Lis wat goed dat je al in een peuterbedje slaapt...
Tobias beterschap.
Het feestje was erg geslaagd. Vanochtend is ze verwend door Fleur met een mooi Pooh-kleur boek en door papa en mama met een sjaal, handschoenen en een muts van Rainbowbabies...dat is lekker zacht spul zeg...daar wilde ze de hele tijd mee kroelen.
Toen kwam d'r peettante op bezoek...die heeft een hele dikke buik en ze mocht de baby die er in groeit ook even voelen....Maar ze had ook een groot cadeau bij zich. Toen Maud het papier eraf had, moest ze heeeeel snel voor Maud de verpakking open maken. Ze heeft de popvan haar en van opa (en papa en mama) gekregen. Baby Annabel luistert naar je en ookal heeft ze van de oppas een poppenbedje gekregen, de pop moest vanavond gewoon mee in haar bed. Verder heeft Maud nog een theeserviesje gekregen en een pyjama, een mooie puzzel, nog een speelpop en een hele mooie tas van haar vriendje P. Die loopt nu hele dagen met de uitnodiging in zijn armen zodat ie d'r heel veel ziet, hij vind het alleen wel jammer dat ie niet echt kan kroelen, maar zal ze morgen goed maken, dan zien ze elkaar weer bij de oppas.

Oh, en ze heeft ook nog speelpoppetjes gekregen en klipjes voor in d'r haar. Het is zoveel dat ik volgens mij nog wat ben vergeten, maar dat horen jullie dan nog wel. De taart die ik besteld had vond ze erg mooi. Alleen kon Maud er niet van eten, maar hij is wel door de visite helemaal opgegeten en ook de appeltaart die de dochter van de oppas voor me gemaakt had, was erg lekker, daar heeft Maud wel een beetje van kunnen snoepen.
Zehad wel een beetje moeite met in slaapkomen vanavond, maar na een beetje huilen en miepen, is ze uiteindelijk in slaapgevallen. Tot snel...xxx
[ Bericht 8% gewijzigd door chacama op 17-11-2008 19:06:49 ]