abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2008 @ 21:57:50 #76
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63114958
Yppy, ik vind het heel rot. Morgen maar eens bellen naar de schoenenspeciaalzaak of zij wel eens eerder dit soort dingen hebben gehoord. De dok dacht dat het van de koorts kwam. Dat kan natuurlijk ook, maar die is nu over. Het lijkt me niet dat hij het verzint als ie zo overstuur gaat doen als hij wakker wordt 's nachts.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 10 november 2008 @ 21:59:13 #77
190853 RockabeIIa
pi_63115011
Ingrid, B. doet soms wel en soms niet een slaapje. Ik vind dat wel grappig eigenlijk. Soms slaapt hij 20 minuten en soms 2 uur. Zal wel met zijn inspanning te maken hebben
  maandag 10 november 2008 @ 21:59:49 #78
190853 RockabeIIa
pi_63115034
Tof, kom je helemaal 'vers' in een nieuw topic met je kind, ga je meteen het allermeest posten
pi_63115486
Is goed voor de stats.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63117364
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Tof, kom je helemaal 'vers' in een nieuw topic met je kind, ga je meteen het allermeest posten

Topic loopt wel goed nu.
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:44:31 #81
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63123751
allemaal,

ik kom ook om het hoekje kijken en ik ben echt heel erg verwend zondagmiddag en vrijdagavond. De opbrengst hier zijn heel veel kleertjes, golftas met clubs, teletubbielaptop, telraam/stapelblokjes, zo'n vloerdelenplaat met cijfertjes en een rugtas met beker en brooddoosje voor de peuterspeelzaal strakjes. Ook heeft de pop sinds zondag een badje/pampertjes/fles enz. enz. en nog een theezetsetje.

Groetjes van Kaith
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:19:42 #82
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_63124608
Hee Mibos, leuk je hier weer te zien!!
Gister zijn we naar de kapper geweest, madam kan weer zien, de haartjes zijn voor haar ogen vandaan geknipt. Is wel handig als je je staarten/speldjes enz. niet zo lang in wil houden...
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:09:04 #83
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63127211
Moenah, ik noem je voortaan Bloem, vind je dat ok?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63127560
Mibos en Kaith! Lekker verwend hoor.

Heeft Kim zulke leuke vestjes, trekt ze ze telkens uit. Vreselijk irritant, want ze kan ze wel aankrijgen, maar niet dicht. Loopt ze in een tshirt. Iemand vestjes ruilen tegen truien?
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:00:24 #85
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63128399
Finn zit ook in het stadium tussen wel en niet 's middags nog slapen in. De ene keer zit ie alleen een uur te zingen op z'n kamer of wil ie helemaal niet, de andere keer slaapt ie nog rustig 2 uur.

En dat vesten-uittrekken doet Finn ook als ie een klier-bui heeft. Gelukkig is het hier in huis niet koud.
pi_63128973
Fons wil meestal alleen zijn onderbrok en een t-shirt aan. Voor de rest moeten we echt serieus onderhandelen.
  zondag 16 november 2008 @ 14:12:45 #87
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63261884
vanaf vandaag mag ik hier meekletsen
pi_63262371
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:12 schreef chacama het volgende:
vanaf vandaag mag ik hier meekletsen
pi_63267113
Maud van harte

Sinds 2 dagen slaapt Lis in het peuterbedje
TIjdens de vakantie heeft ze noodgedwongen 3 nachten in een groot bed geslapen en dit ging erg goed.
En nu thuis dus ook. Ik moest nog even slikken maar mijn vriend was het bedje al in elkaar aan het zetten. En nou ja, het gaat dus goed
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 16 november 2008 @ 18:09:45 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63267955
Lis wat doe je nou?? In een groot bed, knap hoor! Voor jou een Snoopy
Gezellig Maud!

Tobias werd vanmiddag strontverkouden wakker Vannacht leek het al een zeehond een uur lang, hopelijk deze nacht zonder die hoestbui, arm kind
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63270511
Leuk dat je hier nu ook post Maud! Hoe was het feestje?

Lis in een peuterbedje? Wat is ze al grooooot! Ik vind het al heel wat dat ik aan het bedenken ben hoe we de kamer in moeten richten om een groter bed kwijt te kunnen.

Rocka, hoe gaat het met Brent?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 16 november 2008 @ 20:09:34 #92
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63270885
Lis wat goed dat je al in een peuterbedje slaapt...

Tobias beterschap.

Het feestje was erg geslaagd. Vanochtend is ze verwend door Fleur met een mooi Pooh-kleur boek en door papa en mama met een sjaal, handschoenen en een muts van Rainbowbabies...dat is lekker zacht spul zeg...daar wilde ze de hele tijd mee kroelen.

Toen kwam d'r peettante op bezoek...die heeft een hele dikke buik en ze mocht de baby die er in groeit ook even voelen....Maar ze had ook een groot cadeau bij zich. Toen Maud het papier eraf had, moest ze heeeeel snel voor Maud de verpakking open maken. Ze heeft de popvan haar en van opa (en papa en mama) gekregen. Baby Annabel luistert naar je en ookal heeft ze van de oppas een poppenbedje gekregen, de pop moest vanavond gewoon mee in haar bed. Verder heeft Maud nog een theeserviesje gekregen en een pyjama, een mooie puzzel, nog een speelpop en een hele mooie tas van haar vriendje P. Die loopt nu hele dagen met de uitnodiging in zijn armen zodat ie d'r heel veel ziet, hij vind het alleen wel jammer dat ie niet echt kan kroelen, maar zal ze morgen goed maken, dan zien ze elkaar weer bij de oppas. Oh, en ze heeft ook nog speelpoppetjes gekregen en klipjes voor in d'r haar. Het is zoveel dat ik volgens mij nog wat ben vergeten, maar dat horen jullie dan nog wel. De taart die ik besteld had vond ze erg mooi. Alleen kon Maud er niet van eten, maar hij is wel door de visite helemaal opgegeten en ook de appeltaart die de dochter van de oppas voor me gemaakt had, was erg lekker, daar heeft Maud wel een beetje van kunnen snoepen.

Zehad wel een beetje moeite met in slaapkomen vanavond, maar na een beetje huilen en miepen, is ze uiteindelijk in slaapgevallen. Tot snel...xxx

[ Bericht 8% gewijzigd door chacama op 17-11-2008 19:06:49 ]
pi_63272783
welkom hier maud. gefeliciteerd nog! maarre, ga je niet wat hard? je kon net een beetje praten las ik elders en nu meteen ook al typen, knap!
  zondag 16 november 2008 @ 21:22:18 #94
190853 RockabeIIa
pi_63272897
Van harte met Maud, chacama. Ik had denk ik een beetje hetzelfde als Bix. Verbazing alom dat Maud al zo goed typt

Met Brent gaat het inmiddels weer helemaal goed. Zijn kuurtje is net voorbij en hij is weer aardig de oude 0 heeft sinds 2 dagen weer babbels alom en blijkbaar ook een sprongetje gehad want hij kan opeens een stuk meer en begrijpt alles ook veel beter
  maandag 17 november 2008 @ 09:47:10 #95
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_63282112
Oh dat klinkt als een gezellig feestje!

Lotte heeft sinds een paar dagen snotooges, vanmorgen moest ik het geheel helemaal met afgekoled water schoonmaken want ze kreeg haar oog niet open... Zou het erg besmettelijk zijn? Ik kan er niks over vinden.
Het is gewoon groen wat er uit haar ogen komt. (en er komen 2 kiezen onder door, bijna de laatste daarna nog boven 2 en dan zijn we klaar)
pi_63282200
Welkom Maud!

Fijn dat Brent weer helemaal beter is Rockabella En het resultaat van een sprongetje is leuk he?

ik80, snotoogjes zijn besmettelijk voor zover ik weet ja. Ik maakte dat bij Sara schoon met afgekoeld gekookt water en een hydrofiel luier (punten maken, daarmee schoonmaken en in de was). Hopelijk is ze er snel vanaf!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63287224
Mikael is weer goed bevonden bij het CB. Hij is nu rond de meter lang en 13,4 kilo. Lang en mager dus nog steeds Verder doet ie het gewoon goed en is ie lief
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 17 november 2008 @ 18:53:13 #98
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63295756
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:18 schreef bixister het volgende:
welkom hier maud. gefeliciteerd nog! maarre, ga je niet wat hard? je kon net een beetje praten las ik elders en nu meteen ook al typen, knap!
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte met Maud, chacama. Ik had denk ik een beetje hetzelfde als Bix. Verbazing alom dat Maud al zo goed typt
Kun je nagaan

Het was al laat (nou, ja voor mijn gevoel dan) en ik had het voor d'r eigen boekje geschreven. Dat schrijf ik inderdaad in de ik-vorm. Dus was het knip/plak. En nu jullie het zeggen, zie ik het zelf ook pas.

En als het goed is, is de ik-vorm er nu uit. Leest wat prettiger...lijkt me.
quote:
Met Brent gaat het inmiddels weer helemaal goed. Zijn kuurtje is net voorbij en hij is weer aardig de oude 0 heeft sinds 2 dagen weer babbels alom en blijkbaar ook een sprongetje gehad want hij kan opeens een stuk meer en begrijpt alles ook veel beter
Dat is goed nieuws.

@MeNicole. Dat is fijn dat ie is goed gekeurd. Maud gisteren trouwens ook even gemeten. Ze is nu 85cm lang. 11 cm in 1 jaar gegroeid.

[ Bericht 2% gewijzigd door chacama op 17-11-2008 19:08:42 ]
  maandag 17 november 2008 @ 20:42:43 #99
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63298968
Hey Maud en Chacama!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63299072
Wat is Mika toch een groot jochie. Weet hij al dat je zwanger bent en hoe gaat hij daar dan mee om?
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')