die infectie, heel irri.
Ja, dat doe ikquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Hij heeft nog niet gekrabd gelukkig.
[..]
Met een watje gedept in afgekoeld gekookt water de oogjes schoonmaken is een van de tips!
Sneu voor het mannetje zeg.
Tja, na de eerste kotsronde had ik F. even op kroegentocht gestuurd. Maud sliep en ik dacht nog dat zij de enige was... dus afstand doen van de moedertaken ging even een beetje moeilijk. Maar, toen F. terug was heb ik hem 3x een por mogen geven om Maud gerust te stellen door de nacht heen. Gisteren was dan ook een zeer lome dag bij ons. Maud heeft geslapen van half 12 tot half 5 's middags en Fleur heef Mega Mindy gekeken terwijl papa en mama op de bank lagen te soezen... Helaas heeft ze gisterenavond ook weer gespuugd. Niet zoveel, maar zoveel had ze ook niet om te spugen. Echt heel weinig gedronken en gegeten... en d'r hele hals zit weer onder de exceem ook van de gal wrs. Maar, ze blijft wel vrolijk, dus zo beroerd zal ze zich niet voelen, denk ik dan maar.quote:Op zondag 30 november 2008 12:58 schreef PM-girl het volgende:
Chacama! Wat erg, twee kotsende kindjesDat lijkt me echt niets, ik denk dat ik dan toch even afstand zou doen van mijn moedertaken
Bij Sara was het dit keer maar 2 dagen! Maar ze heeft het in het verleden ook wel eens 2 weken gehad. Dan kregen we idd zo'n zalfje van de HA, dat hielp hier meestal vrij vlot...quote:Op woensdag 3 december 2008 20:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Moonah, de HA zei dat schoonmaken niet eens bewezen is te helpen dus ik doe het 3x per dag en als het echt nodig is. Met watjes kreeg ik de dikke prut niet weg. Brent friemelt zelf ook nogal eens in zijn oogjes en dat helpt ook niet echt. Hopelijk is het morgen weer ietsje beter. Oja, die gel indoen is ook een hel. Ik ga echt op hem zitten met zijn handjes onder me vastgeklemd en dan nog is het moeilijk.
Fuente, hoe lang duurde dat bij Sara? Het schijnt een bacterie te zijn die echt gedood moet worden in het oog. Ik wist dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |